Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część VI | Penumbra Czarna plaga poradnik Penumbra: Czarna plaga

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Część VI

1 - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Udaj się do izby chorych (numer jeden na mapie lokacji) - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Udaj się do izby chorych (numer jeden na mapie lokacji). Przed pójściem tam możesz zabrać flary i baterie z pomieszczenia, z którego wyleciał zarażony, po Twym wyjściu z magazynu. Będąc w środku, zabierz leżącą na krześle opaskę [#1 ]. Teraz wejdź do pomieszczenia z komputerem.

2 - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Drzwi w znajdującej się tam szafie [#2 ] są zamknięte, jednak można rozbić ich szybkę np - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Drzwi w znajdującej się tam szafie [#2 ] są zamknięte, jednak można rozbić ich szybkę np. stojącym po prawej wiaderkiem. Z szafy zabierz środki przeciwbólowe oraz pojemnik z substancją chemiczną. Teraz podejdź do biurka i wyjmij z dolnej szuflady zapiski, a następnie użyj komputera. Przeczytaj na nim wyniki testów substancji chemicznych. Napełnij strzykawkę zabraną z szafki substancją chemiczną. Udaj się do zamkniętych szklanych drzwi i załóż na rękę zdobytą opaskę. Wstrzyknij sobie substancję ze strzykawki. Po chwili stracisz przytomność.

3 - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Gdy się obudzisz, drzwi będą otwarte - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Gdy się obudzisz, drzwi będą otwarte. Przejdź przez nie i zabierz ze znajdującej się zaraz za nimi szafy baterie. Kieruj się dalej. Gdy dojdziesz do biurka, weź baterie z jednej z szuflad. Teraz użyj wajchy po lewej stronie [#3 ], do otwarcia pojemnika [#4 ]. Z otwartej komory zabierz leżącą w niej głowę. Po wzięciu przedmiotu wyjdź całkowicie z pomieszczenia i podążaj w stronę biblioteki. Użyj ręki oraz głowy na czytniku [#5 ]. Uzyskasz dostęp do biblioteki.

4 - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Zabierz notatkę z szuflady jednego ze stolików po prawej - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Zabierz notatkę z szuflady jednego ze stolików po prawej. Możesz również zapisać stan gry, przy pomocy przedmiotu na stoliku. Na jednym z regałów po lewej zauważysz wystającą książkę [#6 ]. Wysuń ją, by otworzyć przejście do ukrytej komnaty. Oprócz ciała Howarda znajdziesz na biurku jego zapiski oraz baterie w dwóch szufladach biurka. Teraz użyj przycisku na ścianie [#7 ], który otworzy zamknięte drzwi po drugiej stronie biblioteki.

5 - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Przed opuszczeniem biblioteki zabierz leżący nad wcześniej zamkniętymi drzwiami dziwny artefakt [#8 ] - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Przed opuszczeniem biblioteki zabierz leżący nad wcześniej zamkniętymi drzwiami dziwny artefakt [#8 ]. W tym celu ułóż kilka pudeł z sekretnego pomieszczenia koło środkowego regału, po czym wejdź na ów regał. Stamtąd bez problemu zgarniesz przedmiot. Teraz przejdź z biblioteki w kolejne miejsce. Idź do końca jaskini, aż dotrzesz do rusztowania. Przesuń leżącą na rusztowaniu deskę [#9 ] tak, by można było się z niej dostać na tę część rusztowania, przy której widać opartą o nie blachę.