Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Magma Hurler

Typ: Stwór

Rzadkość: Zwykły

Charges: 3

Orby: 1 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry2 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Atak: 1700

Obrona: 975

Typ broni: L

Rozmiar: L

Opis: Bardzo dobra karta - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMagma Balls - co 4 sekundy jednostka ciska kulą magmy, która zadaje po 240 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 360. Odrzuca małe i średnie jednostki.

Opis: Bardzo dobra karta. Atak Magma Hurlera oprócz małych odrzuca także średnie jednostki, zadaje dużo obrażeń, również stworom latającym. Ze względu na to, że jednostka wymaga tylko jednego Orba Ognia, może być wykorzystana z powodzeniem w taliach kilkukolorowych.

Typ: Budynek - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Tower of Flames

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: 3 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry4 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 2700

Obrona: 2100

5 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryFire Ball - co 2 sekundy wieża miota kulą ognia, która zadaje po 216 obrażeń jednostkom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 324.

Opis: Bardzo silna wieżyczka, dodatkowo z zabezpieczeniem w razie gdyby podeszły pod nią jednostki - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryVolcanic Ground - aktywuj, by wyrzucić 3 fale ognia, z których każda zadaje po 200 obrażeń przeciwnikom w promieniu 25 metrów dokoła wieży, w sumie do 1000. Działa tylko na jednostki naziemne. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 50).

Opis: Bardzo silna wieżyczka, dodatkowo z zabezpieczeniem w razie gdyby podeszły pod nią jednostki. Do wykorzystania głównie w PvE, grając na trzecim Orbie z lepszym przeciwnikiem raczej ciężko mu nią zagrozić - użyje zaklęć, by zniszczyć ją w trakcie konstrukcji lub ominie.

Typ: Stwór - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Vulcan

Typ: Stwór

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 2

Orby: 6 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry7 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 2400

Obrona: 950

Typ broni: M

Rozmiar: L

8 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryFlamethrower - jednostka miota płomieniami, które zadają przeciwnikom 120 obrażeń co sekundę.

Opis: W porównaniu z Magma Hurlerem Vulcan zadaje znacznie więcej obrażeń, ale walcząc z grupą przeciwników (a tak zdarza się najczęściej), bardziej opłaca się używać Hurlera, ponieważ ma większy atak łączny - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryConflagrate - aktywuj, by w wybranym kierunku wypełnić obszar o kształcie stożka płomieniami, które zadają przeciwnikom 210 obrażeń co sekundę. Trwa to przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: W porównaniu z Magma Hurlerem Vulcan zadaje znacznie więcej obrażeń, ale walcząc z grupą przeciwników (a tak zdarza się najczęściej), bardziej opłaca się używać Hurlera, ponieważ ma większy atak "łączny". Oprócz tego jest troszkę tańszy i odrzuca małe oraz średnie jednostki. Sprawdź, który z nich Tobie podpasuje bardziej.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Inferno

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 9 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry10 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 300 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 300

Meteor Shower - ciska w wybranym miejscu 8 meteorami, z których każdy zadaje po 200 obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów, w sumie do 600. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Do misji PvE - owszem, potężne obrażenia na sporym obszarze, w sytuacji, gdy często masz nadwyżkę Energii. Jednak w PvP koszt rzucenia tego zaklęcia jest stanowczo zbyt wielki. Lepiej przywołać kilka Magma Spore'ów czy Magma Hurlerów .

Typ: Stwór - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Spitfire

Typ: Stwór

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 1

Orby: 11 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry12 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 300 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 300

Atak: 3790

Obrona: 1900

Typ broni: Specjalna

Rozmiar: XL

13 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryGround Bomb - co 4 sekundy jednostka strzela bombą z magmy, która zadaje po 270 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów od celu, w sumie do 420. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne.

14 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryAir Defense - co 2 sekundy 8 działek strzela niezależnie, zadając po 60 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 85. Działa tylko na cele powietrzne.

Opis: Prawdziwy pogromca budynków - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySiege - jednostka zadaje o 100% więcej obrażeń budynkom.

Opis: Prawdziwy pogromca budynków. Zadaje im dwukrotność standardowych obrażeń, ma też specjalne działka atakujące jedynie "lataczy". Jego bolączki to bardzo duży koszt i niewielka ilość życia, ale jeśli dostanie się już do struktur przeciwnika, potrafi skruszyć je w kilka strzałów. Za tyle Energii istnieje jednak sporo lepszych opcji.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Backlash

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 2

Orby: 15 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry16 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 150 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 150

Void Surge - wywołuje eksplozję, która przeciwnikom w promieniu 25 metrów zadaje obrażenia równe posiadanej Energii w Void + 250% tej Energii. Do 25% tych obrażeń może zostać przyjęte przez pojedynczą jednostkę. Energia z Void nie jest zużywana. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach

Opis: Czar, który bardzo dobrze sprawdza się w misjach PvE, natomiast w potyczkach z innymi graczami nie jest zbyt często widywany. Powód jest prosty - zazwyczaj nie dochodzi się do takich wartości Energii w Void, by użycie Backslasha było opłacalne. Jednak do scenariuszy kampanii polecam jak najbardziej.

17 - [Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry