Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingpin: Life of Crime - poradnik do gry

Kingpin: Life of Crime - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II: Poisonville | Kingpin Life of Crime poradnik Kingpin: Life of Crime

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

1 - Rozdział II: Poisonville | Kingpin Life of Crime - Kingpin: Life of Crime - poradnik do gryZaczynamy w kanałach Poisonville. Po wyjściu na powierzchnię po prawej stronie zauważymy magazyn Wielkiego Louiego (Big Louie's Warehouse). Po lewo natomiast dotrzemy do windy. Jednak na razie skręcamy w prawo i mijając magazyn podążamy przed siebie aż do drzwi na końcu drogi, prowadzących do wnętrza budynku. Idąc w kierunku baru (strzałka na ścianie) natkniemy się w końcu na kilka otwartych drzwi. Po prawo jest pusta ubikacja, ale naprzeciwko w małym składziku dostaniemy trochę apteczek oraz naboi. Mijamy na razie drzwi prowadzące do baru i wchodzimy po schodkach dalej. Za drzwiami z napisem "Roof Access" znajdziemy na półce trochę sprzętu, a po rozwaleniu desek blokujących okno wyjdziemy przezeń na rury prowadzące na półkę ze skrzyniami - w środku będą naboje do miotacza ognia. Wracając na korytarz skręcamy jeszcze w prawo do ostatniego pokoiku - na stole leży łom, obok trochę amunicji a w pudle ukryto apteczkę. Warto jeszcze rozejrzeć się po pokoju sypialnym (za drzwiami wyjściowymi). Po zabraniu przydatnych przedmiotów udajemy się w końcu do baru.

2 - Rozdział II: Poisonville | Kingpin Life of Crime - Kingpin: Life of Crime - poradnik do gryJak się zaraz okaże, speluna nazywa się "Swank Club", ale jeszcze jedną niespodzianką będzie płatny wstęp - będziemy 10 dolców do tyłu. W środku od razu wchodzimy po schodkach na podwyższenie. Po krótkiej rozmowie z Louiem dostaniemy od niego zadanie - zdobycie skradzionych przez ludzi Nikiego dokumentów. Jako że ukryte są one w stalowym sejfie, Louie pozwoli wynająć jego ludzi - odpoczywających w barze włamywaczy. Bierzemy jednego z nich (należy pamiętać, że jeśli obaj zginą będzie to koniec gry) i wracamy do miejsca z windą. Po załatwieniu dwóch strażników winda zawiezie nas w górę do niewielkiego korytarza, za którym po wyjściu na schodki spotkamy uzbrojonych osiłków. W pomieszczeniu po prawej możemy podreperować trochę zdrowie apteczkami z półki i ze skrzyni. Natomiast na górze (trzeba użyć drabiny) w pudłach ukryto amunicję do miotacza ognia. Podążając dalej do zielonego korytarza przechodzimy kolejne drzwi do pomieszczenia ze schodami. Następny pokój stwarza nam dwie możliwości przejścia dalej - możemy wyjść na górę po drabinie, po załatwieniu kolesia rozwalamy pudło i przez otwór wentylacyjny wychodzimy na dach skąd rozwalamy kolejnych osiłków znajdujących się na dole. Możemy także przejść dołem przez magazyn i spokojnie rozwalić przeciwników. Jeśli chodzi o pierwszą możliwość, to spacerując po dachach, warto zajrzeć do ukrytej lokacji (łomem rozwalamy naruszoną ściankę) z nabojami. Przez dziedziniec dostaniemy się do większego magazynu, gdzie czeka już na nas trzech zaczajonych kotletów. W pomieszczeniu na górze możemy podreperować zdrowie. Natomiast wchodząc w korytarzyk przy schodach dotrzemy do otwartego terenu. Rozwalamy z daleka spacerującego osiłka i schodzimy na dół po schodach. Po prawej mamy generatory, które trzeba będzie później wyłączyć. Udajemy się w lewo i przez kolejny magazyn i klatkę schodową dostajemy się do pomieszczenia z sejfem i jego ochroną. Jednak nie da się ot tak zabrać potrzebne nam rzeczy - sejf jest zabezpieczony siatką pod wysokim napięciem. Zabieramy więc ze stołu klucz i wracamy do schodów gdzie niedawno rozwaliliśmy spacerującego kotleta. Skręcamy tam w lewo i po drabince przechodzimy przez niewielkie pomieszczenia (zabierając z półki potrzebny sprzęt) do pokoju z wyłącznikiem generatorów. Możemy teraz spokojnie wrócić do sejfu i kazać naszemu pomocnikowi rozebrać go na części pierwsze (standardowe klawisze: wybieramy gościa klawiszem "Q" i wskazujemy na sejf naciskając "F"). Z łupem wracamy do Louiego (można jeszcze załatwić pomocnika i odebrać należne za pomoc pieniądze - cóż, życie jest ciężkie).

3 - Rozdział II: Poisonville | Kingpin Life of Crime - Kingpin: Life of Crime - poradnik do gryW nagrodę za wykonanie Loui da nam klucz do zakładu produkcyjnego Nikkiego oraz pozwoli wynająć swoich ludzi stacjonujących obecnie w jego magazynie. Po uzupełnieniu batalistycznych zapasów skręcamy za Pawn-o-matic w lewo i podążając tunelem natkniemy się na kilku gości ze spluwami. W pomieszczeniu po lewej znajdziemy, poza paroma kolesiami w skrzyniach, kilka przydatnych przedmiotów: zaraz za wejściem po lewo trochę naboi, a po przedostaniu się za pomocą drabinki na górę zdobędziemy kaski. Tam też w pokoju obok znajdziemy trochę naboi oraz apteczek. Natomiast drzwi po prawo prowadzą do zakładu Nikkiego. Kiedy wejdziemy do środka zobaczymy pokazówkę z rozmawiającymi ze sobą sługusami Nikkiego - okaże się że wrzucili do kwasu gościa razem z kluczem - ten przedmiot właśnie musimy zdobyć. Do tego celu trzeba będzie znaleźć dwa bezpieczniki uruchamiające maszyny do wypompowania kwasu. Znajdują się one za kratą nieopodal miejsca startu. Tak więc skręcamy na rozwidleniu w prawo i za niewielkim mostkiem rozwalamy kratę szybu wentylacyjnego, do którego wchodzimy. Dalej na drabinkę i rozwalamy kolejną kratę, po czym wychodzimy na rury. Kierując się w prawo przechodzimy do drugiego kanału wentylacyjnego. Jeszcze kawałek i jesteśmy przy sprzęcie za kratą. Po zabraniu wszystkich przedmiotów przechodzimy obok miejsca z kanałem wentylacyjnym i idziemy dalej korytarzem, gdzie zaraz zaatakuje nas para dobrze uzbrojonych sługusów Nikkiego. Kierujemy się w lewo do niewielkiego pomieszczenia z pompą. Instalujemy odpowiednio bezpieczniki i wracamy do miejsca z niewielkim mostkiem.

4 - Rozdział II: Poisonville | Kingpin Life of Crime - Kingpin: Life of Crime - poradnik do gryPomieszczenie było przed chwilą zalane kwasem, ale teraz możemy tam spokojnie zejść i odnaleźć potrzebny klucz. Będąc w jego posiadaniu wracamy do tuneli i tym razem na rozwidleniu skręcamy w prawo, do większej sali wypełnionej częściowo kwasem. Dzięki nowemu nabytkowi otworzymy drzwi do pomieszczenia z przyciskiem. Jego użycie ustawi nad kwasem most - z którego oczywiście skwapliwie skorzystamy. Podążając tunelem rozwalamy niebezpieczną panienkę i idziemy dalej, aż do windy. Czerwony przycisk przywoła ją na dół, razem z uzbrojonym kolesiem. Eliminujemy go, następnie korzystamy z windy. Przewiezie nas ona pod silny ostrzał trzech sługusów Nikkiego. Dajemy im więc popalić - w końcu jest ich "tylko" trzech. Następnie wchodzimy po drabince wyżej i po podreperowaniu zdrowia napotkanymi apteczkami uderzamy przez metalowe drzwi do korytarzy z wybuchowymi beczkami - używamy tej właściwości do wykończenia kolejnych wrogów. Idąc na lewo będziemy się mogli trochę podleczyć oraz uzbroić. Natomiast skręcając w prawo dojdziemy do kolejnej zalanej niebezpieczną dla zdrowia, znaną nam już substancją, sali. Przełącznik na ścianie uruchomi belki poruszające się nad kwasem - trzeba po nich przedostać się na druga stronę. Biegniemy przed siebie krętymi korytarzami rozwalając napotkanych po drodze przeciwników. Po drabince przejdziemy na górę, do kolejnego strażnika i za drugimi drzwiami do otwartej przestrzeni. Po załatwieni kolejnej trójcy wchodzimy po schodach do pobliskiego budynku. W środku rozwalamy strażnika i wchodzimy do pokoju Nikkiego. Po krótkiej konwersacji trzeba się nam będzie z nim zmierzyć. Nasz przeciwnik, kiedy tylko zacznie przegrywać, natychmiast zabierze "dupę w troki" i ucieknie przed nami w popłochu.