Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Reklamacja

22.11.2023 14:43
1
RP73
59
Centurion

Reklamacja

Zapytam (albo sie poskarze) tutaj, bo moi niemieccy koledzy to jakies cwiercmozgi i poradzic mi nie potrafia. Btw, miejsce problemu wlasnie Niemcy.
W najwiekszym skrocie: w pewnym domu wysylkowym zamowilem cos, co 20.10 przyszlo niekompletne. Zlozylem reklamacje. No i dzwonie do dziadow co jakis czas. Dzis zadzwonilem znow.
Reklamacja anulowana (z ich strony). Czwarty raz. To, ze to Turcy sa “nie ma” znaczenia.
Jakies pomysly co mam z nimi zrobic bez wzniecania wojny etnicznej?

22.11.2023 14:45
mohenjodaro
2
1
odpowiedz
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

Wrócić do Polski

22.11.2023 14:46
3
odpowiedz
RP73
59
Centurion

No patrz, nie wpadlbym na to. Madrego az milo posluchac

22.11.2023 14:51
Drackula
😉
4
1
odpowiedz
Drackula
231
Bloody Rider

Nastepnym razem kup u Niemca

22.11.2023 14:52
5
odpowiedz
FrankerZ
82
Generał

może najperw napisz co zamówiłeś, skąd, co dokładnie dostałeś, co ci odpowiedział ten dom wysyłkowy. Ale wiadomo, wszyscy to ćwierćmózgi i ciapate debile, jedynie polaczek ma rację. Choć pewnie nie ma i szuka przyjaciół i akcpetacji na polskim forum.

post wyedytowany przez FrankerZ 2023-11-22 14:53:15
22.11.2023 14:53
6
odpowiedz
RP73
59
Centurion

No kupilem wlasnie. Z tym, ze okazalo sie, ze cala operacje przejal Ahmet z Mucahitem

22.11.2023 14:55
7
odpowiedz
RP73
59
Centurion

FrankerZ
Daleki jestem od takiego oceniania, a przedmiot zakupu jest tutaj niewazny. Fakt jest taki, ze Niemcy radza mi cierpliwie czekac, a Turcy polozyli na to organ meski i wzieli mnie na przeczekanie

22.11.2023 14:57
8
odpowiedz
RP73
59
Centurion

Dom wysylkowy - OTTO - otworzyl 4 reklamacje i scedowal je na Turkow a oni je systematycznie anuluja. Gdy pytam o powod - “powodu nie ma w systemie”

22.11.2023 15:03
best.nick.ever
9
odpowiedz
best.nick.ever
124
Generał

Wysmarkaj się, ochłoń i jeśli to mała kwota to zapomnij.

22.11.2023 15:08
10
odpowiedz
RP73
59
Centurion

Dalbym sie pociac, ze nie obrazilem nikogo tutaj. Kwota srednia dla niektorych, ale dla mnie prawie 3000€ piechota nie chodzi

22.11.2023 15:12
mohenjodaro
11
odpowiedz
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

Głupie pytanie to głupia odpowiedź. Pytasz na polskim forum o niemiecki sklep, wpychasz do tego jakieś niepotrzebne kwestie etniczne.
Skoro zamówienie było niekompletne, a sklep nie poczuwa się do odpowiedzialności to idziesz na policję i oni się tym dalej zajmują, co tu więcej dodawać.

22.11.2023 15:15
12
odpowiedz
RP73
59
Centurion

Policja ani urzad konsumenta tego nie ruszy. Za mala sprawa. Ale ok, zapytalem, dowiedzialem sie, ze jestem zasmarkanym polaczkiem zadajacym glupie pytania. Temat do zamkniecia

22.11.2023 15:19
mirko81
13
odpowiedz
mirko81
63
Slow Gaming

Nie da rady skontaktować się bezpośrednio z producentem? W końcu masz papier.

22.11.2023 15:20
14
odpowiedz
RP73
59
Centurion

Moj ostatni wpis na tej “elektrodzie”
To mebel niestandardowy - producent z Turcji. Dostawca tez

22.11.2023 15:21
Narmo
15
odpowiedz
Narmo
18
Konsul

Podaj ich do sądu, obsmaruj negatywnymi recenzjami, napisz do prasy niemieckiej.

Nie napisałeś nic, co by sprawiło, że mamy to brać na poważnie bo różnie dobrze mogłeś zamówić pokrowce do samochodu a potem czepiać się, że samochodu ze zdjęć nie było w zestawie...

22.11.2023 15:53
Aeglos Gil-Galada
📄
16
odpowiedz
Aeglos Gil-Galada
8
Generał

Temat wyczerpany. Zamykam.

Forum: Reklamacja