Jest faktem, że EA nie ma może najlepszych gier albo raczej wybór jest nieco mniejszy dlatego może słabiej od Steama wypada (choć z tym różnie bywa - każdy lubi co innego) - jest faktem że czasem wyłączali serwery do niektórych gier. Podobnie robił ubisoft. Ale nastąpiła naprawdę duża poprawa. Moje gry z origina nie mają tak posranych zabezpieczeń jak niektóre gry ubisoftu (Anno 2070 na uplayu). Pomoc techniczna bardzo miło mnie zaskoczyła. Bez problemu zwrócili koszty gdzie przestała mi działać lokalizacja PL gdy kupiłem całą serię. Naprawdę byłem miło zaskoczony profesjonalizmem. Nie trzeba marnować pieniędzy, aby zadzwonić, sami oddzwaniają podając przybliżony czas, kiedy się należy spodziewać rozmowy. W piątek mają dużo roboty, więc czasem się dłużej czeka. Ale naprawdę uspokajali mnie, że pieniądze wkrótce dotrą. Niespodziewałem się, że zwrócą pieniądze - a tu miła niespodzianka.
Bardzo jestem też zadowolony z samej aplikacji - bo oferuje dodanie do konta co jakiś czas "specjalnego prezentu" - darmowej gry. Naprawdę szacun dla firmy. W porównaniu z ubisoftem jest o wiele lepiej. Mnie potraktowali jak człowieka a nie natręta jak czyni (tu chyba wiesz co chcę napisać)
no coś ty chciałem pochwalić firmę, za to jak mnie potraktowali - nic więcej. Autentycznie nie mam żadnych koneksji z EA. Porównałem jedynie dwa różne doświadczenia które miałem z supportami. W jednym naprawdę mnie olali, tak aby mi się znudziło czekanie, w drugim nie.