Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Cozumel - Cruise Ship

OPIS PRZEJŚCIA MISJI:

Zaczynasz oczywiście w windzie (#1). Nie możesz tu jednak pozostać. Po chwili powinieneś otrzymać stosowne ostrzeżenie. Podejdź do znajdującej się dziury. Będziesz oczywiście musiał podskoczyć, a następnie podciągnąć się (#2). Teraz musisz zaczekać aż winda dojedzie na miejsce.

1 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Do windy wejdzie jeden ze strażników - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Do windy wejdzie jeden ze strażników. Osobiście radziłbym na niego zeskoczyć (#1), dzięki czemu będziesz go mógł ogłuszyć. Mógłbyś go też zignorować, ale utrudniłoby ci to przedostanie się przez kolejny obszar mapy. Ciało warto ponadto przesunąć w lewą stronę. Skieruj się do pomieszczenia z basenem (#2). Przed Tobą jeden z trudniejszych fragmentów misji, a to dlatego, że nie będziesz miał zbyt wielu okazji do skorzystania z zasłony.

2 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Ruszaj przed siebie, trzymając się lewej ściany - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Ruszaj przed siebie, trzymając się lewej ściany. Zbliż się do ukazanego na screenie miejsca (#1). Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do kolejnego systemu bezpieczeństwa, w wyniku czego uruchomi spryskiwacze. Podejdź kawałek do przodu i zaczekaj aż obaj strażnicy zaczną iść w przeciwne strony (#2). To bardzo ważne!

3 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Wejdź na niewielki podest, a następnie wskocz do wody (#1) - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Wejdź na niewielki podest, a następnie wskocz do wody (#1). Dopóki nie będziesz wypływał na powierzchnię, powinieneś być w miarę bezpieczny. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne wynurzenie się w odpowiednim miejscu. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do ukazanych na screenie schodów (#2). Warto też zaczekać aż załączą się spryskiwacze.

4 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Gdy tylko dotrzesz do schodów, zacznij błyskawicznie przemieszczać się na wyższy balkonik (#1) - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Gdy tylko dotrzesz do schodów, zacznij błyskawicznie przemieszczać się na wyższy balkonik (#1). Chodzi oczywiście o to żeby możliwie jak najszybciej znaleźć się za jakąś zasłoną. Na początek może to być znajdujący się tu stół (#2). KONIECZNIE zapisz sobie tu stan gry. Przyjrzyj się też wartownikowi patrolującymi ten teren. Będziesz go oczywiście musiał unikać.

5 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Ruszaj przed siebie (#1) - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Ruszaj przed siebie (#1). Tu masz na szczęście większe pole do działania. Możesz chować się w mijanych szafkach. Znajduje się tu także drugi stół. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do podwójnych drzwi (#2), z których oczywiście skorzystaj. Trzymaj się jednocześnie blisko ściany, gdyż nad Tobą umieszczono kamerę. Znajdziesz się przy saunie. Ponownie zapisz stan gry.

6 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
W pierwszej kolejności skorzystaj z przycisku (#1), dzięki czemu wyłączysz światło w pomieszczeniu okupowanym przez wartowników - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

W pierwszej kolejności skorzystaj z przycisku (#1), dzięki czemu wyłączysz światło w pomieszczeniu okupowanym przez wartowników. Skieruj się teraz w prawo i schowaj w rogu. Zaczekaj aż strażnicy wyjdą z największego pomieszczenia sauny (#2). Musisz teraz się tam udać. Jak się zapewne domyślasz, powinieneś się śpieszyć, gdyż za kilka chwil wrogowie powrócą na swoje stanowiska.

7 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Po wejściu do sauny skieruj się prosto - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Po wejściu do sauny skieruj się prosto. Podejdź do niewielkiego podestu, na który musisz wskoczyć. Ponownie podskocz (#1). Chwyć się wyżej położonej półki, a następnie wejdź do szybu wentylacyjnego (musisz zdjąć kratkę). Ruszaj prosto. Po kilku chwilach dotrzesz do kajuty okupowanej przez jednego z oficerów (#2). Zapisz tu sobie stan gry.

8 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Mógłbyś oczywiście zaczekać aż oficer wyjdzie z pomieszczenia, ale utrudniłoby ci to dalszą przeprawę - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Mógłbyś oczywiście zaczekać aż oficer wyjdzie z pomieszczenia, ale utrudniłoby ci to dalszą przeprawę. Najlepiej więc będzie go znokautować (#1). Ciała nie musisz chować. Otwórz natomiast drzwi prowadzące do głównego pomieszczenia. Powinieneś zauważyć tu kolejnego przeciwnika (#2).

9 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
10 - Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry