Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakupy i Modyfikacje | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zakupy i Modyfikacje

Arc Welder (Spawarka Łukowa)

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępna od samego początku. Spawarka jest idealną bronią na stosunkowo bliskie odległości. Sprawdza się wspaniale przy eliminowaniu żołnierzy w pojazdach, jak również unieszkodliwianiu piechoty. Atakujemy kilku wrogów na raz, krótkimi seriami rażąc kolejne ich grupy. Powodujemy w ten sposób chwilowy paraliż, a jeśli dołączymy do tego uderzenie (najlepiej w plecy), otrzymamy śmiercionośne połączenie.

Arc Welder 3rd Arc (Trzeci Łuk Spawarki)

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępny po zakupie spawarki łukowej . W trakcie walki porazimy jednego przeciwnika więcej. Nie odczujemy tego zbytnio jeśli zastosujemy taktykę opisaną wyżej. Atakujmy krótkimi seriami grupy przeciwników, a odniesiemy podobny efekt. Broń wcale nie ogranicza się wtedy do 2 czy 3 celów.

Smart Arc (Inteligentny Łuk Spawarki)

Casual - 150

Normal - 200

Hard - 225

Insane - 250

Dostępny po zakupie spawarki łukowej . Ulepszenie powoduje że spawarka nie razi sojuszników.

Arc Welder Ammo (Amunicja do Spawarki Łukowej)

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępny po zakupie spawarki łukowej . Dodatkowa ilość amunicji którą możemy upchać w plecaku jest zawsze mile widziana.

Salvage Collector (Zbieracz Złomu)

Casual - 25

Normal - 25

Hard - 25

Insane - 25

Dostępny od samego początku. Umożliwia zbieranie złomu bez konieczności wysiadania z pojazdu (również mecha). Znacznie ułatwia kolekcjonowanie drogocennego surowca.

Remote Charges (Ładunki Zdalne)

3 Ładunki

Casual - 25

Normal - 50

Hard - 50

Insane - 50

4 Ładunki

Casual - 75

Normal - 100

Hard - 100

Insane - 125

5 Ładunków

Casual - 100

Normal - 125

Hard - 125

Insane - 150

6 Ładunków

Casual - 100

Normal - 150

Hard - 175

Insane - 175

7 Ładunków

Casual - 125

Normal - 175

Hard - 200

Insane - 225

8 Ładunków

Casual - 150

Normal - 200

Hard - 225

Insane - 250

9 Ładunków

Casual - 175

Normal - 225

Hard - 250

Insane - 275

10 Ładunków

Casual - 175

Normal - 250

Hard - 275

Insane - 300

11 Ładunków

Casual - 200

Normal - 275

Hard - 300

Insane - 350

12 Ładunków

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępne od samego początku. Kolejne ładunki które możemy podłożyć dostępne są w miarę ich wykupywania. Ulepszenie to zwiększa jedynie ilość ładunków które możemy podłożyć przed momentem detonacji.

More Charge Ammo (Amunicja Ładunków Zdalnych)

Casual - 250

Normal - 350

Hard - 375

Insane - 425

Pozwala nosić przy sobie więcej zdalnych ładunków (ale nie zastawiać, od tego mamy ulepszenie widoczne powyżej).

Ore Additive (Dodatkowa Ruda)

Casual - 25

Normal - 50

Hard - 50

Insane - 50

Dostępna po wykonaniu 2 zadań pobocznych . Nieznacznie zwiększa ilość rudy którą pozyskujemy ze złóż rozmieszczonych w świecie gry.

Proximity Mines (Miny Zbliżeniowe)

Casual - 175

Normal - 250

Hard - 275

Insane - 300

Dostępne po wykonaniu 5 zadań pobocznych . Miny detonowane są przy kontakcie, a ich wybuch rani również nas. Bardzo dobrze sprawują się przy wysadzaniu pojazdów w zadaniach typu przejęcie, czy atak EDF, a także konwój (przy założeniu że pojazdy mamy zniszczyć, a nie przejąć).

Proximity Mines Ammo (Dodatkowe Miny Zbliżeniowe)

Casual - 200

Normal - 250

Hard - 275

Insane - 300

Dostępne po zakupie min zbliżeniowych . Więcej min które możemy włożyć do plecaka.

Smart Mines (Inteligentne Miny)

Casual - 150

Normal - 200

Hard - 225

Insane - 250

Dostępne po zakupie min zbliżeniowych . Sprawia, że ładunki które zastawimy nie zrobią nam krzywdy przy detonacji. Niezwykle przydatne ulepszenie.

Personnel Detector (Wykrywacz Jednostek)

Casual - 100

Normal - 150

Hard - 175

Insane - 175

Dostępny po wykonaniu 8 zadań pobocznych . Wbrew pozorom nasza mini-mapa nie zaznacza w dokładny sposób naszych przeciwników przed wykupieniem tego ulepszenia. Dopiero po jego nabyciu będziemy widzieć wszystkich wrogów, a nie jak wcześniej- tylko tych którzy nas zaatakują.

Grinder (Rozcieracz)

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępny po wykonaniu 12 zadań pobocznych . Z dosyć dużym opóźnieniem wypluwa z siebie odbijające się od obiektów ostrza. Chociaż mogą one razić kilku przeciwników na raz, broń nie jest rewelacyjna.

Fast Grinder (Szybsze Ładowanie Rozcieracza)

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępne po zakupie rozcieracza . Sprawia, że możemy oddawać strzały nieco szybciej.

Explosive Discs (Wybuchające Dyski Rozcieracza)

Casual - 400

Normal - 550

Hard - 600

Insane - 675

Dostępne po zakupie rozcieracza . Ulepszenie zwiększa skuteczność broni i w połączeniu z szybszym jej ładowaniem sprawia, że całość nabiera jakiegoś sensu.

Quantum Multiplier (Powielacz Kwantowy)

Casual - 50

Normal - 75

Hard - 75

Insane - 100

Dostępny po wykonaniu 18 zadań pobocznych . Dzięki temu ulepszeniu zwiększymy ilość tak zwanych Singularity Bomb (Bomba Grawitacyjna), które możemy znaleźć w bazach wroga. Przeszukanie wrogich fortyfikacji to jedyny sposób na wejście w ich posiadanie.

Stone Breaker (Łamacz Skał)

Casual - 75

Normal - 75

Hard - 75

Insane - 75

Dostępny po wykonaniu 25 zadań pobocznych . Jest raczej kosmetyczną zmianą w stosunku do poprzedniego młota. Skala zniszczeń które siejemy z jego pomocą wydaje się być nieznacznie większa.

Shattermaster (Mistrz Rozwałki)

Casual - 100

Normal - 125

Hard - 125

Insane - 150

Dostępny po wykonaniu 35 zadań pobocznych . Jest raczej kosmetyczną zmianą w stosunku do poprzedniego młota. Skala zniszczeń które siejemy z jego pomocą wydaje się być nieznacznie większa.

Rocket Launcher (Wyrzutnia Rakiet)

Casual - 325

Normal - 450

Hard - 500

Insane - 550

Dostępna po uwolnieniu sektora Parker . Sprawdza się dobrze przy niszczeniu budynków, oraz pojazdów wroga. W szczególności po wykupieniu dodatkowej amunicji.

Heat-Seeking Rockets (Rakiety Ciepłoczułe)

Casual - 300

Normal - 400

Hard - 450

Insane - 500

Dostępne po zakupie wyrzutni rakiet . Pozwalają na zablokowanie celownika na danym celu (żołnierzu, lub maszynie). Niemniej, sam proces namierzania takiego delikwenta trwa kilka sekund.

Multi-Rockets (Wielokrotne Rakiety)

Casual - 175

Normal - 250

Hard - 275

Insane - 300

Dostępne po zakupie wyrzutni rakiet . Dzięki nim wystrzelimy na raz maksymalnie trzy rakiety, lecące obok siebie w linii poziomej. Przytrzymujemy przycisk strzału aby załadować więcej niż jeden pocisk. Modyfikacja generalnie miła i przydatna przy niszczeniu zabudowań.

Rocket Ammo (Amunicja Rakietowa)

Casual - 300

Normal - 350

Hard - 375

Insane - 400

Dostępna po zakupie wyrzutni rakiet . Bez zmian - jeśli możemy wykupić dodatkową amunicję (większą ilość rakiet "przy sobie") do przydatnej broni, robimy to.

Level 1 Armor (Pancerz Poziom 1)

Casual - 150

Normal - 200

Hard - 225

Insane - 250

Dostępny po uwolnieniu sektora Parker . Praktycznie niezbędny. Powiększa nasz pasek życia, a tym samym ilość ciosów które możemy przyjąć przed zgonem.

Guerrilla Express (Ekspres Partyzancki)

Casual - 25

Normal - 50

Hard - 50

Insane - 50

Dostępny po uwolnieniu sektora Dust . Po jego wykupieniu będziemy mogli przemieszczać się z jednej kryjówki partyzantów do drugiej. Robimy to z poziomu mapy świata, wybierając miejsce docelowe naszej błyskawicznej podróży.

Nano Forge (Karabin Nanobotowy)

Casual - 575

Normal - 700

Hard - 750

Insane - 825

Dostępny po uwolnieniu sektora Dust . Szybki, wygodny, przydatny. Dobry przy niszczeniu budynków (z naciskiem na wieże), oraz pojedynczych jednostek. Przy samochodach sprawdza się nieco gorzej. Jeśli chodzi o myśliwce EDF, jest po prostu nieoceniony, niszcząc je zazwyczaj po 2 trafieniach.

Nano Enhance (Nano Ulepszenia)

Casual - 375

Normal - 500

Hard - 550

Insane - 625

Dostępne po zakupie karabinu nanobotowego . Wzmacnia siłę każdego z wystrzelonych pocisków. Dziury w ścianach od tej pory będą zauważalnie większe.

Nano Ammo (Amunicja do Nanokarabinu)

Casual - 375

Normal - 500

Hard - 550

Insane - 625

Dostępne po zakupie karabinu nanobotowego . Obowiązkowa pozycja dla każdego kto nie lubi wracać co chwilę do bazy po dodatkową amunicję.

Level 2 Armor (Pancerz Poziom 2)

Casual - 225

Normal - 300

Hard - 325

Insane - 375

Dostępny po uwolnieniu sektora Badlands . Po jego nabyciu, nasz pasek życia zostaje otoczony przez nowy wskaźnik, obrazujący nasz dodatkowy pancerz. W praktyce można powiedzieć że nasza wytrzymałość rośnie dwukrotnie, albowiem ten wskaźnik, podobnie jak żywotność - regeneruje się automatycznie poza walką.

Jetpack (Plecak Odrzutowy)

Casual - 475

Normal - 650

Hard - 725

Insane - 800

Dostępny po uwolnieniu sektora Oasis . Chociaż nie pozwoli nam swobodnie latać po czerwonej planecie, to znacznie ułatwi wspinanie się na szczyty i zabudowania, a tym samym- zwyczajnie umili nam grę.

Jetpack Recharge (Szybsze Ładowanie Plecaka)

Casual - 375

Normal - 450

Hard - 475

Insane - 525

Dostępne po zakupie plecaka odrzutowego . Modyfikacja ta powoduje szybszą regenerację energii plecaka. Niemniej- nadal będziemy musieli stanąć na twardym gruncie, zanim ponownie będziemy mogli się wybić.

Radiation Shielding (Ochrona przed Radiacją)

Casual - 100

Normal - 150

Hard - 175

Insane - 175

Dostępne po ukończeniu misji Hammer of the Gods . Ulepszenie niezbędne do ukończenia głównego wątku fabularnego. Pozwala na poruszanie się po zajętej przez Maruderów, południowo-wschodniej części Badlands.

Thermobaric Rockets (Wyrzutnia Termobaryczna)

Casual - 925

Normal - 1250

Hard - 1375

Insane - 1550

Dostępna po uwolnieniu sektora Free Fire Zone . Szalenie kosztowna i równie skuteczna przy niszczeniu zabudowań. Niekwestionowanym minusem broni jest niestety bardzo mała ilość rakiet które możemy mięć przy sobie (tylko dwie sztuki).

Thermobaric Ammo (Amunicja Termobaryczna)

Casual - 1600

Normal - 2000

Hard - 2200

Insane - 2400

Dostępna po zakupie wyrzutni termobarycznej . Jeśli tylko nas na nią stać, to z całą pewnością powinniśmy ją nabyć. Dzięki temu ulepszeniu, jedyny minus broni termobarycznej zostaje nieco złagodzony, a my zabieramy ze sobą więcej śmiercionośnych rakiet.