Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White - poradnik do gry

Black & White - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trzecia wyspa | Black & White poradnik Black & White

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Trzecia wyspa jest dosyć trudna, gdyż twój chowaniec jest więziony przez chowańca Lethysa. Wioski są dosyć daleko od twojej macierzystej i ciężko jest do nich dotrzeć tylko poprzez rozszerzenie wpływu. Jest to możliwe, a właściwie musi być, bo innego wyjścia nie ma. Innym problemem jest drewno, którego ciągle brakuje. Mam dwie rady - drzew możesz się pozbyć jak najszybciej, ale tylko z wioski indiańskiej i japońskiej, bo komputer będzie podbierał stamtąd drzewa. Masz w końcu dozownik cudu drewna, przy wodospadzie i nie musisz się martwić, że w ogóle zabraknie ci drewna. Inny sposób, to na końcu drugiej misji, wycięcie wszystkich drzew i wrzucenie ich do wiru. W ten sposób przynajmniej na jakiś czas nie będziesz musiał się martwić o drewno.

Uwaga: Nie wybieraj drewna ze spichlerza, gdyż jest to postrzegane jako złe zachowanie. Chowańca dostaniesz z powrotem, gdy zdobędziesz trzy wioski. Do zdobycia pozostanie ci jeszcze ostatnia, tybetańska. Po jakimś czasie Lethys poprosi cię o jej nie zdobywanie. Bez względu na to i tak po jakimś czasie otworzy się wir do czwartej już krainy. Nie wiadomo, czy zdobycie ostatniej wioski determinuje cię jako złego, czy nie.

Misje Srebrnych Zwoi Na Trzeciej Wyspie

 

1. Misja ze śledzeniem mnicha

Lokalizacja: Na wzgórzu, niedaleko twojej pierwszej wioski.

Dobre rozwiązanie : Musisz śledzić mnicha, aż do miejsca gdzie zacznie medytować. Nie może cię zauważyć, bo wrócisz do miejsca startowego (podobnie, gdy stracisz go z oczu). Po drodze masz trzy momenty zapisu lokalizacji, żebyś nie musiał się męczyć od początku, gdy już cię zobaczy.

Nagroda: Pomoc przy atakach Lethysa i objaśnianie monumentów.

2. Misja, w której Lethys podpala wyznawców

Lokalizacja: Po zdobyciu wioski japońskiej.

Dobre rozwiązanie : Jeśli ukończyłeś zadanie z mnichem, dostaniesz parę cudów z wodą. Użyj ich, aby ugasić twoich wyznawców.

Złe rozwiązanie : Pozwól im spłonąć.

W tej misji nie ma żadnych nagród.

3. Misja, w której Lethys nasyła watahę wilków

Lokalizacja: Po zdobyciu drugiej wioski (indiańskiej).

Dobre rozwiązanie : Najlepiej jest zatrzymać grę i wyłapać wszystkie wilki, wrzucając je do spichlerza. Można też rzucić kulą ognia w ich stronę, ale to nie do końca jest zachowanie dobre, a przy okazji możesz podpalić las.

Złe zachowanie : Wpuść watahę do wioski i daj im się zabawić.

W tej misji nie ma żadnych nagród.

4. Misja z wiedźmą

Lokalizacja: Niedaleko dużej wioski Lethysa

Dobre rozwiązanie : Gdy przyniesiesz jej staruszków z wioski, wiedźma zamieni ich w młodych, pełnych energii wieśniaków. Przynosząc jej dziecko powinieneś dostać nowego chowańca - Szympansa.

Złe rozwiązanie : Oprócz zdemolowania chaty, nie ma.

5. Misja z niezniszczalnym człowiekiem

Lokalizacja: Niedaleko twojej pierwszej wioski, w dolinie.

Dobre rozwiązanie : Możesz nim rzucać gdzie chcesz - on jest niezniszczalny, - ale to nie wszystko. W okolicach, gdzie upadnie możesz normalnie działać, tak jakbyś był w kręgu swojego wpływu. To bardzo dobry sposób na szybkie zdobycie wioski. Można nim rzucać i ciągnąć za sobą jakiś czar. Jest to dobry sposób przy zdobywaniu przedostatniej wioski (egipskiej). Oni, potrzebują dużo drewna - szczególnie później, więc czar drewna (z dozownika koło wodospadu) bardzo się przyda. Rzucanie człowiekiem raczej nie ma wpływu na twój charakter, w przeciwieństwie do rzucania innymi wieśniakami.

Złe rozwiązanie : Nie ma - nie możesz go zabić.