Kacper ogląda chmury, Arasz operuje nerki – gramy w RimWorld
I nie wspomniałeś nic o rozbieraniu do naga jeńców, zabijania, przenoszenia ciała na stół, rozczłonkowania zwłok. Następnie mięso trzeba przenieść do chłodni a potem elegancko zmieszać z ziemniakami robiąc smaczny posiłek? Smacznego! Kocham tą grę.
PS budowle są narażone na zbyt wiele czynników, ostrzał artyleryjski, trafienie piorunem i pożar, przeciwnik może go otoczyć itd, lepiej zrobić schron w górze i iść w hydroponike jak najszybciej albo w masowy kanibalizm, zależy od postaci. Modyfikacja edb prepare carefully pozwala stworzyć psychopatę/kanibala by cieszyć się w pełni, sadystyczną rozgrywką :)
Uwaga przypominamy Gambrinusowi o czwartym żywiole. Dziekuje,
2D, symboliczna, odrealniona grafika - no niestety nie dla mnie. Żałuję, że jest teraz taka moda, sporo fajnej pary idzie w gwizdek czegoś, po co nie sięgnę z uwagi na wizualia. W strategiach taka oprawa od biedy może być, ale nie w grach surwiwalowych, po które sięgam, żeby się wczuć w (za)daną sytuację, a to wymaga poważnego 3D i poważnej stylistyki. Pewnie, tak łatwiej przy ograniczonych zasobach, ale cóż z tego? Przynajmniej darowali sidescrolla i hipsterską pikselozę.
Dokładnie, to trochę jak jaranie się tym, że rogaliki dają duże możliwosci, a ksiązka jeszcze więcej!
Na szczęście to nie jest pikseloza tylko trochę kreskówkowy styl i bradzo przypomina mi to gry planszówki. Kwadracik z głową to bohater (w sumie takich rysunkowych postaci jest całkiem sporo, nie ma ataku klonów) a inne symbole dosyć dobrze odwzorowują to co mają odwzorowywać.
Zobacz sobie na Youtube MadGames Tycoon albo Dead State... szczerzę wolę taką kreskówkową uproszczoną grafikę 2D niż takie potworności
Styl graficzny wygląda niemal identycznie jak w " Prison Architect " i jakoś nie widziałem żadnej informacji o pozwach do sądu o kopiowanie itd. Niestety , inni twórcy za samo słowo " Sky " , lub " Scrolls " w tytule gry , są gotowi wyjść na droge sądową. Smutne , niektórzy wydawcy mogli by się wiele nauczyć od niezależnych twórców. Sama gra jak najbardziej okej.
Z drugiej strony, gdyby nie reagowali, to skończyłoby się tak jak w chinach, gdzie nawet kopie mają swoje kopie.
Z oficjalnego FAQ można się dowiedzieć, że autor (programista bez talentu artystycznego) zapytał ludzi od Prison Architekt czy może się wzorować na stylu ich gry i taką zgodę wraz ze wsparciem otrzymał. Co ciekawe ten styl miał być tylko placeholderem na czas kodowania pierwszych wersji, ale skoro już wyszło na Steamie to raczej tak zostanie.
Grałem sporo w wersję 12, teraz chyba poczekam na jakąś betę, ponieważ przy każdej aktualizacji przestaje działać większość modów. A modów jest naprawdę sporo - pamiętam, że miałem naraz zainstalowane jakieś 150 modów, które rozbudowywały grę w stopniu czyniącym z niej niemal pełnoprawną produkcję, dodając 3 razy tyle contentu co wersja podstawowa. @komor25612 - czytałem kiedyś, że twórcy obu gier porozumieli się kiedyś i studio od Prison Architect nie miało nic przeciwko, kibicowali wręcz RimWorldowi :)
Holypa ależ ta gra wygląda super. Znowu Samiec Alfa zachęcił mnie do kupna kolejnej gry.