Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Darkness - poradnik do gry

The Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness poradnik The Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Hunterspoint Alley

1 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Idziemy na drugą stronę Whitefish Pool (broń i macki chowamy) - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Idziemy na drugą stronę Whitefish Pool (broń i macki chowamy). Przechodzimy przez tylne drzwi i rozmawiamy z Mattym Forehandem. Dowiadujemy się, gdzie znajdziemy poszukiwanego przez nas Dutch Oven Harry'ego oraz jakie jest hasło ("Hit me").

2 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Wdrapujemy się na śmietnik i zeskakujemy z niego na plac - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Wdrapujemy się na śmietnik i zeskakujemy z niego na plac. Chowamy broń i macki. Schodzimy po schodach. W okienku w drzwiach pojawi się Dimitri Mihailov i zapyta o hasło. Mówimy mu to, co chce usłyszeć i wchodzimy do środka.

3 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Żeby skontaktować się z Ovenem, musimy dotrzeć najpierw do niejakiego Roacha - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Żeby skontaktować się z Ovenem, musimy dotrzeć najpierw do niejakiego Roacha. Znajdziemy go w pomieszczeniu po lewej. Porozmawiajmy z nim. Ten powie, że musi się skonsultować. Kiedy zauważymy, że rozmowa przybiera zły obrót, wyciągamy shotguna i załatwiamy cwaniaka.

4 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Szybko eliminujemy źródła światła i odwracamy się w kierunku drzwi - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Szybko eliminujemy źródła światła i odwracamy się w kierunku drzwi. Po chwili zaczną przez nie wbiegać przeciwnicy. Po ich pokonaniu włączamy interkom, by połączyć się z Ovenem. Następnie możemy już powrócić na zewnątrz (po drodze załatwiając niedobitków).

5 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Na podwórku strzelamy do mężczyzny na schodach ewakuacyjnych - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Na podwórku strzelamy do mężczyzny na schodach ewakuacyjnych. Kiedy teren będzie już czysty, wspinamy się na nie, aż dojdziemy do niewielkiego przejścia w ścianie, przez które uda nam się przecisnąć kucając.

6 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Wewnątrz dostrzeżemy dwójkę rozmawiających ze sobą bandytów - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Wewnątrz dostrzeżemy dwójkę rozmawiających ze sobą bandytów. Załatwiamy ich (można wspomóc się Darklingami). Kiedy już się nieco uspokoi, wychodzimy na korytarz.

7 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Kierujemy się na prowadzące do góry schody - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Kierujemy się na prowadzące do góry schody. Eliminujemy zagradzającego nam drogę przeciwnika. Teraz nie pozostanie nam nic innego, jak wspinanie się na górę, niszczenie świateł i zabijanie napotkanych wrogów. W ten sposób dotrzemy na dach, gdzie spotkamy Harry'ego Ovena. W pewnym momencie mężczyzna zleci na dół. Nie zeskakujmy jeszcze, tylko poczekajmy, aż przejedzie w dole pociąg. Dopiero wtedy podążmy za Harrym.

8 - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Kiedy zjemy jego serce, uzyskamy możliwość przywoływania Gunnerów - Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Kiedy zjemy jego serce, uzyskamy możliwość przywoływania Gunnerów. Skorzystajmy z niej niezwłocznie i wycofajmy się. Wyposażony w karabin Darkling zatrzyma pociąg, a tym samym uratuje nam życie. Pozostaje jedynie wejść do tunelu po przeciwnej stronie i iść przed siebie, aż dojdziemy na peron.