Chyba szykuje mi się reklamacja 8GB Goodram w morele.net. I się zastanawiam, czy się w ogóle bawić w czekanie czy kupować nówki, a pamięć z ewentualnie uznanej reklamacji sprzedać.
Ile trwała reklamacja w waszym przypadku?
Najbardziej cenne informacje od reklamujących właśnie pamięci Goodram, ale mile widziane również ogólne terminy w jakich zamknęła się cała reklamacja w wyżej wspomnianym sklepie.
Nie lubię znajdować w internetach tematów tego typu bez zakończeń, więc wklejam szczegóły mojej reklamacji, może komuś się przydadzą.
Wyszło mniej pozytywnie jeśli chodzi o czas, no ale bywało gorzej.
19.01 (czwartek) - zgłoszenie reklamacji
20.01 (piątek) - mail od morele.net ze szczegółami jak opisać i gdzie wysłać reklamację
23.01 (poniedziałek) - wysyłka listem poleconym priorytetowym przed 15:00, czyli powinno u nich być we wtorek, albo środę.
27.01 (piątek) - pytam o to czy przesyłka w ogóle dotarła, bo RMA jest ważne 5 dni tylko jak pisali
30.01 (poniedziałek) - odpowiedź, że dotarła i zmiana statusu na otrzymano towar do reklamacji (tydzień po wysyłce)
...
08.02 (środa) - informacja o zamknięciu zgłoszenia, wymiana pamięci
09.02 (czwartek) - kurier dostarczył nową kość
Tak więc 17 dni od czasu wysyłki do czasu odbioru, a 10 dni (8 roboczych) faktycznego oczekiwania od czasu zarejestrowania dostarczenia przesyłki ode mnie (przy czym samo przyjęcie przesyłki ode mnie wg śledzenia PP jest co najmniej zastanawiające, wszystko w ciągu kilku minut po godz. 20:00 w piątek).
Ogólnie nie jest źle, ale też nie było tak dobrze jak u przedmówców (zdążyłem już kupić kolejną kość).
Ja reklamuje grafike 1070 - data zgloszenia : 2017-01-17
Ktory dziisiaj mamy kazdy dobrze wie, gwarancje juz mi uznali teraz tylko wyslalem potwierdzenie faktury korygujacej bo maja zwrocic hajs.
Najlepsze jest to, ze przelew bedzie za 2 tygodnie, a hajs dostanie gosciu ktory pierwotnie kupil grafike.
Na szczescie sie z nim dogadalem, oby!
btw on ma palita gamerock (tak jak ja) 1080 i tez odseslal na gwarancje. Nigdy Palita nie bierzcie!