Siemanko
Mówiąc "dynamiczne MMORPG" mam na myśli swobodny system walki (coś jak w GW2), w którym walki są efekciarskie, choć klasyczny też ujdzie jeżeli gra jest ciekawa i ma fajny, rozbudowany świat i odróżnia się od innych MMO. Fajnie byłoby gdyby gra nie ograniczała się do wykonywania nudnych questów a oferowała dobrą rozrywkę od samego początku. No i najlepiej, żeby była jakaś populacja Polaków :P.
Do tej pory próbowałem takich gier jak:
- Aion (szybko się znudził)
- Guild Wars (wciągnął na lata)
- Guild Wars 2 (szybko się znudził, choć czasem wracam)
- Star Wars: TOR (f2p duże ograniczenia)
- The elder scrolls online (takie sobie)
- Neverwinter (był nudny)
- Blade & Soul (nie wciągnęło mnie)
- Rift (było fajne, ale szybko mi się znudziło robienie questów i bieganie bez przerwy po mapie)
- Lotr online (nuda)
- Last Chaos (staaare czasy, było fajne)
Pewnie coś jeszcze się znajdzie w tej liście. Wiem, że dużo wymagam