https://www.youtube.com/watch?v=Gah8sHA1r_8
Jakbym walnął printscreen na facebook i powiedział że to moje mieszkanie 95% osób nie odróżniło by tego od rzeczywistości
A teraz pokaż jakąś grę na ur4 która to pokazuje. Tech dem było wiele - ale zawsze niewiele z nich wynikało
Teraz dodaj do tego masę skryptów, powiększ mapę 200x względem tego mieszkanka, wrzuć postacie, ogarnij jakąkolwiek mechanikę i dowiesz się, że takie coś pojawi się w grach za jakieś 15 lat, bo żaden sprzęt tego nie uciągnie.
Ot, zwykła pokazówka.
15 lat to by bylo dosc szybko :D
10 lat temu jak pokazano tech demo Unreal Engine 3 na E3 też mówiono że "wygląda świetnie, ale żaden sprzęt przez następne 10 lat tego nie uciągnie". A zaraz potem wyszło Gears of War które działało nawet na starociach jak mój ówczesny 6600GT, i to przy niezłych ustawieniach.
Biorąc pod uwagę jak GTX1080 wciąga współczesne gry nosem nie mam złudzeń że za 1-2 generacje kart (GTX1280?) będzie na rynku sprzęcior który spokojnie wytrzymałby podobne symulacje w czasie rzeczywistym na znacznie większą skalę, tym bardziej że nie ma tam żadnych ekstremalnie zasobożernych technologii. Dodatkowa kwestia jest też taka że prace nad UE4 nadal idą pełną parą, przyszłe wersje silnika będą pewnie jeszcze lepsze.
odróżniłbym każdą grę od realu. A dodaj do tych różnych wnętrz pokoików jakieś rośliny, ludzi, psa i wtedy nawet dzikie plemię powie, że to nie real.
W grach twórcom nawet nie chce się zrobić otwierania drzwi z animacją ręki, która chwyta klamkę i ją naciska, a co dopiero gdyby mieli robić coś więcej.