Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

Galeria screenów Evolve

obrazków w galerii: 83 | aktualizacja: 8 lipca 2016

Galeria Stage 2 8 lipca 2016

Galeria z Season Pass 2 19 czerwca 2015

Galeria z Arena Mode 27 maja 2015

Galeria HD 1080p 19 grudnia 2014

gamescom 2014 12 sierpnia 2014

E3 2014 22 maja 2014

Galeria HD 720p 14 kwietnia 2014

PC
PS4
XONE

Komentarze Czytelników (182)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
20.02.2015 01:14
odpowiedz
pimag
2
Junior

Ogólnie chodzi mi o gre w 720p i może być na minimalnych, żeby były tylko jakieś fps ogarnięte

20.02.2015 09:02
odpowiedz
Lejzo
42
XYZ

Spróbuj jeśli masz nadmiar kasy i bardzo Ci zależy na grze. Lecz nie ma pewności czy Ci nie będzie haczyć ;/

20.02.2015 10:05
odpowiedz
pimag
2
Junior

Spoko, dzięki za pomoc

22.02.2015 20:44
odpowiedz
Tomundo
1
Junior

Siema, pytanie pójdzie mi ta gra na laptopie MSI Intel Core I7 2.5GHz, Nvida Geofrce GTX 850M, 8GB Ram. Na system Requirments pokazało że karta graficzna nawet na minimalne nie wystarczy. To prawda że nie odpalę tej gry czy jednak ten program się myli i jest szansa? Z góry dzięki za odpowiedź.

23.02.2015 10:41
odpowiedz
icichacal
55
Pretorianin

@Tomudo.. pojdzie Ci spokojnie ! Ja gram na MSI i7 GTX780 na full detalach i śmiga w 1080p.

26.02.2015 22:10
odpowiedz
dami hawx
23
Pretorianin

Dużo osób narzekało a gra naprawde daje rade i grafika powala na kolana ( z WQHD rozdzielczości korzystam) , jeszcze sezon pass i zabawy mnóstwo :)

02.03.2015 10:51
odpowiedz
kojot92
1
Junior

Fajne to evolve, ale sporo zależy od szczęścia w dobieraniu kompanów do gry. W Dying Lignt też jest fajny tryb 4v1 pvp, tylko zombiak jest "troszeczkę" bardziej mobilny.

08.03.2015 20:06
odpowiedz
icichacal
55
Pretorianin

Evolve rzadzi.

12.03.2015 14:04
odpowiedz
paul oren's
55
Generał

znów jakieś sieciowe gówno zamiast ciekawego single player ech.

01.04.2015 21:30
odpowiedz
Ejim
31
Pretorianin

zombiak jest slaby w dying light......troche buzie mu poswiecisz i odrazu mozna go oklepac :D a evolve jest genialne,sieciowki tez sa potrzebne.

01.04.2015 23:19
odpowiedz
Lejzo
42
XYZ

No to nowi łowcy i potworek, szykować portfele. Jak mówiłem, coraz więcej gier teraz będzie "na sima". Portfel nie będzie się zamykać, ale skąd pieniążki, gdy elita nas okrada :(

16.04.2015 17:21
odpowiedz
banan1000
14
Generał
7.5

Mi się Evolve podobało. Warto zagrać. Ale to jest gra na jeden raz.

24.06.2015 13:36
odpowiedz
dami hawx
23
Pretorianin

evolve byłoby grą o niebo bardziej rozbudowaną i przyszłościową gdyby nie wydawca pazerniak który ceny dał z kosmosu a zawartości nieza dużo ale i tak można się bawić tym co jest bardzo długo, mapki dają za darmo a nowych łowców można się wcielić przypadkiem jak bot go wybierze gdy naprzykład jakaś drużyna rozpocznie bez jednej osoby gre a my dołączamay po odpaleniu gierki i wtedy przejmujemy kontrole nad botem :D takie niedopatrzenie a już sporo razy grałem nowymi łowcami :P.

16.07.2015 14:38
odpowiedz
Ajk666
3
Junior
9.5

Bez przesady, gre można kupić już za około 60zł. Proszę bardzo:
https ://www. g2a. com/r/user-55a778813dd38 (tylko spacje sobie usuncie które powstawiałem:)
Wpiszcie sobie Evolve w wyszukiwarce, cena spadła o 50%.
Co do DLC to nikt was nie zmusza do kupna. Podstawowa wersja posiada 3 tiery łowców i potworów co w zupełności wzstarczy, a mapy są darmowe, wiec zawsze mozecie zagrać z innymi (nie jak w BF, że jak nie kupisz to nie pograsz). A dodatki też po jakimś cyasie stanieją.
Co do dodatkowo płatnych potworów i postaci, to niestety, taka polityka firmy. Ale jeżeli komuś gra się spodoba to nie problem uzbierać na postacie. Pograjcie w TF i posprzedawajcie przedmioty! :)
A tak serio to niektórzy wydają na LOL rocznie więcej kasy i nie widzą tego. Ludzie kupują przedmioty do TF ya cenz nowzch gier i też nikt nic nie mówi. O BF nie wspomną.

05.09.2015 18:23
odpowiedz
r00t0
10
Legionista

Gra za darmo na 2 dni na steam

14.11.2015 17:16
odpowiedz
LaRi
1
Junior

Cześć, mam pytanie czy pojdzie mi ta gra na takim sprzecie? Intel Core Pentium G3258, 8GB RAM, MSI GTX 750 Ti. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

14.11.2015 17:29
odpowiedz
pioras55
34
MISZCZ

Dużo ludzi jeszcze gra?

29.11.2015 16:53
odpowiedz
Turiel
1
Junior

Uwaga, poki trwa promocja na steamie - 100zl i wszystkie dlc, naprawde polecam gre, dla tych co ogladali, grali (w bete) i nie chcieli kupic bo drogo czy malo urozmaicen. Teraz to sie zmienilo dzieki, dosc niskiej cenie promocyjnej, dostajemy duzo mowych postaci po 4-5 kazdego rodzaju (assault, support itd.) no i sa nowe potworki, ktore sa super !
Reasumujac, poki trwa promocja polecam kupic.

04.05.2016 22:03
odpowiedz
małysz deep
14
Legionista

to jest tu jakiś singiel czy tylko multi ???

27.05.2016 11:39
odpowiedz
dami hawx
23
Pretorianin

Polecił bym wam to bo jednak ma ten pomysł na gameplay dosyć rewolucyjny i ciekawy asymetryczny multik no ale przecież sami nie będziecie grać a ludzie niestety odeszli od tej gry z powodu kiepskiego modelu wydawniczego i biznesowego.....mało treści,duża cena a potem chore ceny dlc i wolny rozwój(kilka mapek przez rok) zrobiło swoje a gra mogła by być rozwijana i napewno by się utrzymała.W tym momencie to jest już gnijący trupek i przeciąg na serwerach ;). Zmarnowany potencjał.

08.07.2016 23:19
odpowiedz
chris17939
46
Centurion

Czy mi się wydaje, czy po przejściu na F2P ta gra jest osadzona na Peer2Peer? Bo jeśli tak to niezłego samobója sobie strzelili jak mnie już rozłącza przy RAGEquiterach.

14.07.2016 19:21
odpowiedz
1 odpowiedź
Damianekcs
10
Chorąży
9.5

Gra nawet fajna, tylko problem z optymalizacją PC

16.07.2016 22:41
odpowiedz
LikeGhost
33
Chorąży

problem z optymalizacją? ktoś tu chyba na głowę upadł, 130fps przy włączonej drugiej grze - mmo żrącej procek pierdyliard razy mocniej niż evolve.

16.07.2016 23:11
odpowiedz
1 odpowiedź
IGG
21
InGen

Co zrobić by zdobywać więcej coinów? Cholernie powoli wlatują, robię dzienne zadania, staram się zadawać dmg, supportować innych jak mogę (gram jako support) a i tak zwykle jeśli nie wbiję lvl to dostaję w granicach 100 do 200 coinów. Nie da się tak zbierać ich by kupowac drogie jak cholera perki. Jakies pomysły?

18.07.2016 07:47
odpowiedz
LikeGhost
33
Chorąży

kup gre, dostaniesz 30k i większość postaci , aktualny koszt to ~40zl

18.07.2016 16:54
odpowiedz
2 odpowiedzi
Vamike
40
Pretorianin
4.0

Obijałem jedną postać przez ponad minute leżacą bezbronną ...Byłem wielkim potworem co w sekunde na jednego hita zdejmował 10 x wieksze stwory...Bezbronna ofiara dostała 4 razy głazem wielkości domu była podpalana ognistym oddechem jak u smoka około 3 razy zainkasowała około 30 ciosów które jeden powalałam słonia na nic to była krok od smierci lecz przeżyła...Takiego idiotyzmu jeszcze nie widziałem i to w grze pvp i guzik mnie obchodzi ze był leczony miał osłone i jeszcze może god mode(moze był na chetach takie cos to rozumiem) nie mnie po czymś takim grzecznie gre odinstalowałem ....

22.07.2016 11:36
odpowiedz
imperqck
15
Legionista

Gierka daje radę i szybko sie wkręca :) Teraz na steamie jest za darmo do pobrania. Jeśli ktoś chciałby zagrać to piszcie na steam imperqck

https://www.youtube.com/watch?v=3lXp8ZtrIYo

25.07.2016 14:53
odpowiedz
1 odpowiedź
Reg03
29
Trust me

Skoro gra przeszła na F2P to co z osobami które kupiły grę? Zostały wydymane na sucho czy dostały jakieś bonusy/cokolwiek?

03.08.2016 13:13
odpowiedz
dagor0601
4
Chorąży
8.5

Grę chciałem kupić, ale z okazji, że przeszła na F2P (o dziwo nie jest przy tym P2P!) ściągnąłem i ograłem. To co mogę powiedzieć to gra się świetnie! Naprawdę nie sądziłem że tak wsiąknę w te gre! Polecam, w szczególności, że teraz nie ma żadnych mikrotransakcji.

22.08.2016 00:35
odpowiedz
chris17939
46
Centurion
5.0

Ta gra jest kompletnie niezbalansowana. Jeżeli grasz Potworem i jesteś nim dobry to rzuca cię na teamy "kolesi z paczki". Skąd to wiem? wielokrotnie po przegranym meczu potworem (30k dmg na 1 stage) odzywają się na głosowym. Wtedy potwór nie ma kompletnie szans jak złapią cie w niedogodnym terenie czyli jakieś 90% mapy. Jak się rozproszą to możesz ich wyłuskiwać pojedynczo (kiedy filtrują mapę) ale jak nie trafisz i wpadniesz na wszystkich na raz.... Jesteś wydymany. Jeśli nie jesteś wystarczająco szybki to kończysz na pierwszym stage. Cuda się dzieją, nie wiem czy to perki czy haki że kładę kolesia dobijam resztę a tu nagle powrót z zaświatów wszystkich których położyłem a do zrzutu jeszcze 10 sekund (i nie mówić mi tu o Lazarusie bo go widuje od święta). Mało map i mapy małe i wybufowane mody dla gimbazy z ADHD. Kolejny zmarnowany projekt.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze