Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

J-Speed Super One - Prototype | Japonia | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Prototype - Vertex Prototype Championship

Liczba wyścigów: 4

Rodzaje tras: Okutama - Grand Circuit; Okutama - Grand Circuit B; Okutama - Sprint Circuit; Okutama - Sprint Circuit B

Proponowany samochód: Dokonujesz wyboru pomiędzy dwoma prototypowymi bolidami. Mazda 787B jest znacznie lepsza od Nissana R390 GT-1 i to na nią powinieneś się zdecydować.

Dodatkowe wskazówki: Jak się zapewne domyślasz, wygranie tego turnieju nie będzie prostą sprawą. Wykorzystywane przez zawodników prototypowe bolidy są ekstremalnie szybkie i łatwo wpadają w trudne do opanowania poślizgi. Ponadto nie możesz sobie właściwie pozwolić na żadne stłuczki, gdyż tego typu akcje kończą się wypadnięciem poza trasę. Spróbuj wygrać co najmniej dwa z czterech wyścigów, a w pozostałych uplasuj się w czołówce. Powinno Ci to umożliwić znalezienie się na pierwszym miejscu w ogólnej klasyfikacji.

Pierwszą trasę miałeś już okazję poznać, ale tym razem musisz uwzględnić fakt, że sterowany bolid jest zdecydowanie szybszy. Szczególnie pilnuj się, jadąc przy skałach oraz wjeżdżając na most. W miejscach tych koniecznie zwolnij, by uniknąć uderzenia o bandy. Uważaj na szykanę, do której dojedziesz do przejechaniu przez most oraz na ostre dohamowanie, znajdujące się w środkowej sekcji toru (screen). Musisz tu maksymalnie zwolnić i równie ostrożnie przejechać przez kolejny zakręty. Znajdujące się w końcowej części toru łagodne łuki również są dość wymagające. Należy tu utrzymywać odpowiednią prędkość w celu uniknięcia wypadku. W końcówce możesz już zdecydowanie przyśpieszyć, zmniejszając dystans do liderów wyścigu.

Drugi wyścig zakłada pokonywanie tej samej trasy, tyle że w przeciwną stronę - J-Speed Super One - Prototype | Japonia | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Drugi wyścig zakłada pokonywanie tej samej trasy, tyle że w przeciwną stronę. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jest nieco prościej, ale i tak musisz wykazać się sporymi umiejętnościami. Uważaj tuż po starcie, gdyż łatwo w tym miejscu o wypadek. Bez obawy - okazji do wyprzedzenia aut konkurentów będzie jeszcze wiele. Szczególnie pilnuj się podczas pokonywania sekcji zaczynającej się po wyjeździe z tunelu (screen), a kończącej w momencie dotarcia do poznanego w poprzednim wyścigu prostopadłego zakrętu. W dalszej części okrążenia dbaj głównie o to, żeby nie uderzyć o skały i pilnuj się przy ostrzejszych dohamowaniach.

Dwie ostatnie trasy tego turnieju pokonywałeś już wielokrotnie, co wcale nie oznacza, że wygranie tych wyścigów będzie prostą sprawą - J-Speed Super One - Prototype | Japonia | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Dwie ostatnie trasy tego turnieju pokonywałeś już wielokrotnie, co wcale nie oznacza, że wygranie tych wyścigów będzie prostą sprawą. Trudniejsza wydaje się być wersja zakładająca pokonywanie toru w odwrotną stronę. Musisz się tu bardzo pilnować, za wszelką cenę unikając kolizji. Przeciwników wyprzedzaj po pierwszym zakręcie lub w środkowej części toru. Uważaj jednak na znajdujące się tu dość ostre zakręty (screen). W końcówce nie zdejmuj nogi z pedału gazu, gdyż zostaniesz błyskawicznie doścignięty przez inne auta.

1 - J-Speed Super One - Prototype | Japonia | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry