Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu

25.04.2024 22:37
vanBolko
1
vanBolko
43
Konsul

No to jak w końcu jest? Najpierw mówi; próbowałeś umieścić swoje pudełko... na odpowiedniej półce sklepowej... Tego już nie ma. apotem dodaje; Najlepszym miejscem do promowania gry jest sam sklep. więc albo Douse sobie zaprzecza, albo coś zostało żle zredagowane/przetłumaczone.

post wyedytowany przez vanBolko 2024-04-25 22:38:19
25.04.2024 23:39
😂
2
4
odpowiedz
The Sleeping Prophet
0
Centurion

Lol, akurat gracze to łatwa grupa, łatwo ich robić w balona.

post wyedytowany przez The Sleeping Prophet 2024-04-25 23:39:31
26.04.2024 01:17
hexx0
👍
3
3
odpowiedz
hexx0
37
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

vanBolko
W pierwszym cytacie chodzi oczywiście o sklep fizyczny, a w drugim o platformy dystrybucji cyfrowej pokroju Steama (ang. "retail store" i "store"). Niby oczywiste, ale dzięki za komentarz - doprecyzowaliśmy to, żeby nie było żadnych wątpliwości. :)

26.04.2024 01:43
Goozys
😊
4
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Goozys
12
Bis zu 4000 und bin weg!

Przepraszam za offtop, ale nurtuje mnie jedna sprawa i musze w koncu zapytac... Te mega dlugie tytuly wiadomosci, to kolejna zmiana w waszej "taktyce" promowania informacji w sieci? Niedlugo zaczniecie umieszczac w nich cale tresci...

26.04.2024 14:09
T_bone
4.1
1
T_bone
255
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Myślę, że składają się na to dwie kwestie:
- więcej cytatów, które są ciekawe;
- staramy się dawać jednak nazwy gier w tytule, to się zmieniło.

26.04.2024 15:21
4.2
micin3
126
Buc

GOL robi lakoniczne, clickbaitowe tytuły - płacz, rozpacz, zawodzenie i jęki.
GOL wyraźnie zaznacza tematykę, cytat i tytuł gry, o której jest artykuł - jeszcze gorzej.

Niektórym to się nie dogodzi.

post wyedytowany przez micin3 2024-04-26 15:22:02
26.04.2024 15:38
4.3
Asmodeus
34
Generał

GOL robi lakoniczne, clickbaitowe tytuły - płacz, rozpacz, zawodzenie i jęki.
GOL wyraźnie zaznacza tematykę, cytat i tytuł gry, o której jest artykuł - jeszcze gorzej.

Niektórym to się nie dogodzi.

Jest:
„Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu

Moglo byc:
tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu, twierdzi twórca Baldur’s Gate 3
albo:
Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. twierdzi twórca Baldur’s Gate 3
albo:
Gracze (...) Nie chcą być oszukiwani”. twierdzi twórca Baldur’s Gate 3
Zwiezle i na temat, i nawet zmiescil sie cytat/urywek cytatu! I nie jest to lakoniczne! Damn, tyle mozliwosci!

26.04.2024 07:21
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
sakhar
131
Animus Mundi

Eyrún Jónsdóttir to kobieta. Poprawcie końcówki w tekście ;)

26.04.2024 13:20
😜
5.1
1
Jerry_D
57
Senator

Jak śmiesz z góry zakładać płeć tej osoby?

26.04.2024 15:28
😂
6
odpowiedz
bartlomieja
8
Legionista

Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Gracze jako ogolna masa to banda ignorantow która łapie się na najprostsze triki marketingowe i ma na wszystko wywalone. A to że jakiś marny procent krzyczy od czasu do czasu w internecie to nic. No i dużo zależy jaka gra ma target i jaki fandom. Są marki ktore przyciągają ludzi mających pojęcie o branży i wymagania jak baldur, ale większość IP jest stworzona dla dzbanów i tam nic się nie zmieni bo i potrzeby nie ma. Błędem jest samo zakładanie że każdy gracz jest taki sam i tak samo zangazowany, większość graczy nawet nie czyta recenzji

post wyedytowany przez bartlomieja 2024-04-26 15:36:55
Wiadomość „Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu