Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Machinarium - poradnik do gry

Machinarium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium Machinarium poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Scena 12

1 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Kiedy zaczniemy majstrować przy słupie , wyświetli się łamigłówka - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Kiedy zaczniemy majstrować przy słupie , wyświetli się łamigłówka. Element na który wskazuje strzałka #1 wypadnie, kiedy na niego klikniemy. Mechaniczny ptak szybko go zabierze. Stajemy na środku mostu (ptak siada w tym momencie na drucie nad naszą głową) i zaczynamy się szybko zsuwać i rozsuwać #2 . Po kilku razach ptaszysko spadnie obok nas i odda nam kawałek układanki . Przy okazji zerwie przewód, którego koniec przywiązujemy do barierki .

2 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Układamy elementy w sposób widoczny na obrazku (brakujący fragment dokładamy na samym końcu) - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Układamy elementy w sposób widoczny na obrazku (brakujący fragment dokładamy na samym końcu). Od tej chwili kontrolujemy przepływ prądu przez barierkę. Jeśli przesuniemy jeden z elementów na wolne pole #1 , odetniemy zasilanie (póki co- prądu jednak potrzebujemy). Wdrapujemy się na drabinę robotnika #2 i odpinamy mu wtyczkę zasilania . Kiedy nas zrzuci, ciągniemy za czerwone kable . Robot przestawi swoją drabinę. Wdrapujemy się na nią ponownie i ciągniemy siedzącego na daszku kota za ogon. Powinien zostać porażony prądem. Odcinamy zasilanie, zabieramy kota i zanosimy go muzykowi z tubą.

3 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Kobieta rzuca radiem , a my je sobie zabieramy #1 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Kobieta rzuca radiem , a my je sobie zabieramy #1 . Wracamy na plac z dużym zegarem i wchodzimy do kanału który odsłonił nam robot na wózku #2 .