Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 3 - poradnik do gry

Tropico 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 13 - Turistico | Opis przejścia | Tropico 3 poradnik Tropico 3

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Rozdział 13 - Turistico

Okres kadencji:

- 1950-1990

Poziom trudności:

- 220%

Cel główny:

- przyciągnij 600 turystów w ciągu 40 lat

Cele dodatkowe:

- zgromadź 50 000 dolarów na swoim prywatnym koncie

- zarób 100 000 dolarów na turystyce

Tym razem musisz zająć się turystyką, a jeśli chcesz zrealizować cel dodatkowy, to zajmij się również swoim prywatnym kontem - Rozdział 13 - Turistico | Opis przejścia | Tropico 3 - Tropico 3 - poradnik do gry

Tym razem musisz zająć się turystyką, a jeśli chcesz zrealizować cel dodatkowy, to zajmij się również swoim prywatnym kontem. Jak zwykle w takich przypadkach skorzystaj z dekretu "Rozwolnienie na budowę", banku i starożytnych ruin. W tej misji są aż trzy, więc spokojnie dwie z nich możesz wykorzystać do własnych celów. Zanim to jednak nastąpi musisz zatroszczyć się o swoich mieszkańców. Zaczynasz z małym miasteczkiem na wzgórzu oraz słabo rozwiniętą wioską turystyczną u wybrzeża góry. Na początek wybuduj trzy farmy tytoniu i zapewnij ludziom podstawowe potrzeby. Stopniowo rozwijaj wioskę (obrazek powyżej) i utrzymuj zadowolenie mieszkańców na jak najwyższym poziomie. Po kilku latach eksport tytoniu zapewni ci spore zyski, a ty będziesz mógł zająć się turystyką. Przy porcie handlowym postaw biuro budowlane, biuro kierowców i blok lub kilka domków. Z czasem warto też wybudować fabrykę cygar. Jednocześnie zacznij stawiać bungalowy, motele i atrakcje turystyczne.

Na początek wystarczą tańsze rozrywki takie jak restauracja, kabaret oraz biuro podróży i sklep z pamiątkami - Rozdział 13 - Turistico | Opis przejścia | Tropico 3 - Tropico 3 - poradnik do gry

Na początek wystarczą tańsze rozrywki takie jak restauracja, kabaret oraz biuro podróży i sklep z pamiątkami. Będzie to strefa dla biedniejszych turystów. Na południe od miasta znajduje się płaskowyż z dwiema piramidami. Jedną z nich przerób na atrakcję turystyczną, a po postawieniu elektrowni zacznij budować lotnisko oraz ekskluzywne hotele i atrakcje, na przykład kasyna i halę sportową (obrazek powyżej) . Nie zapomnij też o garażach, dzięki którym turyści będą mogli wypożyczać samochody i szybciej poruszać się po mieście. Szybko odkryjesz, że zyski z luksusowych hoteli są ogromne, a wypełnienie zadania dodatkowego, polegającego na uzbieraniu odpowiedniej kwoty z turystyki, nie przysporzy żadnych kłopotów. Oczywiście cały czas miej na oku swoich mieszkańców, których pod żadnym pozorem nie zaniedbuj. Dzięki temu 600 turystów odwiedzi twoją wyspę stosunkowo szybko.