Niektóre gry w kolejnych częściach są uboższe, oferują mniej możliwości (bo stawiają na grafikę, a wywalają kilka rzeczy, tak chyba było z Jagged Alliance), szukam starszych gier, które oferują więcej możliwości od nowych gier. To pytanie ogólne, same gry mogą być zupełnie różnych producentów, mogą być unikalne, bierzecie taką starą grę i stwierdzacie, że 90% współczesnych gier pozwala na znacznie mniej rzeczy i już i mam tytuł.
Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi mega rozbudowana gra nie spotkałem się w ostatnich kilku latach z takiego typu produkcją
Underground
Half-Life, Starcraft, Deus Ex, Mafia i Baldurs Gate 2: Cienie Amn.
Daggerfall - cos nie prawdopodobnego jesli chodzi o ogrom swiata.
Arcanum i UFO I tez wspaniale gry na dodatek dosc intuicyjnie rozwiazane sterowanie mimo sporego stopnia skomplikowania.
Ale Daggerfall bez konkurencji.Cos nieprawdopodbnego.
Jak duży jest świat w daggerfallu? Chciałbym go porównać do tego z silent huntera. Przemieszczenie się o połowę mapy to około 50dni realnych roboty :D. Choć pewnie będzie więcej, ze względu na konieczność uzupełniania paliwa i przegrzewanie silnika.
Hetrix:
http://www.wykop.pl/ramka/362181/porownanie-wielkosci-swiatow-z-wybranych-gier/
Daggerfall 63k m2
Zielele
Pod względem tuningu. Neony, malowanie wydechu, silnika w środku, hamulców, i wiele pierdół których podczas jazdy nie widać a bardzo cieszyły, w U2 było tego 2 razy więcej a teraz nie ma już żadnych możliwości tuningu w NFSach.
bizon -> Midnight Club: Los Angeles i Forza sa chyba równie bogate pod tym względem, a NFS poszedl po prostu w inną stronę.
^ wat?
Darklands.
W sumie biorąc pod uwagę ile już powstaje i jak wygląda: Dwarf Fortress
Mafia oferuje więcej niż dwójka.
Czyli w sumie co więcej? I nie pisz mi tutaj o klimacie i fabule bo to jest kwestia sporna.
Lepsza fizyka zniszczeń
Tryb freeride
Tryb extreme
Dbałość o detale historyczne motoryzacji
Dopracowana warstwa fabularna
Wyraziści bohaterowie
Misje poboczne w trybie kariery