Jak w temacie, w tej grze mam jakieś dziwne doczytywanie tekstur - mianowicie jeżeli obrócę się szybciej np. do tyłu, to widać jak tekstury są "doczytywane" - widać je najpierw w niskiej jakości, a po sekundzie-dwóch wczytywane są te w wysokiej - za każdym razem. Jest to irytujące, wiecie co może być tego problemem?
Up?
Rozumiem że grasz na PC?
Kiedyś widziałem że jest opcja odpowiedzialna za ładowanie tekstur w ten sposób ale nie pamiętam jej nazwy, najlepiej pobawić się w opcjach trochę :P
Ewentualnie twój komputer jest za wolny dlatego by nie zatrzymało ci gry najpierw ładuje tekstury niskiej jakości.
Żadne tam za słaby komp. To jest bolączką silnika idTech. Pierwszym tytułem, który na ogromną skale cierpial na te przypadłość był RAGE. Nic nie zrobisz dopóki developer sam tego nie polata. Ewentualnie poszukaj rozwiazan dla RAGE i spróbuj zastosować w DOOM.
Jak chcesz się dowiedzieć więcej to możesz pogooglować texture pop-in, bo tak się zwie to zjawisko. Nic nie poradzisz, taki "urok" engine'u, mimo olania technologii MegaTexture problemy z doczytywaniem są i będą niezależnie od sprzętu.
Intel i7 6700
Gigabyte Gefotce GTX 1070 G1
16 GB RAM DDR4
Więc ciężko by było słabo :) Dzięki, skoro tak ma być, to trudno. Przywyknę.