Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Sklep play

28.09.2021 15:19
1
zanonimizowany1314272
33
Generał

Sklep play

Zalogowałem się na nowym telefonie na konto google (w sklepie google). W prawym górnym rogu (nadal tej samej aplikacji) jest moje logo i pewien ograniczony dostęp do konta, ale o tym zaraz. Na ekranie głównym jest napis "wymagane jest uwierzytelnianie. Zaloguj się na swoje konto Google. (z przyciskiem ponów, który nic de facto nie daje). Jeśli kliknę ikonkę mojego konta z prawego górnego rogu i zarządzaj kontem google to wyskakuje "coś poszło nie tak" w pierwszej linijce. Ktoś coś?

28.09.2021 15:26
2
odpowiedz
zanonimizowany1314272
33
Generał

Errata: potwierdziłem, że to moje urządzenie, na mailu.
Edit: mam włączoną transmisje danych i jestem podłączony do sieci wi-fi, przeglądarka śmiga, ale już wybrać preferowanej (pytanie systemowe) nie mogę ze względu na... brak połączenia.

post wyedytowany przez zanonimizowany1314272 2021-09-28 15:30:15
28.09.2021 15:30
Fett
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Fett
234
Avatar

W ustawieniach telefonu masz skojarzone konto google?

28.09.2021 15:38
3.1
zanonimizowany1314272
33
Generał

Tak.
Edit: przy zarządzaniu kontem google w ustawieniach przeskakuje do tego samego okna co w sklepie play...

post wyedytowany przez zanonimizowany1314272 2021-09-28 15:43:57
28.09.2021 16:07
4
odpowiedz
zanonimizowany1314272
33
Generał

Po przywróceniu do fabrycznych stary telefon nie wykrywa nowego za pomoca bluetooth przy synchronizacji urządzeń...
A kopii zapasowej związanej z mailem nie znajduje...

28.09.2021 17:11
Leo Tar
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Leo Tar
59
Wyjątek Krytyczny

Play Services zaktualizowane?

28.09.2021 18:01
5.1
zanonimizowany1314272
33
Generał

Tak

28.09.2021 17:12
6
odpowiedz
zanonimizowany1363822
1
Legionista

Ogólnie to też mam problem z googlem, synchronizacja z gmailem nie działa. Wygląda na jakąś awarię.

https: //downdetector.pl/status/google/

post wyedytowany przez zanonimizowany1363822 2021-09-28 17:16:29
28.09.2021 18:12
7
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1314272
33
Generał

Domuru
Potwierdzam, sporo zgłoszeń, nawet konkretnych na sklep play

28.09.2021 18:15
7.1
zanonimizowany1363822
1
Legionista

No niestety, nie miałem synchronizacji z mailem służbowym to przywróciłem wszystko do ustawień fabrycznych i teraz w ogóle nie mam maila służbowego na telefonie :D

28.09.2021 18:15
7.2
zanonimizowany1314272
33
Generał

Mi po przywróceniu do ustawień fabrycznych nie znajduje nawet urządzeń na bt

28.09.2021 18:21
7.3
zanonimizowany1363822
1
Legionista

No to grubo, ale w sumie problem u mnie zaczął się od około 9-10 rano. Więc trochę ta awaria trwa.

post wyedytowany przez zanonimizowany1363822 2021-09-28 18:22:12
28.09.2021 18:25
7.4
zanonimizowany1314272
33
Generał

O tej godzinie zacząłem się bawić z ogarnianiem telefonu XD

28.09.2021 18:48
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Jakikot
1
Junior

Serio nie można nic z tym zrobić??? Już męczę się parę godzin... Myślałem że to problem z moim telefonem, a tu proszę awaria

28.09.2021 19:24
8.1
zanonimizowany1363822
1
Legionista

Też tak myślałem, dlatego przywróciłem do ustawień fabrycznych. Mam nadzieje, że kontakty się prawidłowo zgrały do googla. Dziwne, że w ogóle nigdzie nikt nie informuje o tej awarii a jest od rana (przynajmniej rano zaobserwowałem)

28.09.2021 20:13
9
odpowiedz
Jakikot
1
Junior

W końcu działa! Wylogowalem się z telefonu i zalogowałem od nowa i działa

Forum: Sklep play