Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.3 | Ghost in the Sheet poradnik Ghost in the Sheet

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Przeczytaj kartki leżące na ziemi oraz te wiszące na ścianach (#1)(#2) - Opis przejścia cz.3 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Przeczytaj kartki leżące na ziemi oraz te wiszące na ścianach (#1)(#2) . Zauważ ślady krwi (#3) . Gdy zajrzysz do otworu, odezwie się do Ciebie człowiek - to Jaque. Porozmawiaj z nim na wszystkie dostępne tematy i spróbuj go wyciągnąć z dziury. Niestety upada i umiera - staje się duchem. Korytarz rozwidla się - wg mapy: na lewo do Hali B oraz na prawo do Hali A. Skręć w lewo i rozejrzyj się. Drzwi do hali są zamknięte. Zawróć i udaj siew prawo do Hali A.

Jedna z kartek ze ściany - instrukcja - Opis przejścia cz.3 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Jedna z kartek ze ściany - instrukcja. Wrócimy do niej pod koniec gry.

Drzwi po lewej (#1) to drzwi którymi przyszliśmy - Opis przejścia cz.3 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Drzwi po lewej (#1) to drzwi którymi przyszliśmy. Drzwi na wprost (#2) prowadzą do hali wejściowej (żółte pole na mapie - Entrance/Arrival Hall). Zauważ tablicę ogłoszeń (#3) , papiery porozrzucane po ziemi, paczki (#4) , beczki i taśmociąg. Udaj się w prawo, do dalszej części Hali A.

Wejdź w ciemny kąt (#1) - Opis przejścia cz.3 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Wejdź w ciemny kąt (#1) . Zauważ wiaderko oraz rurę - coś jest w środku niej. Zawróć i wyjdź po drabinie (#2) na platformę.

Stąd rozchodzi się widok na Halę A - Opis przejścia cz.3 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Stąd rozchodzi się widok na Halę A. Po drabinie (#1) zejdziesz z powrotem na dół, a przejście (#3) prowadzi do Hali B. Jest ono zaznaczone na mapie kolorem złotym. Podejdź do dziwnej maszyny (#2) .