tvgry.pl 5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką

01.01.2017 21:19
1
wooda
34
Pretorianin

Patrzac na jakość merytoryczna twoich materiałów, powinieneś zastanowić się nad solowa kariera jako youtuber. Praca dla kogos jednak w pewien sposób ogranicza, jako wolny strzelec moglbys podejmowac tematy związane z grami, na które mainstreamowe media pozwolić sobie nie mogą.

01.01.2017 21:48
2
odpowiedz
1 odpowiedź
ajax34
31
Porucznik

Czy ja wiem? Na początku pewnie tak, ale gdy zacznie zarabiać milion rocznie to zacznie drzeć mordę jak rojo gimbojo i tak się skończy merytoryczny facet. Nikomu nie rządzę, ale Kacper powinien zostać w Tv gry najdłużej jak tylko się da.

01.01.2017 23:00
2.1
wooda
34
Pretorianin

Niekoniecznie, Totalbiscuit nie drze ryja pomimo sukcesu swojego kanalu.

post wyedytowany przez wooda 2017-01-01 23:02:37
02.01.2017 00:08
3
odpowiedz
Grimmjow Jeagerjaques
11
Legionista

Ja w grach lubię antagonistów, którzy wzbudzają twój gniew, ale nie dlatego że są źle zaprojektowani :P, tylko to swoista nienawiść jest zaplanowana przez twórców, kocham nienawidzić złe postacie, i najlepsze motywy są wtedy gdy dana postać cię nieziemsko wkurwi, i masz możliwość zabicia go, bądź zostawić w spokoju, np w Wiedźminie skurwiel Junior, ogólnie gry bazujące na gniewie na postaci fikcyjnej, najbardziej pozwalają wczuć się w protagonistę danej gry

02.01.2017 00:17
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
ogrodov
26
Chorąży

Jeśli mowa o różnorakich emocjach w grach, król jest tylko jeden, To the Moon.

02.01.2017 12:52
4.1
RubyOnRails
14
Legionista

Miejmy nadzieję, że druga część będzie równie dobra :)

02.01.2017 12:07
5
odpowiedz
Cobrasss
118
Senator

Bardzo lubię jak gra bawi się graczem poprzez umieszczenie dodatkowego paska odpowiadającemu jego stan psychiczny.

W Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth gdy bohatera psychika spadnie do zera to następuje koniec gry z powodu załamania nerwowego, A jeśli mieli w tym czasie w ręku pistolet to nasz bohater popełnia samobójstwo.

02.01.2017 20:48
6
1
odpowiedz
JackXP
64
Pretorianin

Kacper - jak zwykle profesjonalny materiał. ;)

Jak dla mnie genialnym przykładem misji która kumuluje w sobie różnego rodzaju emocje jest "That Special Someone" z GTA IV. Oto po 20 godzinach gry wreszcie trafiamy na od dawna poszukiwanego zdrajcę, osobę, która skupia cały gniew i nienawiść głównego bohatera. Widzimy w jakim jest stanie - to wrak człowieka. Bardzo istotne jest to, że mamy w tym momencie podjąć decyzję - zabić go lub nie. Słyszymy jednocześnie słowa wypowiadane przez Darko - że Niko dążąc do odnalezienia go stał się również mordercą, co czyni go nie mniej podłym od głównego antagonisty. Koniec końców - zarówno zabicie go jak i pozostawienie żywego nie przynosi głównemu bohaterowi spokoju. https://www.youtube.com/watch?v=I20Ywa2wPL4

02.01.2017 22:19
7
odpowiedz
Tupolew
9
Legionista

no nieźle.

03.01.2017 14:54
8
odpowiedz
Adrianun
107
Senator

Gdyby nie emocje to w grach nie byłoby nic ekscytującego. Świetny materiał!

05.01.2017 00:59
9
odpowiedz
Grzegorz Ryznar
12
Legionista

I można mówić o emocjach w sposób ciekawy, interesujący? Oczywiście, że można, tylko, że za materiał powinien odpowiadać odpowiedni redaktor. :) Świetna robota Kacper i aż boję się co by było, jakby autorem był Jordan...

tvgry.pl 5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką