Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 1 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zaraza

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 4 - Akt 1 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 4

Zaraza

7

4

002, 004

Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)

1. Odszukaj prastarą elficką kapliczkę.

Z miasta rusz do zachodniej części dżungli, dokładnie do miejsca, w którym skończyłeś poprzednie zadanie (jest to łatwe jeżeli posłuchałeś mojej rady i aktywowałeś teleport). Idź dalej, w końcu dotrzesz do kapliczki.

Elficka kapliczka (mapa 004)

2. Odszukaj elficką fontannę.

Droga przez podziemia będzie niezbyt długa, co nie znaczy, że prosta. Po drodze trafisz na dwa sanktuaria (dystans i magia natury, obydwa dla szóstego poziomu). Gdy wreszcie znajdziesz fontannę...

3. Napełnij pustą fiolkę wodą z fontanny.

Jak wyżej. Fontanny, rzecz jasna, będzie broniło kilku przeciwników, ale nie tak potężnych, jak drzwi prowadzących do pomieszczenia z fontanną.

Eirulan (mapa 002)

4. Zgłoś się do Taar, która przebywa w Wielkim Hallu Eirulanu.

Aby łatwo przedostać się z podziemi do miasta, użyj teleportera (jest w pomieszczeniu obok sali z fontanną). Rozmowa z Taar zakończy rozdział. Będziesz mógł włączyć ją do drużyny.

Kolonia wygnańców driad

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 5 - Akt 1 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 5

Kolonia wygnańców driad

9

2

006

Kolonia wygnańców driad (mapa 006)

1. Odszukaj kolonię wygnańców.

Czeka Cię długa wycieczka przez południową i wschodnią część dżungli, zanim dojdziesz do kolonii driad. Na miejscu ujrzysz starca, którego próbują zabić zarażone driady.

Uwaga: w wersji 2.0 w tym miejscu był bug. Jeżeli zbyt szybko zabiłeś driady, starzec po prostu na to nie reagował, zadanie się zawieszało. Nie znam rozwiązania tego problemu innego niż...starszy save lub nowa gra.

2. Uratuj starca.

Jak wyżej. Pogadaj z nim, gdy rozprawisz się ze wszystkimi przeciwnikami. Niespodzianka - to koniec piątego rozdziału.

Pożegnanie z Greilyn

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 6 - Akt 1 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 6

Pożegnanie z Greilyn

10

6

006, 009, 010

Wschodnia dżungla Greilyn (mapa 006)

1. Odszukaj pieczary Kithraya.

2. Poszukaj wciąż żyjących członków oddziału Vixa.

Z kolonii driad rusz w odpowiednim kierunku. Czeka Cię długi spacer. Za wąską pieczarą trafisz na Vix'a. Pogadaj z nim - dowiesz się czegoś na temat pieczar Kithraya, które zaczynają się kawałeczek za miejscem, w którym stoi Vix. Dojdź aż do dolnych pieczar Kithraya.

Dolne pieczary Kithraya (mapa 009)

3. Zbadaj wschodnią część plaży Greilyn.

Po jakimś czasie spotkasz żołnierza, który zmieni się w przeciwnika pod wpływem...innego przeciwnika. :) Cóż, rozpraw się z nimi i idź dalej. Będziesz miał do wyboru dwie drogi: jedną prowadzącą do wyjścia z jaskiń (tam zakończysz to zadanie) i jedną ślepą uliczkę, w której znajduje się królowa roju (do jednego z zadań pobocznych).

Wschodnia plaża Greilyn (mapa 009)

4. Zniszcz odłamek.

5. Wykorzystaj portal i opuść Greilyn.

Pustynia Azunitów (mapa 010)

6. Porozmawiaj z kapitanem Suzorem.