Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype - poradnik do gry

Prototype - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype poradnik Prototype

Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019

Wyzwania - Poruszanie się (Movement)

High Flying

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

0:38:0

2500

Srebrny

0:33:0

4000

Złoty

0:26:0

6500

W tym wyzwaniu musisz wbiec na budynek zaliczając po drodze wszystkie punkty kontrolne. Są one ustawione na jednej linii, więc nie musisz w żaden sposób zmieniać kierunku biegu. Biegnąc po ścianie możesz też stosować skok, by szybciej się przemieszczać. Gdy dotrzesz na szczyt, po prostu zeskocz z budynku, by wrócić do miejsca, w którym się całe wyzwanie zaczyna. Ulepszony sprint i skok są bardzo przydatne jeżeli chcesz zdobyć w tym wyzwaniu złoto.

Medale - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Eaves-Jumping

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

1:05:0

2500

Srebrny

0:55:0

4000

Złoty

0:45:0

6500

Na początku zadbaj o to, by wybić się wysoko i podlecieć do pierwszego budynku w taki sposób, by ominąć kolumny - zaoszczędzisz sobie jakąś sekundę czasu. Następnie staraj się szybko biegać (rozwiń tę umiejętność, jeżeli zależy Ci na złocie), a skacząc staraj się nie omijać żadnego, nawet najmniejszego daszku. Inaczej nie będziesz mieć od czego się wybić i nie wykonasz kolejnego skoku. Trasa wyznaczana przez punkty kontrolne nie jest szczególnie trudna, więc można dość szybko się jej nauczyć.

1 - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Medale - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Point to Point

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

0:32:0

2500

Srebrny

0:27:0

4000

Złoty

0:21:0

6500

Trasa jest bardzo prosta, ale to nie znaczy, że jest łatwa. Musisz skupić się tutaj na skokach, zwłaszcza z wyższego budynku na niższy - istnieje bowiem spore ryzyko, że przez zbyt długi skok (lub zbyt późne wykonanie go) niechcący ominiesz punkt kontrolny. By zdobyć złoto, zainwestuj w skakanie i bieganie sprintem. Przyda się także opcja przedłużania skoku w jego apogeum (Airdash).

Tower of Babel

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

0:40:0

13000

Srebrny

0:35:0

16500

Złoty

0:30:0

30000

Początek jest najtrudniejszy. Od razu postaraj się wbiec na zachodnią ścianę wieżowca. Po niej wbiegniesz na szczyt zaliczając pierwszy punkt kontrolny. Dalej jest łatwiej - zeskocz z budynku, by dostać się do drugiego punktu.

2 - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Dalej jest prościej - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Dalej jest prościej. Trzeci i czwarty punkt wymagają szybkiego sprintu i długich skoków, połączonych z szybowaniem. Jeżeli zależy Ci na złotym medalu, rozwiń właśnie te trzy zdolności. Wyzwanie do najprostszych nie należy, ale też warte jest sporo punktów.

Skyscraping

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

1:00:0

25000

Srebrny

0:50:0

40000

Złoty

0:40:0

65000

To wyzwanie wymagać będzie od Ciebie dobrego opanowania sztuki łączenia skoków. Musisz wykonywać skok, następnie szybować (zdolność Glide), potem przedłużać skok (Airdash), znów szybować, itd. Dzięki temu nie będziesz musiał lądować tylko po to, by znów wzbić się w powietrze.

W dalszej kolejności inwestuj w sprint - bieganie po ścianach budynków jest ważne szczególnie przy zdobywaniu ostatniego punktu kontrolnego, umieszczonego na bardzo wysokim wieżowcu.

Medale - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Among The Clouds

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

1:25:0

25000

Srebrny

1:12:0

40000

Złoty

1:02:0

65000

Dobry skok, przedłużanie skoków (Airdash), szybowanie (Glide) - te trzy zdolności będą Ci tutaj potrzebne. Wyzwanie jest trudne, ale wykonalne. Na początku, gdy zaliczasz pierwszy punkt kontrolny, postaraj się wybić z krawędzi budynku. Dzięki temu bez większych problemów dotrzesz do kolejnego punktu.

3 - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Dotarcie do kolejnych checkpointów będzie od Ciebie wymagać biegania po ścianach - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Dotarcie do kolejnych checkpointów będzie od Ciebie wymagać biegania po ścianach. Usprawnij więc sprint, jeżeli zależy Ci na złotym medalu.

Rooftop Runner

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

1:15:0

32500

Srebrny

1:00:0

45500

Złoty

0:42:0

78000

To wyzwanie jest trudne jeżeli próbujesz zdobyć złoto. W innych przypadkach jest całkiem znośne. Pierwsze trzy punkty możesz zaliczyć stosując skok połączony z szybowaniem. Punkty nie są ustawione na jednej linii, dlatego proponuję przebiegać/przelatywać metr obok nich - dzięki temu zaliczysz punkty i jednocześnie nie będziesz musiał zmieniać kierunku poruszania się.

4 - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Dalsza część wyzwania polega w zasadzie na znajomości planszy - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Dalsza część wyzwania polega w zasadzie na znajomości planszy. Sporo tu zakrętów i na pewno będziesz musiał parę razy podejść do tego wyzwania, by w ogóle nauczyć się rozkładu checkpointów. Mogę tutaj doradzić wyłącznie opanowanie - nie staraj się gwałtownie skręcać, zwłaszcza jeżeli jesteś w locie. Zamiast tego proponuję wylądować i poświęcić dosłownie pół sekundy na obrócenie się i wyruszenie w kierunku następnego punktu kontrolnego. Dzięki temu unikniesz błędów, które mogą Cię kosztować parę sekund.

Corners

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

2:30:0

32500

Srebrny

2:20:0

45500

Złoty

2:00:0

78000

Bardzo długie wyzwanie. Pierwszy punkt kontrolny jest daleko, a to oznacza, że musisz mieć bardzo dobrze rozwiniętą zdolność Airdash. Przyda się też szybowanie (Glide). Korzystaj z budynków po drodze, by odbijać się i ponownie wznosić w powietrze. Na Twojej trasie może się znaleźć gniazdo mutantów i baza wojskowa, ale nie przejmuj się atakującymi Cię ludźmi i potworami.

Pamiętaj też o tym, by biegnąc po dachach starać się unikać jakichkolwiek przeszkód - gzymsów, wentylatorów, itd - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Pamiętaj też o tym, by biegnąc po dachach starać się unikać jakichkolwiek przeszkód - gzymsów, wentylatorów, itd. Nie chcemy, by spowalniały one głównego bohatera.

Free Running

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

1:05:0

32500

Srebrny

0:55:0

45500

Złoty

0:45:0

78000

Czeka Cię tutaj dużo latania. Skoki i zdolności Airdash i Glide są tutaj najważniejsze. Nie zaszkodzi też sprint, bo trzeba będzie biegać po ścianach budynków.

5 - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Pamiętaj, że biegnąc po ścianie możesz stosować skok, by szybciej się poruszać - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Pamiętaj, że biegnąc po ścianie możesz stosować skok, by szybciej się poruszać. Co więcej, staraj się za każdym razem ładować skok, gdy chcesz przedostać się do kolejnego budynku. Dzięki takiemu podejściu zaoszczędzisz sobie trochę kłopotów przy zdobywaniu trzeciego punktu kontrolnego. Gdy będziesz już zmierzać do ostatniego punktu, zauważysz że jest on dość daleko. Nie bój się więc wylądować na jednym z budynków po drodze i kontynuować podróż przeskakując na kolejne dachy jednocześnie rezygnując z długich skoków.

Center of Power

Medale

Czas

Punkty ewolucji

Brązowy

1:35:0

40000

Srebrny

1:22:0

55000

Złoty

1:15:0

80000

Moim zdaniem najtrudniejsze wyzwanie polegające na zaliczaniu kolejnych punktów kontrolnych. Tym razem punktów jest niewiele, ale rozmieszczono je w taki sposób, że między kolejnymi checkpointami są duże odległości. Ulepsz skok, sprint, przedłużanie skoku (Airdash) i szybowanie (Glide) - to wszystko Ci się tutaj przyda.

Staraj się zawsze ładować skok - dzięki temu łatwiej Ci będzie szybować w kierunku kolejnych punktów - Poruszanie się (Movement) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Staraj się zawsze ładować skok - dzięki temu łatwiej Ci będzie szybować w kierunku kolejnych punktów. Ponadto, gdy wspinasz się na jakiś budynek, unikaj skoku. W tym wyzwaniu większość budowli ma kształt piramidy schodkowej, a to oznacza, że przez jeden źle wykonany skok możesz stracić kontakt ze ścianą budowli i upaść tracąc cenne sekundy.