Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 6 poradnik Głupki z Kosmosu

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Laboratorium

1. Kolejną postacią którą będziemy teraz sterować jest Stereo. Pierwszą czynnością którą powinieneś wykonać jest opuszczenie więzienia korzystając z drzwi [101].

2. Pójdź następnie prosto po kładkach, przechodząc przez kolejne przełazy dotrzesz w końcu do gadającej windy [102]. Na znajdującym się w niej z lewej strony panelu naciśnij przycisk 1.

3. Wyjdź z korytarza i wejdź w drzwi z lewej [103] (kotłownia/gazownia).

4. Zabierz znajdującą się tam pustą, zieloną butlę gazową [104] i korzystając z jednego z zaworów [105] (oznaczony uśmiechniętą buźką) napełnij ją gazem rozweselającym.

5. Wyjdź na zewnątrz i przejdź do znajdującej się po drugiej stronie, sali sekcyjnej [106].

6. Podejdź do znajdującej się z lewej strony żelaznej kurtyny [107], otwórz ją a do znajdującego się wewnątrz zaworu na rurze podłącz butlę z gazem.

7. Gaz spowoduje nieco zamieszania (i tym samym uratuje Candy) a ty będziesz mógł bezpiecznie skorzystać ze znajdującej się na drugim końcu pomostu windy [108].

8. Zabierz stopę leżącego na ziemi profesora Igora [109], wejdź również w posiadanie karty identyfikacyjnej znajdującej się w jednej z jego kieszeni.

9. Wróć do gadającej windy i zjedź nią na drugie piętro, a następnie przechodząc po ponownie po pomostach (tym razem w drugą stronę) wróć do więzienia w którym zaczynałeś grę jako Stereo.

10. Użyj elektronicznej karty doktora na elektronicznym zamku [110] znajdującym się obok klatki "kosmicznej cegły" a gdy ta się otworzy, zabierz kosmiczną cegłę [111].

11. Ponownie wróć do gadającej windy i naciśnij przycisk 3.

12. Po wyjściu z windy przejdź na drugi koniec korytarza, wejdź na platformę [112], podejdź do "stopokontrolera" [113] i przyłóż do niego stopę doktora Igora.

13. Gdy przejdziesz przez śluzę [114] przejmiesz kontrolę nad Candy.

1 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
2 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 3 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
4 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 5 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 6 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
7 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 8 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 1 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Wysypisko

1. Tak długo rozmawiaj z gigantyczną muchą [115] aż tak zgodzi się pomóc ci w wydostaniu się z miejsca w którym się znalazłeś.

2. Wejdź po schodach i odszukaj wrak robota-samicy [116], użyj go a zamienisz się w sexy robocicę w której zakocha się mieszkający w domku nieopodal samiec-robot. Ty tymczasem przejmiesz kontrolę nad Gorgiousem.

9 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
1 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Trujące odpady

1. Wśród porozrzucanych na ziemi odpadów znajdź: czachę obcego [117], małą kostkę obcego [118] i flaki obcego [119].

2. Napełnij czachę obcego radioaktywną mazią spływającą po ścianach [120].

3. Przejdź po krawędzi [121] do wylotu szybu [122].

4. Połącz flaki obcego z kostką obcego i rzuć tak spreparowanym harpunem w stronę wylotu górnego, zakratowanego kanału [122].

5. Wyciągnij drewniany klin a następnie wespnij się do wylotu kolejnego kanału [123].

6. Zwolnij kolejny klin (nie widać go gdyż zasłaniasz go swoim ciałem).

7. Potraktuj kraty [124] kwasem z czaszki i wejdź do środka.

10 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 11 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 12 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
13 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 14 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 15 - Część 6 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry