Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kod Da Vinci - poradnik do gry

Kod Da Vinci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci poradnik Kod Da Vinci

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

8. Gdy będziesz już w pomieszczeniu z posągiem Szekspira, przyglądnij się szafce na lewo od drzwi wejściowych. Jest tam Da Vinci's Codex Arundel. Znajdź też stertę pudeł (Pallet) i weź obcęgi (Bolt Cutters).

A tutaj Codex Arundel. - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry
A tutaj Codex Arundel.

9. Wróć do The Cloister i przejdź na przeciwległy koniec korytarza, pokonując po drodze jednego strażnika. Użyj Bolt Cutters, by otworzyć drzwi do schowka. W środku przesuń pudła, by odsłonić włącznik światła. Użyj go i przyjrzyj się półkom (Workbench). W pudle pod nimi znajdziesz środek do czyszczenia marmurów (Marble Cleaner). Wróć z nim do posągu Szekspira, przy którym byłeś przed chwilą.

Włącznik światła. - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry
Włącznik światła.
Marble Cleaner. - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry
Marble Cleaner.

10. Użyj Marble Cleanera na szczotce (Brush) za pomocą opcji "Combine". Uzyskanego przyrządu użyj na zwoju (Scroll) na posągu. Odczytaj inskrypcję, po czym użyj pierścienia (Large Ring) na palcu wskazującym na zwój. Weź dźwignię (Hand Crank) z szufladki, która się otworzy.

11. Idź do King Henry III Tomb (#4). Użyj dźwigni na otworze, a będziesz musiał rozwiązać kolejną zagadkę: ułożyć litery tak, by tworzyły słowo TEMPLES. Otrzymasz King Symbol.

12 - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry

12. Za tobą jest rusztowanie. Odblokuj dwa hamulce przy kółkach na dole, a będziesz mógł je przesunąć. Wejdź do St John's Chapel (#2), otwierając sobie drzwi obcęgami (Bolt Cutters).

1 - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry
13 - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry

13. Użyj King Symbol na pustym polu na ołtarzyku, po czym wciśnij przyciski w kolejności: Queen, Baron, Knight, Soldier.

14. Weź Unusual Cylinder i użyj go na Sun Orb (Combine). Do pokoju wejdzie strażnik - pokonaj go, po czym idź z powrotem do Newton's Tomb. Tam musisz pokonać jeszcze jednego przeciwnika.

15. Użyj Sun Orb Cylinder na miejscu, z którego na początku etapu wyjąłeś Sun Orb. Pojawi się kolejna łamigłówka.

16. Przeczytaj notkę, po czym ułóż puzzle tak, jak na poniższym screenie. Najłatwiej jest połapać się w układance zaczynając od skompletowania krawędzi.

17 - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry

17. Po cut-scence musisz jako Sophie odwrócić uwagę Teabinga, by potem jako Langdon mieć szansę wpisania hasła (PAYENS) do Cryptexu. Kolejne odpowiedzi to:

  • I though you told us only the worthy can find the Grail?
  • You are the one responsible for my grandfather's murder.
  • You are no better than the Church.
  • And now you have taken over where the Church left off?

Nie musisz wykorzystać wszystkich czterech odpowiedzi - po każdej z nich masz kilka sekund na wklepanie hasła do Cryptexu. Kiedy to zrobisz, zakończysz ten etap.

2 - Westminster Abbey cz.2 | Kod Da Vinci - Kod Da Vinci - poradnik do gry