Nvidia Ansel narzędziem do łapania obrazków z gier
Prawdę powiedziawszy to jaram się czymś takim i to bardzo. W grach cykam bardzo dużo fotek które później sobie wybieram i wrzucam na tapetę ekranu. Z takim czymś spędzałbym więcej czasu na robieniu zdjęć niż graniu ;D.
Mały drobiazg - cytat: "Ansel pozwoli tworzyć perfekcyjne screenshoty z gier, w tym obrazki zapisane w technologii 360, które prezentują panoramę danego ujęcia". Coś takiego nie mają zwykłe programy do zrobienia zrzuty ekranowe.
Zawsze znajdą tacy, co chętnie skorzystają z tym tak jak @Harry M. :D
I tylko na 1080/1070? Czy nie ma jakichś przepisów co bu ukrócić monopol zielonych i MS?
W innym miejscu na stronie NV (blog: https://blogs.nvidia.com/blog/2016/05/06/nvidia-ansel-game-capture/ ) było napisane, że wspierane są wszsystkie karty od serii 600, czyli chyba jak z Shadowplay. Zresztą teraz na stronie linkowanej w newsie, w sekcji supported gpus są wypisane od gtx 650
Fajna sprawa dla osób zajmujących się tzw. screenshootingiem. W wielu grach myszą stosować zewnętrze narzędzia jak np. Cheatengine, a to będzie spore ułatwienie.
Ja tam i tak zostaje przy świetnym Bandicam. Wcześniej przez kilka lat używałem Frapsa który również jest bardzo dobry jednak mocno ustępuje funkcjonalnością i przejrzystością interfejsu Bandicam. Ansel sprawdzę z czystej ciekawości.
Jak masz kartę Nvidii to spróbuj Shadowplay, działa dużo lepiej od zewnętrznych programów.