Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.16 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Za wrotami czeka Cię trochę aury do wessania przez Shannon (#148) i dwóch średnich przeciwników. Masz już czym walczyć, więc do dzieła. Zabierz znajdujące się w pobliżu mały klucz i dysk i idź dalej.

  1. Punkt zapisu gry: The enthroning room

Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu. Są tu dwa małe klucze (jeden na jednym z podestów przy ścianie, drugi na parapecie przy oknie na schodach). W rogu pomieszczenia znajdziesz otwarte drzwi. Za nimi jest pokój w którym znajdziesz skrytkę, ostatni dysk, apteczkę i kilku przeciwników (#149).

#148 - Opis przejścia cz.16 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#148
#149 - Opis przejścia cz.16 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#149

Wróć do dużego pomieszczenia i wejdź na górę. Umieść dwa znalezione dyski we właściwych miejscach. Teraz zagadka. Musisz przy pomocy dysków dowiedzieć się, które kolumny zawierają cyfry szyfru potrzebne do otwarcia kolejnych drzwi. O ile za każdym razem są to te same kolumny, o tyle szyfr jest za każdym razem inny, gdyż cyfry na kolumnach zmieniają się. Pierwszy dysk (delta) wskaże Ci środkową kolumnę w górnym rzędzie, drugi dysk (teta) - kolumnę po lewej w środkowym rzędzie, a trzeci dysk (gamma) kolumnę po lewej w górnym rzędzie. Gdybyś miał jakieś wątpliwości skąd to wziąłem - zwróć uwagę na położenie czerwonych kropek z tyłu dysków. Tak czy inaczej, z trzech wspomnianych kolumn musisz odczytać cyfry właśnie w tej kolejności (żeby wszystko rozjaśnić oznaczyłem prawidłową kolejność na obrazku #150). Odczytane cyfry "wykręć" w tej samej kolejności (delta, teta, gamma) pokrętłami na ścianie. Jeśli wszystko poszło dobrze, usłyszysz charakterystyczny dźwięk.

#150 - Opis przejścia cz.16 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#150

Z kolejnego pomieszczenia zabierz napój energetyczny i apteczkę. Przejdź przez drzwi. Idąc ścieżką koniecznie zabierz torbę sportową - znajdziesz w niej masę dobrodziejstw. Idź cały czas przed siebie. Dotrzesz do drzwi. Za nimi jest jeszcze jeden punkt zapisu gry. Już ostatni.

  1. Punkt zapisu gry: The stadium

Przygotuj bronie i przejdź przez wrota stadionu.

Ostatnia bitwa nie jest specjalnie trudna, zwłaszcza z całym wyposażeniem, które znalazłeś po drodze w torbie; przypomina też trochę drugą walkę z Kenny'm. Zauważ dźwignie obok miejsca, w którym stoi Kenny. W sumie na stadionie są takie cztery. Walka skończy się wraz z użyciem wszystkich. Kenny miewa "chwile słabości" - właśnie wtedy musisz ciągnąć za dźwignie (#151). Owe chwile następują co jakiś czas, to kwestia kilkunastu/kilkudziesięciu sekund. Oczywiście, gdy Kenny z Tobą walczy, odwdzięczaj się tym samym. Jako że wróg miota pociskami dużo szybciej niż kiedyś, moja obserwacja jest następująca: daj broń sojusznikowi, a swoją postacią po prostu biegaj dookoła - w ten sposób unikniesz obrażeń od pocisków, a Kenny oberwie. Generalnie pozostań swoją postacią cały czas w ruchu. Dodatkowe utrudnienie w przypadku trzeciej i czwartej pary dźwigni stanowi konieczność użycia umiejętności Twoich postaci. Nim dostaniesz się do tych dźwigni, będziesz musiał "wessać" aurę jako Shannon lub otworzyć zamek jako Stan (#152). Podejmuj się tych działań tylko wtedy, gdy Kenny regeneruje siły. Jeśli nie zdążysz - odczekaj aż znowu będzie osłabiony i wtedy kontynuuj. W końcu opuścisz ostatnią parę dźwigni i gra (tym razem już naprawdę) się skończy.

#151 - Opis przejścia cz.16 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#151
#152 - Opis przejścia cz.16 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#152