Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry

Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biblioteka | Rozdział 7 - Przeznaczenie | Dreamfall The Longest Journey poradnik Dreamfall: The Longest Journey

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Biblioteka

Im większy cel, tym trudniej ogarnąć go umysłem i zaakceptować...

Okręt Mrocznego Ludu dopływa do swego miasta. Na brzegu April wita jedna z postaci, tym razem pamiętająca ją z poprzedniego pobytu. Informuje dziewczynę, ze Biała z Rodu Drakk czeka na nią w bibliotece i każe jej iść za sobą. To dość długa droga, dziewczyna przechodzi przez wiele wąskich otworów, zanim wreszcie dociera na miejsce. Tam jej przewodnik proponuje, by rozejrzała się, a sam idzie powiadomić o jej przybyciu Białą Smoczycę.

April rzuca okiem na książki leżące obok na stole i w tym momencie nadlatuje Kruk, jej dawny towarzysz, który na dzień dobry urządza jej aferę, że pozostawiła go samego sobie... Osiem! Cholernych! Lat! Temu! Po tym czułym przywitaniu obwieszcza, że w bibliotece odbywa podróż wewnętrznego poznania. Interesującą opowieść przerywa nadejście Białej.

Smoczyca jest na wygnaniu i ukrywa się w ludzkiej, niewątpliwie pięknej postaci. Twierdzi, że nie wyczuwa już innych z rodu Drakk. Komuś bardzo zależy, by odeszli na zawsze i nie jest on człowiekiem. Na szczęście w tym miejscu jest absolutnie bezpieczna.

1 - Biblioteka | Rozdział 7 - Przeznaczenie | Dreamfall The Longest Journey - Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry
Będąc duchową siostrą April, rozumie jej problemy i niepokoje - Biblioteka | Rozdział 7 - Przeznaczenie | Dreamfall The Longest Journey - Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry

Będąc duchową siostrą April, rozumie jej problemy i niepokoje. Od razu wie, z jakimi pytaniami do niej przyszła. Pomaga jej otworzyć portal do Krainy Strażnika, choć do tego niezbędna okazuje się obecność Kruka. Każe ptakowi towarzyszyć Kruczowłosej i informuje ją, że stamtąd powróci do Markurii, gdyż tam jest jej miejsce...