Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Oni - poradnik do gry

Oni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 09 | Oni poradnik Oni

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Griffin wydał na Konoko wyrok śmierci - Chapter 09 | Oni - Oni - poradnik do gry

CHAPTER 09

Truth And Consequences - Regional State Building

Griffin wydał na Konoko wyrok śmierci. Nie jest dobrze, szczególnie że musi ona zebrać dowody ze State Building, gdzie czeka już na nią komitet powitalny. Mianowicie, Shinatama powiedziała, że jej prawdziwe imię to Mai Hasegawa. Trzeba to będzie sprawdzić w lokalnej bezie danych. Zaraz po wejściu do budynku zauważymy dwa trupy, a para strażników każe się nam wylegitymować. Jako, że nie mamy na to czasu, trzeba będzie trochę powalczyć. Zabieramy naboje oraz pistolet i przechodzimy przez jedyne otwarte drzwi.

Spacerujący po pomieszczeniu cywil nie może nam niestety pomoc, jednak powie jak dostać się do głównej bazy danych. W sali za drzwiami rozłożymy kilku strażników, przy których znajdziemy apteczki oraz broń. W pokoju znajdującym się w rogu sali (wejście znajduje się za szybami, gdzie spacerował jeden ze strażników) natkniemy się na terminal, który otworzy drzwi na górnym poziomie. Przy wchodzeniu do sali ze schodami zbieramy po drodze apteczkę, a następnie udajemy się na piętro. Tam przechodząc przez otwarte przed chwilą drzwi (jest ich dwie sztuki, prowadzą do symetrycznych pokoi) dostaniemy się do niewielkiego pomieszczenia, w którym znajdują się dwa wyjścia. Jedno na balkon, gdzie czeka uzbrojony strażnik, a drugie do balkonu okalającego salę na parterze, w której przed chwilą się znajdowaliśmy. Uważając na całą chmarę uzbrojonych strażników penetrujemy kolejne pomieszczenia, zabierając po drodze apteczki oraz naboje. W jednym z nich (środkowe wejście) znajdziemy terminal otwierający drzwi na ostatnim piętrze, gdzie też czym prędzej się udajemy. Trzeba znaleźć trzy terminale, dzięki którym otworzymy przejście na dach. Rozwalamy więc kilku strażników, zabierając później od nich apteczki oraz naboje. Na jednym z zewnętrznych balkoników znajdziemy apteczkę, a po drugiej stronie także naboje. Pierwszy terminal mamy przed sobą (jeśli weszliśmy przez drzwi po lewej stronie stojąc tyłem do wyjścia z budynku). Ten obok jest na razie zablokowany, więc wchodzimy do większej sali na balkon. Kolejny terminal znajduje się w tylniej części sali, dokładnie pośrodku. Najpierw jednak radzę zlikwidować snajpera, który z dachu może nas szybko unicestwić. Ostatni terminal jest w pomieszczeniu przy drugich drzwiach wejściowych na piętro. Wchodzimy po schodach na dach, gdzie po dokładniejszym zbadaniu okolicy zauważymy drzwi prowadzące do sali z terminalem. Wystarczy tylko zająć się pilnującym go agentem (ma apteczkę) i możemy po uruchomieniu przedmiotowego terminala zejść do piwnicy. Przejście zlokalizowane jest na samym dole, w wielkiej sali z okalającymi ją balkonami, które niedawno zwiedzaliśmy. Uważając na uzbrojonego agenta, schodzimy po schodach w dół, do głównych pomieszczeń.

Trzeba będzie teraz pokonać zabezpieczenia laserowe - wbrew pozorom jest to do wykonania, jednak jeśli nie chcemy tracić czasu, możemy przebiec szybko do drzwi. W centralnym pomieszczenia spotkamy kolejnych, uzbrojonych po zęby, agentów. Następnie podchodzimy do oznaczonego komputera, skąd Konoko będzie mogła włamać się do głównego systemu. Wszystko szło dobrze tylko przez chwilę - wrogi haker wyrzucił ją z systemu. Trzeba będzie go wytropić i odzyskać potrzebne dane. Dwa okoliczne terminale staną się aktywne. Jeden odblokuje terminal znajdujący się na najwyższym piętrze, który następnie wyłączy zabezpieczenia laserowe na dachu sąsiedniego budynku. Drugi otworzy piwniczne przejście do schodów prowadzących do głównego wejścia do budynku. Wchodzimy do oświetlonego na czerwono pomieszczenia i likwidując napotkanych po drodze agentów, kierujemy się na samą górę. Przez otwarte już przejście dostaniemy się na ostatnie piętro balkonu nad centralną salą. Tam w jednym z pomieszczeń wyłączamy za pomocą terminala lasery uniemożliwiające kontynuację misji. Wracamy przez te same drzwi z powrotem, jednak nie schodzimy już w czerwonej sali na sam dół, tylko wchodzimy do korytarza, w którym jeszcze przed chwilą znajdowały się lasery. W pierwszym pomieszczeniu po prawej znajdziemy przy ciele cywila apteczkę, w drugim natomiast agenta (również posiadającego apteczkę) oraz terminal wyłączający kolejne zabezpieczenia. Na dole spotkamy kilku agentów oraz znajdziemy jakąś apteczkę czy naboje. Nie ma sensu nawet próbować wyjść na zewnątrz - snajperzy rozwalą nas w mgnieniu oka. Udajemy się więc po schodach na górę, gdzie w pierwszym pomieszczeniu spotkamy strażnika. Po zebraniu wszystkich dóbr kierujemy się do drugiego pokoju. Natkniemy się teraz na naszego hakera, który niestety ucieknie przez szybę na dach. Po oczyszczeniu pomieszczenia ruszamy za nim w pościg. Kiedy zlikwidujemy dwóch kolejnych wojowników ninja, wchodzimy w oznaczonym miejscu na podwyższenie. Haker ucieknie po linie na sąsiedni budynek - ale Konoko i tak będzie deptać mu po piętach.