Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piła - poradnik do gry

Piła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła poradnik Piła

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

1 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Idziemy ciemnym korytarzem aż do okratowanej celi #1 w której będziemy musieli obejrzeć nagranie w telewizorze - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Idziemy ciemnym korytarzem aż do okratowanej celi #1 w której będziemy musieli obejrzeć nagranie w telewizorze. Nieco dalej - na pudle #2 odnajdujemy dokumenty które możemy przeczytać.

2 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Schodząc niżej natrafiamy na przeciwnika #1 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Schodząc niżej natrafiamy na przeciwnika #1 . Badając pomieszczenie po lewej (uwaga na pułapkę z linką), natrafiamy na strzykawkę z medykamentem, oraz dokumenty. Przed nami szyb #2 . Korzystamy najpierw z drabiny na dół, potem wspinamy się tą drugą (oraz trzecią) - w górę. Na szczycie przechodzimy po desce położonej nad przepaścią.

3 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po lewej #1 mamy drzwi z kłódką do której hasło poznamy dopiero za jakiś czas - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Po lewej #1 mamy drzwi z kłódką do której hasło poznamy dopiero za jakiś czas. Ruszamy korytarzem w prawo, przechodzimy nad jedną przepaścią, potem drugą. Powinniśmy w końcu dotrzeć do pomieszczenia w którym przechowywane jest wywieszone na rusztowaniach mięso #2 .

4 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Konstrukcję oznaczoną na #1 numerem 1 popychamy [1], natomiast kolejne - 2, 3, a także blokujące wyjście 4 - ciągniemy do siebie [3] - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Konstrukcję oznaczoną na #1 numerem 1 popychamy [1], natomiast kolejne - 2, 3, a także blokujące wyjście 4 - ciągniemy do siebie [3]. Musimy działać szybko, mamy tylko minutę. Przy schodach odsuwamy kontener z książkami i zbiegamy na dół. W ciemnym pomieszczeniu zapalamy kilka świateł #2 , a w końcu trafiamy na kod do kłódki - 206. W tym momencie zaświeci się ekran telewizora, a zaraz za nim - otworzą się drzwi którymi wydostaniemy się z ciemnicy.

5 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Przed nami mocno naelektryzowana #1 podłoga której nie powinniśmy dotykać - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Przed nami mocno "naelektryzowana" #1 podłoga której nie powinniśmy dotykać. Po prawej odszukujemy dokumenty (w szafce na której leżą znajdziemy zębatki), a także drugą kładkę, za nią natomiast - szafkę (łamigłówka z zębatkami) z kijem z gwoździami. Przechodzimy po pierwszej napotkanej w pomieszczeniu kładce. Możemy przeczytać dokumenty zostawione na krześle po prawej. Otwieramy dwie pary drzwi i trafiamy do korytarza. Wchodzimy na górę schodami po stronie prawej. Jeśli chcemy - zahaczamy o łazienkę i przebijamy się przez ścianę. Mamy tu aparaturę #2 do produkcji bomb.

6 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Idąc korytarzem na wprost #1 , będziemy musieli przekroczyć dwie przepaście - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Idąc korytarzem na wprost #1 , będziemy musieli przekroczyć dwie przepaście. Za nimi znajdziemy drzwi z kłódką którą już mijaliśmy. Kodem który ją otworzy jest oczywiście 206. Z zza otwartych drzwi wyskoczy na nas przyjemniaczek z bombą. Odsuwamy się po jego ubiciu. W jednym pomieszczeniu znajdujemy dokumenty, w drugim strzykawkę i fragment układanki #2 .

7 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Wychodzimy z pomieszczenia drzwiami na których wisiała kłódka i skręcamy w prawo - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Wychodzimy z pomieszczenia drzwiami na których wisiała kłódka i skręcamy w prawo. Wracamy po własnych śladach. Przekraczamy kładkę #1 , schodzimy po dwóch drabinach i wspinamy się na jedną po drugiej stronie. Do końca korytarza w prawo i znowu w prawo. Przy makabrycznych resztkach #2 skręcamy w lewo i oglądamy nagranie w telewizorze.

8 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Chwilę później w pomieszczeniu zacznie się rozprzestrzeniać trujący gaz - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Chwilę później w pomieszczeniu zacznie się rozprzestrzeniać trujący gaz. Zaglądamy do małego pokoiku i rozbrajamy linkę pułapki #1 . Z biurka wyciągamy zawór i używamy go na łamigłówce na rurze. Układamy pierścienie w taki sposób #2 , aby zatrzymać gaz. Ruszamy przez otwarte drzwi i dalej - ciemnym korytarzem.

9 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Zatrzymujemy sie dopiero w pomieszczeniu z telewizorami #1 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Zatrzymujemy sie dopiero w pomieszczeniu z telewizorami #1 . Musimy ułożyć puzzle. Niestety ich układ jest generowany losowo, więc musimy rozwiązać je sami. Obrazkiem który powinniśmy uzyskać jest #2 . Po ułożeniu puzzli zostaniemy wpuszczeni do pomieszczenia z ofiarą.

10 - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Musimy rozwiązać trzy układanki znane ze skrzynek wysokiego napięcia - [Opis przejścia - Oswald] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Musimy rozwiązać trzy układanki znane ze skrzynek wysokiego napięcia. Niestety - układ a także rodzaj elementów jest tutaj losowy, musimy więc sami dopasować elementy w taki sposób, aby każdy z nich był zasilany #1 . Z racji wysokiego stopnia skomplikowania zagadek - zadanie do najłatwiejszych nie należy. Nie powinniśmy się więc zrażać, jeśli nasz przyjemniaczek zachlapie raz czy dwa krzesło krwią #2 . Warto również zapamiętać, że w układankach trzeciego stopnia pojawiają się elementy których nie wykorzystamy, nie warto więc na siłę szukać dla nich zastosowania.