Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: White Wolf Untold Story - gra mojego autorstwa na Androida oczywiście w wiedźmińskich klimatach

02.07.2017 20:31
😉
1
1
Amiga4ever
99
Konsul
Image

White Wolf Untold Story - gra mojego autorstwa na Androida oczywiście w wiedźmińskich klimatach

Jeżeli ktoś lubię klasyczne proste gry RPG coś ala Moonstone z Amigi, a ponadto klimat wiedźmina nie jest mu obcy to gorąco zachęcam do zagrania w moją gierkę.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rpg.white_wolf
(gra może nie działać na Androidzie poniżej 4.5)

Póki co tylko wersja na Androida.
Jest również stronka poświęcona raportowaniu błędów i zostawianiu uwag na temat gry

www.marcinkrupinski.pl/wolf

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-02 21:06:48
04.07.2017 04:28
DiabloManiak
2
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Gra na komórce :)
chwilowo opcja pozytywna.. ale kilka porad lub wad:

przy wyjściu z gry (bo czasem trzeba szybko) zrób opcje zapis( w cenie 2-3 razy więcej niż w tawernie)
czasami łapie jeden klik jako dwa -npw zamtuzie ( i można na minusie forsy i debufie wylądować)
lepsze nagrody za potężnych przeciwników bo obecnie zwalczenie krypty gówno daje :( walka z bosem nic nie daje lepiej sobie kryptę zostawić do farmienia expa (zrób za mocnych questowych bossow +1 stały atrybut)
związane z punktem 3 - w krypcie potwor którego strzepuje się ( 1-2 hp i dmg 1-4) daje czasem więcej expa niż mob 20 hp i dmg 10+:P

post wyedytowany przez DiabloManiak 2017-07-04 04:37:51
04.07.2017 07:41
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Lutz
173
Legend

ta gra jest po polsku czy po angielsku?
bo tytul mi nie pasuje do ekranow z gry.

04.07.2017 23:56
3.1
Amiga4ever
99
Konsul

Po polsku

04.07.2017 07:45
Matysiak G
4
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Tytuł jak gejowski fanfic.

06.07.2017 08:40
4.1
Aurelius
71
Weteran

E nie, słowo "wolf" jest, więc śmierdzi prawackim wyklętym ście...

post wyedytowany przez Aurelius 2017-07-06 08:40:42
04.07.2017 22:12
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Amiga4ever
99
Konsul

Po ostatnimk updacie kilka błędów wyskoczyło nieproszonych :) Dziś wrzucam nowy, który powinien wyeliminować "większość". Sorki za zamieszanie. Okazało się, że ostatnia wersja wyszła gorzej niż planowałem.

04.07.2017 22:23
DiabloManiak
5.1
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

No błędy które doświadczyłem :
*Nie da się wycrafcić zbroi z schematu
*jest bug z lvlowowaniem - przy zakupie atrybutów (siła/magia) pisze koszt np./ 7 a pobiera tylko po 2 :)
WIec jak oszczedzisz lvl bez wydawanie pozneij można co poziom sobie dorzucać po 1 atrybut (i mieć np siłę 15) (a co dwa levele dorzucać drugi atrybut u mnie magię )

i na 15 lvl mam 15 siły ( w tym dwa z ringa) i 10 inta :D

04.07.2017 22:45
6
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Owe błędy zostały już naprawione. Wiem o nich po publikacji aktualizacji. Update pojawi się niedługo.

UPDATE

Aktualizacja dostępna w GP

zmiany:
- dodane nazwy miast
- możliwość zapisu gry podczas wyjścia
- całkowicie zmieniona czcionka
- masa innych usprawnień

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-05 00:04:01
05.07.2017 03:04
DiabloManiak
7
1
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

to znowu lecim :)

Bugi
*po dostaniu przepustki po zabiciu maga przejście ciągle jest zablokowane :(
* exp z mobów na cmentarzu - na 15 lvl przeciętny mob daje 35 + expa na cmentarzu po 4
*czasem moby bija jako pierwsze z samego spotkania

Sugestie
* pancerz z schematu ssie ( raptem 5 defa i 8 hp gdzie płatnerz daje armor 10 defa) btw jak działa def - bo moby bija z full siłą zawzięcie
*moby z zleceniem to komedia170+ hp i dmg 10-40 to norma
*wzmocnienie innych eliksirów efekt per level :) jak to zrobiłeś z jaskółka :) (co to jest 1-3 dmg przy mobie 200 hp )
* creditsy i zamieszczenie najbardziej udzielających się osób (zawsze jakaś motywacja) :)
*artefakty ( po czym są ? - labirynt , wieża itp zrobione a zero ich :) )
* zostaw jakaś zone do kokszenia :) zamiast np znikać krypte daj mozliwość przechodzenia jej do skutku :) (albo jakaś nowa strefa)

Z tego co na plus save przy wyjściu, pisze ile expa dodatkowego a nie % :)

post wyedytowany przez DiabloManiak 2017-07-05 03:07:19
05.07.2017 09:19
8
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul
Image

Po kolei ;)
*po dostaniu przepustki po zabiciu maga przejście ciągle jest zablokowane :(
- Druga część wyspy w trakcie developingu

* exp z mobów na cmentarzu - na 15 lvl przeciętny mob daje 35 + expa na cmentarzu po 4
- Ustawiłem taki xp ponieważ nagrody dostajesz za ilość mobow ubitych

*czasem moby bija jako pierwsze z samego spotkania
- Jest to celowe.

Sugestie
* pancerz z schematu ssie ( raptem 5 defa i 8 hp gdzie płatnerz daje armor 10 defa)
- Sa to losowe wartości choć mogę wzmocnić

btw jak działa def - bo moby bija z full siłą zawzięcie
- Jest % szansy na blok wówczas obrona redukuje obrażenia

*moby z zleceniem to komedia170+ hp i dmg 10-40 to norma
- Nie ubilem powyżej 5 więc nie wiem jak to dalej się skaluje ;) zmienię formułę. Będzie 5 zleceń :
HP większe o 10 wraz z każdym. Górny Atk będzie max 12 i każdy mob ze zlecenia będzie na coś odporny. Będzie ciekawiej

*wzmocnienie innych eliksirów efekt per level :) jak to zrobiłeś z jaskółka :) (co to jest 1-3 dmg przy mobie 200 hp )
- racja.. Grom będzie miał atk zależny od lvl
Wilga i Puszczyk działają ok.

* creditsy i zamieszczenie najbardziej udzielających się osób (zawsze jakaś motywacja) :)
- Will do.

*artefakty ( po czym są ? - labirynt , wieża itp zrobione a zero ich :) )
- Dopiero je wprowadziłem. Będą miały związek z fabuła

* zostaw jakaś zone do kokszenia :) zamiast np znikać krypte daj mozliwość przechodzenia jej do skutku :) (albo jakaś nowa strefa)
- Nie chcę by balans byl zepsuty przez zbyt napakowana postać

Z tego co na plus save przy wyjściu, pisze ile expa dodatkowego a nie % :)
- ;)

DZIĘKI ZA UWAGI!

Screen z nową czcionką po prawo.

Póki co chce wszystkie błędy wyeliminować i wtedy zbalansowanc rozgrywkę.

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-05 09:59:45
05.07.2017 13:20
9
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

NOWY UPDATE POPRAWI :

- Zmiana statystyki potworów ze zlecenia
- Nie można grać w kości z kupcem po pokonaniu Bloba
- Po przegranej w kości w jaskini otrzymuje się i tak nagrodę
- Nie otrzymuje się run po wykonaniu misji w Jaskini mimo, że widnieje w opisie
- Po użyciu Pyszczyka w rzeczywistości dodaje 3 koncentracji na turę zamiast 2
- Podczas walki z cieniem w krypcie jest błąd z wyświetlaniem ilości potworów
- Mając ring bogactwa zamiast % dodać informacje ile złota się dostało extra
- Krytyczny cios nie powinien działać na odporne potwory na bron
- Po wczytaniu gry wieża i piramida wraca do poziomu 1
- Idac do obozu przez skróty nie aktywuje się walka z magiem
- naprawić wyświetlanie nowej czcionki
- dodac osoby zaangażowane w testy do credits
- Artefakty będzie zdobywać się za poszczególne rejony. Wymagane do finalnej walki z magiem
- Siła gromu zależna od poziomu postaci
- Lepszy schemat zbroi magicznej
- Kilka innych poprawek wizualnych jak i w balansie

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-05 13:27:58
05.07.2017 13:52
DiabloManiak
😉
10
odpowiedz
1 odpowiedź
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

masz sgestię o której zapomniałem na stronie :)
ale nadal ucina mój nick strona *podgląd uwag *:D

post wyedytowany przez DiabloManiak 2017-07-05 13:54:09
05.07.2017 14:52
10.1
Amiga4ever
99
Konsul

Będzie poprawione ;)

05.07.2017 21:03
11
odpowiedz
1 odpowiedź
Amiga4ever
99
Konsul

WERSJA 1.5.1 W GP

Wszystko wymienione powyżej zostało naprawione + oczywiście inne poprawki/zmiany/modyfikacje

05.07.2017 21:16
DiabloManiak
😜
11.1
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Ale żeś okno przywalił nie lepiej to w menu dorzucić jako otwierane? :D

nie działają stare savy ( pisze atak nah-30 i po ataku na potwora- potwór ma hp nah i zwiecha walki) ;D

05.07.2017 21:32
12
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Save'y moga nie działać :) Dużo zmian w kodzie - co poradzić. Co do okna to nie miałem czasu żeby je ukrywać :P

06.07.2017 02:29
DiabloManiak
13
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

To po chwilowym pograniu znowu coś nowego :)

chyba mini bug w krypcie pokazuje się że walczysz z 2-3 potworami :)

mini porada zmień z opsiu groma ten pierwszy - bo wygląda że grom zmniejsza dmg :)

raczej bug - nie wiem jaka jest mechanika pancerza ale jest kiepska - z dzisiaj
mob obrażenia 2-10 pancerz 4 po tarczce wali za 8 :P coś nie halo :P

siła - to obecnie komedia

Zwiększa tylko dmg max -wiec punkt siły daje realny przyrost 0,5 dmg ( siła powinna zwiększać także minimalne wartości dmg) a realnie nawet mniej bo uniki :P

Inwestowanie w atrybut mało daje rozważ dwie opcje :
1. wzrost atrybutu zwiększa koszt co 3 lvl :) ( siła 2-4 2 punkty 5-7 koszt 3 itp )
2. co 5 poziomów zwiększa mnożnik o 1 ( 5 lvl siłą x2 , 10 lvl x 3 itp.)

Kolejny pomysł - rzucanie znaków za x wartości :)

rzucenie znaku za 6 punktów da +100% dmg za 9 punktów +175 % itp :) będzie to powód do inwestowanie w koncentrację

bo obecnie chyba optimum to dać atrybuty do 5 max i reszta w hp :P

Pozdrawiam i miło (plus duży plus) za szybkie zmiany :D

btw myślisz o zmianie potka leczenia co proponowałem ? :)

post wyedytowany przez DiabloManiak 2017-07-06 02:34:29
06.07.2017 08:34
14
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

chyba mini bug w krypcie pokazuje się że walczysz z 2-3 potworami :)
- mozliwe jakies przeoczenie :)

mob obrażenia 2-10 pancerz 4 po tarczce wali za 8 :P coś nie halo :P
- tak ma ddzialac. Juz tlumacze. Mob 2-10 wali za 10 wowczas jest obliczana szansa na blok jezeli wypadnie pomyslnie to jego atak pomniejszany jest o jakas wartosc bazujac na wartosci pancerza. 4 to jednak malo. Gdyby bylo 6 owczas uderzyl by cie za 5 a nie za 8 itd. Ja lubie trudne gry :)

siła - to obecnie komedia
Zwiększa tylko dmg max -wiec punkt siły daje realny przyrost 0,5 dmg ( siła powinna zwiększać także minimalne wartości dmg) a realnie nawet mniej bo uniki :P
- z ta sila to faktycznie...nie chcialem za bardzo srubowac dolnej granicy ataku by byly wieksze widelki w przyszlosci. By wymusic ulepszanie broni za runy by dolny atak wzmocnic.

Inwestowanie w atrybut mało daje rozważ dwie opcje :
1. wzrost atrybutu zwiększa koszt co 3 lvl :) ( siła 2-4 2 punkty 5-7 koszt 3 itp )
- mysle ze warto obnizyc koszt sily. Racja

rzucenie znaku za 6 punktów da +100% dmg za 9 punktów +175 % itp :) będzie to powód do inwestowanie w koncentrację
- dobry pomysl. Zatrudnie Cie na stale :)

btw myślisz o zmianie potka leczenia co proponowałem ? :)
-zmienię na 10% + poziom gracza.

Pozdrawiam i miło (plus duży plus) za szybkie zmiany :D
- pozdrawiam i rowniez milo ze tak ta gierke katujesz. Chyba Ci przypadla do gustu:)

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-06 08:48:04
06.07.2017 12:18
15
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Idą zmiany w rozgrywce:

- siła znaku zależna od ilości użytej koncentracji:
*koszt 2 = 60% mocy przedziału znaku
*koszt 3 = 100% mocy przedziału znaku
*koszt 4 = 120% mocy przedziału znaku
*koszt 5 = 140% mocy przedziału znaku

- będzie szansa na cios krytyczny znakiem dzięki nowemu pierścieniowi Magii (jeden zastapi dwa obecne)
- będzie mniejszy koszt siły w punktach
- siła będzie wymagana do mocniejszych broni. Będzie więcej w sklepie do wyboru (to akurat może nie być gotowe wraz z następną aktualizacją)

To jedne z nowości. Zostanie oczywiście połatane tu i ówdzie przy okazji. Późnym wieczorem powinien być update.

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-06 12:37:47
06.07.2017 13:48
DiabloManiak
16
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Jak zwykle coś zapomniałem :)

to jeszcze obniż koszt upgradu broni (
1 up złoto
2 up złoto 1 runa
3 up 2 runy i złoto

albo

przy sprzedazy upgradowanej broni
niech zwraca tyle run jaki poziom broni :)

i przy kowalu/płatnerzu niech pokazuje jaki sprzęt masz obecnie (bo taki płatnerz oszukuje i kilka razy sprzedaje to samo) :)

06.07.2017 14:13
17
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

No trzeba sprawdzać co się ma na stanie:)) jak w życiu. Zmienię by okno ekwipunku nie zaslanialo okno kupna. Ułatwi porownanie
Co do kosztów ulepszenia to nie sądzę by były za wysokie. Łatwo można bron wysrubowac. Za łatwo być nie może:)
Runy masz u kupca . Co jakiś czas odnawia stock więc nie widzę problemu.

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-06 14:40:30
07.07.2017 00:12
18
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

UPDATE 1.5.4 LIVE

- dodatkowy ekran główny (uruchamiane sa losowo)
- naprawiono zmiane nazwy ze Zlecenia Wiedźmińskiego gdy odbieraliśmy nagrodę
- Naprawiono błąd podczas tworzenia zbroi ze schematu
- Naprawiono grę w kości
- Siła kosztuje 2 pkt umiejętności aż do uzyskania poziomu 5. Póżnioej koszt wynosi 3
- Pierscień Wiedzy został usunięty, zaś pierscień Magii dodaje równiez szansę na trafienie krytyczne znakiem.
- Grom nie odejmuje już dolngo ataku i zamiast blokowac koncentrację spowalnia jej odnowę o 50%
- Przebudowano zasadę rzucania znaku. Moc zalezna od ilości użytej koncentracji

07.07.2017 09:23
19
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

UPDATE 1.5.4 ZAWIERA POWAŻNY BUG PODCZAS WALKI Z GOLEMEM. JEGO HP 955 ;))

07.07.2017 19:19
20
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

UPDATE 1.5.6 LIVE. Wszystko wykryte dotychczas naprawione.

08.07.2017 04:47
DiabloManiak
21
odpowiedz
1 odpowiedź
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Savy z 1.5.4 działają? :)
Bo chwilowo mniej czasu na testowanie :)

08.07.2017 10:33
21.1
Amiga4ever
99
Konsul

Raczej tak. Pracuję nad fabułą. Praktycznie już zaimplementowana, choć wtwdy zalecane jest jednak granie od nowa. Może wstrzymaj się póki co z graniem. Poczekaj az skończę.

08.07.2017 15:11
22
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

UPDATE 1.5.7 LIVE
Gra posiada wreszcie fabułę dlatego też wymagane jest granie od NOWA z przyczyn oczywistych.
Pozdrawiam

10.07.2017 21:16
23
odpowiedz
1 odpowiedź
Amiga4ever
99
Konsul

Duży UPDATE 1.6.7

- dodano na mapie limit zabić na cmentarzu
- Naprawiono błędy wynikające z poprzedniej aktualizacji: niemożnośc ruchu na tablecie, stara mapa ze skrótem po pokonaniu bandytów i kilka innych
- Zwiększono atak Upiora w krypcie i Magicznego Straznika w wieży
- Po stworzeiu lub wypiciu mikstury okno zostaje automatycznie zamknięte
- Dialog z Mathe'ą został naprawiony
- Poziom Wieży na mapie został przywrócony po wczytaniu gry
- Pierścień Szkolenia został usunięty
- Walka z nietoperzem przed piramidą naprawiona
- Potwory z Legowiska mają pomniejszony atak maksymalny
- Okno tworzenia zbroi ze schematu otwiera się już normalnie
- Pancerze nowe nie pojawiają się tylko wtedy gdy kupimy dostępny. Teraz odbywa się to czasowo
- Przywrócono walke w Jaskini z trolem. Po ostatniej aktualizacji jej nie było
- Po wygraniu w kości z kupcem napis na innych oknach juz nie świeci
- Dodano chmurki :)
- Pierścien bogactwa daje teraz 20%, 30% lub 40% na wyższych poziomach
- Mając maksymalny poziom koncentracji ni spada juz do 0 podczas ucieczki
- Okno rozdzielania punktów zostało powiększone oraz zmieniona czcionka
- Koncentracja po wypiciu Puszczyka rgeneruje 2 zamiast błędnych 3
- Legowisko i Grota potworów maja teraz min poziom/ilość "poziom gracza+1"

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-10 21:17:20
16.07.2017 03:34
DiabloManiak
23.1
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

Amiga ciągle czasu brak ale pamiętam o zagraniu :)
plus popraw na stronie jaka wersja :P

post wyedytowany przez DiabloManiak 2017-07-16 03:40:02
17.07.2017 21:56
24
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Właśnie wrzucam kolejny UPDATE. I kolejne zmiany :) No to czeka Cię trochę nowości i zmian w balansie itd

22.07.2017 04:40
DiabloManiak
25
odpowiedz
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

TO znowu ja :)

okno uwag dalej ucina tym razem tekst jak za długi :)

tu masz full wersje
" Witam wreszcie odpaliłem grę po zmianach :)

Ja rozumiem że ukłon w stosunku do płci pięknej - czyli wiedźminki ale to raczej przypadki rzadkie są ;)

Za to szczerze polecałbym dodanie po wyborze imienia i płci wybór jeszcze szkoły
i każda szkoła miałaby jakiś bonus
np wilka + 1siła i magia
niedźwiedzia 5 hp więcej i 1 punkt pancerza
Kota +1 siła i ciut wyższe uniki

(ine propozycje dla innych szkoł to np przy zejściu ciosem do 25% hp przeciwnika szansa 50% na insta zgon, co 3 punkty koncentracji zebrane 4 gratis, eliksiry działają o 1 ture dłużej, 15% szans na zrobienie darmowego eliksiru (bez poniesienia kosztów czy 40% na zrobienie 2 eliksirów zamiast jednego)
itp :)

wprowadziłoby to trochę odmiany :)

Pozdrawiam
"

22.07.2017 19:25
26
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Uwagi zwiększyłem z 600 znaków do 1000 :) Powino wystarczyć.
Zauważyłes zmiany jak nadanie specjalnych właściwości broni i zbroi gdy ulepszymy je do maksimum? Myślę że ciekawa odmiana.Co do szkół...no pomysł dobry. Myślę że mogę to zrobić choćy od zaraz :)
Co do wiedźminek...opcja ta została wprowadzona na zyczenie mojej testerki i twórczyni menu. Podoba Ci się nowy ekran powitalny z wilkiem? To jej dzieło.

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-22 19:27:26
22.07.2017 21:42
27
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Juz update leci ze szkołami :) Pozdrawiam

23.07.2017 09:29
28
odpowiedz
1 odpowiedź
Amiga4ever
99
Konsul
Image

Oraz takie:
Niedźwiedź
- hp za punkty +7 zamiast +5

Gryf
- co dwa punkty magi, trzeci kosztuje 1

Wilk
- co dwa punkty sily, trzeci kosztuje 1

Kot
- majac 5 pkt koncentracji wzrasta unik o 1 i celnosc o 1

23.07.2017 12:51
DiabloManiak
28.1
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

To jak z tymi klasami maja to co w poście czy czy to co w opisie w grze (i na screenie)? ( czy razem)

23.07.2017 13:12
29
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Póki co to co w grze. (Na screenie)
Mam teraz urlop tydzień..będzie bez updateow :)
Reszta bonusów za tydzień.
Dodatkowo będzie walka na pięści w tawernie.

post wyedytowany przez Amiga4ever 2017-07-23 13:12:45
24.07.2017 03:54
DiabloManiak
😉
30
odpowiedz
1 odpowiedź
DiabloManiak
230
Karczemny Dymek

A może jeszcze pomyśleć o specjalnych zdolnościach - dostawałbyś punkt np co 5 lvli ( i za każde skończenie gry 1 na dzień dobry)
i np. mogłyby być
szermierka za każdy punkt 1 % szansy na max dmg z broni czy crita
Alchemia - tworzenie eliksirów ( z szansą taniej lub 2 na raz)
Poszukiwacz złota - za każdy punkt o 5% więcej złota z walk
poszukiwacz skarbów (szansa na skarby po walce większa) :)
itp

Czy minimalna szansa na mini zadanie żeby zdobyć schemat pancerza danej szkoły (np 1/1000 legowisk okazało by się krowim biesem mającym schemat którejś z szkół :)

I jak pomysły , pokombinować coś w ten deseń? :)

01.01.2018 17:55
30.1
Amiga4ever
99
Konsul

Hej kolego.
Sprawdź najnowszy build :)) Myślę że zmiany polubisz

24.07.2017 12:32
31
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Myślę że można by coś wykorzystać;)

05.08.2017 22:16
32
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Ruszyła nowa strona poświęcona grze. Napisana w całości w laravelu
http://www.marcinkrupinski.pl/white_wolf/public/

01.01.2018 17:30
33
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul
post wyedytowany przez Amiga4ever 2018-01-01 17:41:48
01.02.2018 23:48
😢
34
odpowiedz
Emlajn
1
Junior

Twórco pomocy, miałem zadanie zabic potwora w piramidzie i nie mogłem przez tą barierę więc zabiłem inne potwory kończąc zadanie 5/5,po zabiciu ich u czarodziejki dostałem możliwość odblokowania bariery do piramidy i uczyniłem to ale w piramidzie nie ma żadnego potwora a zadanie jest dalej aktualne, wszystko inne zrobiłem i nie mogę pachnąc fabuły dalej

06.02.2019 02:15
😉
35
1
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

Najnowsza wersja 3.0.2 na łączach :) zmian sporo. Wiele usprawnień oraz nowego contentu. Pozdrawiam
Dla miłośników wersji przeglsdarkowej
link :
http://marcinkrupinski.pl/wiedzmin

Androidowców odsyłam zaś do GP
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rpg.white_Wolf_Stories

Pozdrawiam

post wyedytowany przez Amiga4ever 2019-02-06 02:17:57
Forum: White Wolf Untold Story - gra mojego autorstwa na Androida oczywiście w wiedźmińskich klimatach