Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: "Standardy Obsługi Czytelnika" w CD-Action :)

03.07.2013 21:56
😍
1
zanonimizowany538322
118
Konsul

"Standardy Obsługi Czytelnika" w CD-Action :)

Kolejny numer CD-Action, kolejne problemy z pełnymi wersjami. Oczywiście w bonusie niezwykle miła i przydatna pomoc techniczna.

Miesiąc bez problemów - miesiącem straconym. Tym razem najwięcej trudności w instalacji przysporzyła gra From Dust. Poniżej postarałem się zebrać większość popularnych problemów i pomocne sposoby na ich rozwiązanie.

1. Uplay nie przyjmuje klucza: "a czemu c sie nie chce przeczytac paru)nastu postow wstecz?/gdyby chcialo ci sie ppoczytac pare(nascie)) problemow wstecz, mialbys odpowiedz i nie musialbys pisac pytania..." - Smuggler

2. Kod na płycie napisany jest z dużych liter, w Uplay nawet jak piszesz z Caps Lockiem nie widać, czy litery są duże, czy małe - pamiętaj jednak: "DuZe i MaLe litery MAJA TU ZNACZenie." - Smuggler

3. Antywirus wykrywa Uplay jako plik z typu 'groźnych': "[antywirus] jesli jest z CDA to jak najbardziej da sie w nim wlaczyc opcje ignorowania wskazanych plikow. Ale to pewnie nasza wina, ze nie potrafisz tego zrobic... Ogarnij sie." - Smuggler

4. Czytelnik dość mocno zawiedziony działaniem systemu Uplay poprosił, żeby pominąć pełne wersje wykorzystujące ten DRM, na co uzyskał odpowiedź: "oraz takich, ktore zaczynaja sie na samogloske? Zalatw nam dobre gry nie na Uplay i nie ma problemu" - Smuggler

Cóż CDA - przed recenzją gry nie zapomnijcie dołączyć twórcom licencji na CryEngine 3/Frostbite 3 i następnym razem dodajcie może jakąś lepszą ścieżkę dźwiękową. Czytając posty zbliżone do tych powyższych odechciewa mi się być częścią tej społeczności.

[DO CDA]

Nie wiem czy macie jakieś standardy obsługi klienta (czytelnika), ale jeśli takie zachowania są zgodne z waszymi normami to po prostu współczuję. Nie wiem jak wygląda udział procentowy osób kupujących pismo typowo do przeczytania w stosunku do tych, którzy chcą jedynie dobrej i działającej pełnej wersji. Osobiście nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś artykuł skłonił mnie do zakupu CD Action.

"Nie moge odpowiadac ani za kieski support Uplay ani problemy z obsluga antywirusa. Tym niemniej ciesze sie, ze poradziles sobie z instalacja gry." - Smuggler - wystarczy, ze odpowiadasz za kiepski support CD-Action.

PS. Na zakończenie jeden z nielicznych normalnie napisanych postów: Zamieszanie z From Dust niewatpliwie jest efektem ataku hackerow na Uplay. Odrobinke cierpluwosci i powinno byc dobrze. A jak komus sie nie uda aktywizowac kodu w ciagu najblizszych paru dni, to piszcie do Ghosta i bedziemy kombinowac tak, zebyscie mogli w Dusta - skoro go kupiliscie - pograc. - Smuggler

03.07.2013 22:05
kjx
2
odpowiedz
kjx
135
Mighty Pirate
Image

Ja tylko ad 2: wtf? Jak nie widać?

03.07.2013 22:06
Soulcatcher
3
odpowiedz
Soulcatcher
269
Dragons Dogma 2

Premium VIP

A kogo to obchodzi. Zapraszam cię do naszego sklepu i będziesz mógł do woli się na forum wyżywać.

03.07.2013 22:07
4
odpowiedz
zanonimizowany538322
118
Konsul

Ja jak wpisałem kod za pierwszym razem, zrobiłem to bez caps locka - choć litery były w Uplay duże, nie przeszły.

Soulcatcher - miałem przyjemność coś u was nie raz kupić, jak dotąd nie żałowałem:)

Forum: "Standardy Obsługi Czytelnika" w CD-Action :)