Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fantasy Wars - poradnik do gry

Fantasy Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Krwawe fale | Ludzie | Fantasy Wars poradnik Fantasy Wars

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 10: Krwawe fale

6 tur - ocena złota - Misja 10 - Krwawe fale | Ludzie | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:

6 tur - ocena złota

8 tur - ocena srebrna

21 tur - ocena brązowa

Opis miejsc:

1. Deserio

2. Bolease

3. Pansi (Hexer goblinów) - 100 PD

4. Tirett

5. Sylent

6. Villago (Szaleńcy) - 20 $

7. Remoss (Potężni orkowie) - 100 PD

8. Polago (Trolle bojowe) - 100 PD

9. Terise - 20 $

10. Petta

11. Ołtarz - Łuk Błyskawic

12. Dzzurta (Ash-hoon)

13. Difatte

Zadania główne:

  1. Obroń Sylent (5) - 15 tur na wykonanie zadania
  2. Zabij Ash-hoona (12)
  3. Derrick Pfeil musi przeżyć

Zadania dodatkowe:

  1. Odwiedź miejsce spoczynku magów (3, 7, 8)
  2. Zapewnij ochronę Wieży magów (5)

Opis zadań głównych:

Obroń Sylent

Na samym początku misji do Twojej armii przyłączy się Król Victor ze swym orszakiem . Znajdują się oni w Sylent (5), ale stanowią zdecydowanie zbyt słabą obronę. Musisz jak najszybciej wysłać im pomoc, ponieważ bez Twojego wsparcia miasto szybko zostanie zajęte przez orków. Sylent (5) nie może zostać zajęty przez wrogie oddziały przez 15 tur.

Zabij Ash-hoona

To zadanie pojawi się w dzienniku, kiedy tylko któraś z Twoich jednostek zobaczy Ash-hoona. Na początku misji znajdziesz go w Dzzurta (12). Niedługo po dodaniu tego zadania do Twojej armii dołączą trzy jednostki elfów , które mogą okazać się bardzo pomocne. Hexer ma dookoła siebie mnóstwo orków i goblinów , ale jeżeli skupisz na nim swoje siły, uda Ci się go pokonać. Wykonując to zadanie, zakończysz ostatnią misję i w efekcie całą kampanię Ludzi.

Opis zadań dodatkowych:

Odwiedź miejsce spoczynku magów

Otrzymasz to zadanie w trzeciej turze od Mistrza Brennoka . Aby je zakończyć, musisz zająć trzy miejscowości: Pansi (3), Remoss (7) i Polago (8).

Zapewnij ochronę Wieży magów

Aby wykonać to zadanie, wprowadź Mistrza Brennoka do Wieży Magów w Sylencie (5). Mag zyska tam większe moce magiczne.