Do scislego finalu 66 conceptow karesori zakwalfikowalo sie miedzy innymi.
Nie zartuje _>
_>
Karesori?
Swoją drogą jestem z ciebie dumny że spróbowałeś swoich sił w konkursie.
->
Zmysl plastyczny i wizjonerstwo przycimily nawet wizje z hollywoodu.Ja nie zartuje to sa naprawde prace ktore zakfalifikowaly sie do finalu konkursu.
to nie są zaakceptowane projekty, ani tym bardziej laureaci.
To są po prostu koncepcje które zostały nadesłane. Wybrałeś najgorsze aby było śmiesznie.
tu są inne koncepcje:
http://konkurs.emobilitypoland.pl/#galeria
czyli jakbym przeslal moj projekt to tez by go zamiescili ?
Ktos to musial "to cos" zakceptowac
Jednakże są i bardzo fajne projekty, takie jak ->
I tak nic z tego nie wyjdzie, ale może jakiś koncern podpatrzy wzornictwo ;)
Czy samochody elektryczne nie mogą wyglądać normalnie, tylko prawie zawsze muszą być jakieś powykrzywiane?
No ok, ale czemu zwykle są one powykrzywiane jak po kwasie?
Żeby lepiej kontrolować powietrze opływające karoserię i przez mniejszy opór zwiększyć zasięg na bateriach.
Zeby konsument myślał, "Co też ja nie kupiłem! Taki nowoczesny cud techniki! (bo tylko wygląda jak z filmów o kosmitach). Tak naprawdę to te nowe samochody mają obrzydliwe nadmuchane, wcale niezgrabne nadkola. Nissan Quashqai II - gorzej jeździ, mniej wygodny, jest większy, brzydszy, waży 200 kilo więcej a ma silnik z poprzedniego modelu.
No, czyli zwyczajny Konkurs z nagrodami. Najlepsze są kryteria oceny, zacytuję - "ergonomia, efektywność energetyczna, innowacyjność, bezpieczeństwo" - ciekawe ku*** jak ocenią ergonomię i wydajność po samym obrazku!? Debile do kwadratu...
Ładne są:
Adrian Anders (praktyczne rozwiązanie z dwoma słupkami)
Kamil Podolak
Roman Kadler
Paweł Skibicki