Todd Howard opowiada o swojej karierze w branży gier. Od Terminatora do Starfielda w 15 minut
Kiedy Howard sam finalnie uwierzy w swoja wlasna legende dysonans rozsadzi mu ta pusta czaszke
W momencie gdy zadebiutował Starfield przestałem wierzyć w ta firmę. Ciężko mi było uwierzyć w to ,że za upadek tej gry i całego zespołu odpowiada tylko jeden człowiek, Todd. Wszystko jednak wskazuje na to ,że tak jednak jest. Takiej ilości artykułów o nim, oraz głupot jakie ten facet opowiada po premierze Starfielda dawno nie czytałem.
W takim razie widze, ze niezly z ciebie ignorant skoro nie zwracales uwagi co sie dzialo z ich grami od Obliviona.
Oblivion, a zwłaszcza Skyrim to bardzo zauważalny regres w stosunku do Morrowind.
Fallouty od Bethesda (3, 4, 76) to znów płycizna na tle pierwszych Falloutów wydanych przez Interplay.
Todd Howard ma prawo być dumny nie tylko z Morrowind czyli najlepszej gry studia z najbardziej rozbudowaną mechaniką i najciekawszym światem z wszystkich gier Bethesda, ale też Terminator: Future Shock, że taka gra FPS wyszła w 1995 roku z tak ogromnymi poziomami i pojazdami, które użytkowaliśmy. Później w grach FPS pojazdy na taką skalę miałeś dopiero w The Operative: No One Lives Forever 2000, HALO 2001, Far Cry 2004, Crysis 2007.
https://www.youtube.com/watch?v=2-U_ENZc8_0&ab_channel=NRGeek
Spoko czyli trollujesz zwlaszcza tym ostatnim zdaniem.
Ludziom podoba sie the Room, coroczne Call of Duty czy Fifa, nie oznacza, ze sa to dobre czy jakosciowe gry.
Oglądając ten materiał odniosłem wrażanie że żadna gra od Morrowinda nie wyszła na żaden inny system niż na Xboxa
Free look / mouse look był już wcześniej jakoś w 1992-1994.
Chyba Marathon od Bunge?
Todd kłamie jak zawsze.
Ciebie obchodzą bo musiałeś przyjść i się wpisać.
spoiler start
Ja też ale tylko dla takich komentarzy jak twój którym wydaje się, że są mądrzy.
spoiler stop