Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapy: Mardin | Fallout Tactics Brotherhood of Steel poradnik Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Wytyczne - Mapy: Mardin | Fallout Tactics Brotherhood of Steel - Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Wytyczne:

  • wyeliminuj Imperatora Władców Zwierząt
  • rozpoznaj źródło kontroli nad Szponami Śmierci

Opis punktów:

1: Punkt startowy misji, a zarazem ewakuacyjny po wykonaniu misji.

2: Rejon nieustannie patrolowany.

3: Oddział wroga złożony z dwóch małych Szponów i paru Władców Zwierząt.

4: W namiocie śpi dwóch Władców Zwierząt.

5: Teren ruin pozostałych po budynku jest zaminowany.

6: Wyrwa w terenie (wejście boczne do podziemi, nie polecam tej drogi), strzeżona przez Władców Zwierząt.

7: Główne wejście do podziemnego kompleksu (najlepsze wejście, chociaż po zejściu napotkasz opór!), także dobrze strzeżone.

8: Pozostałości po przedwojennym cmentarzu (na jego terenie jest wejście do podziemnej krypty gdzie znajdziesz jednego małego karalucha i martwego Ghula, po przeszukaniu trupa znajdziesz 5 małych Stimpaków).

9: Za barykadami kryje się paru Władców Zwierząt.

1: tutaj zaczynasz jak zejdziesz głównym wejściem do podziemi, napotkasz tutaj bardzo silny opór - Mapy: Mardin | Fallout Tactics Brotherhood of Steel - Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Opis punktów:

1: tutaj zaczynasz jak zejdziesz głównym wejściem do podziemi, napotkasz tutaj bardzo silny opór.

2: Podziemna krypta.

3: Schody prowadzące do więzienia.

4: Więzienie, gdzie przetrzymywani są cywile.

5: Duża klatka, w której więziona jest matka Szponów Śmierci.

6: Tutaj są dwaj Władcy Zwierząt.

7: Za barykadami leża Władcy Zwierząt.

8: Władca Zwierząt, mający broń na zatrute strzałki.

9: Za barykadą jest dwóch snajperów.

10: Schody do głównego pomieszczenia.

11: Mina leżąca przed schodami.

12: Główne pomieszczenie, tutaj jest Imperator z dużą ochroną.

13: Tutaj zaczniesz, jeśli zejdziesz przez wejście boczne, czyli wyrwę.

14: Więzienie, tutaj przetrzymywane są małe Szpony Śmierci.

15: Korytarz pełen zmutowanych robaków, karaluchów i skorpionów.

Uwaga!!! Mała porada odnośnie przejścia podziemi, najlepsza droga prowadzi przez schody do więzienia. Napotkasz tu mały czteroosobowy oddział przeciwników. Radzę uwolnić matkę Szponów Śmierci, ona zabije wszystkich wrogów włącznie z Imperatorem. Tobie pozostanie pozbieranie sprzętu i uwolnienie więźniów, no i rozprawa z niedobitkami.