Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Imperial Glory - poradnik do gry

Imperial Glory - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Imperial Glory poradnik Imperial Glory

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Budynki (podobnie jak jednostki wojska) stawiamy w danej prowincji klikając ją lewym przyciskiem myszy, potem wciskamy przycisk z napisem "Buildings" w lewym dolnym rogu ekranu, w oknie wybieramy interesujący nas budynek i... zaczynamy budowę (jeśli mamy odpowiednią ilość potrzebnych surowców - złota, Raw Materials i czasem Populacji).

Oto podział budynków ze względu na przeznaczenie.

Budynki zwiększające produkcję:

  • złota (Gold): Tax Collection Buildings (Demokracja) i Treasury Department (Republika)
  • Raw Materials: Saw Mills, Deep-shaft Mines i Steel Mills
  • Populacji: Local Hospitals, Modern Hospitals i Enlistment Offices
  • Research Points: Primary Schools, Specialised Schools i Universities
  • żywności (Food): Rations Warehouses (one akurat nie zwiększają produkcji żywności, ale służą do jej magazynowania), Subsidised Farms i Ministry of Agriculture.

Budynki wojskowe:

1) służące do rekrutowania:

  1. oficerów i Militii: Military Academy, Advanced Military Academy i Elite Military Academy
  2. jednostek piechoty: Basic, Advanced i Elite Barracks
  3. jednostek kawalerii: Basic, Advanced i Elite Stables
  4. jednostek artylerii: Basic, Advanced i Elite Foundries
  5. do budowy okrętów wojennych: Military Harbour, Military Port i Military Dockyard

2) służące zwiększaniu doświadczenia żołnierzy i załóg okrętów: Training Camps, Firing Ranges i Naval Academy.

Budynki handlowe:

  • do tworzenia lądowych szlaków handlowych: Trade Branch, Trade Bureau i Trade Embassy
  • do tworzenia morskich szlaków handlowych: Merchant Harbour, Merchant Port i Merchant Dockyard
  • zwiększające zyski z wewnętrznych szlaków handlowych: Department of Trade, Trade Network i Stock Exchange
  • pozwalające opodatkować szlaki handlowe innych państw: Border Posts i Customs Department
  • pozwalające czerpać zyski z naszych zablokowanych szlaków handlowych: Black Market Warehouses i Hidden Wharves
  • inne: Argand i Fresnel Lighthouses (tylko na terytoriach z nabrzeżem (wharf), zwiększają widoczność z portów na mapie strategicznej).

Budynki polityczne:

  1. zwiększające wskaźnik Sympathy dla naszego Imperium (aneksja państwa): Consulate, Newspaper Office, Cultural Centre, Army Bulletin i (lub) Infrastructures
  2. zwiększające Strefę Wpływów (Oddziaływania) naszego Imperium: Department of Information i Ministry of Foreign Affairs
  3. redukujące czas militarnej aneksji: Police Stations
  4. pozwalające na sponsorowanie rebelii na terenie innego Imperium oraz wykrywanie Komórek Ruchu Oporu (Resistance Cells) na własnym terytorium: Resistance Cells i Intelligence Bureau.

Koszty i czas postawienia wszystkich budynków, a także co każdy z nich daje i do czego się modernizuje są takie same dla wszystkich pięciu Imperiów.

Ten wielki, krzyczący, czerwony napis w lewym górnym rogu, to nazwa budynku. Pod nim znajduje się obrazek przedstawiający ten budynek, a na lewo od niego ikona klepsydry z cyfrą oznaczającą czas (w turach), potrzebny na postawienie danego obiektu. Ikony (z liczbami obok) na górnej listwie, to koszty wzniesienia konkretnej budowli i są to (kolejno od lewej): złoto, Raw Materials oraz jednostki Populacji. Skrajnie po prawej stronie, pod zielonym napisem "Modernizacja do ", jest ikona przedstawiająca kolejny etap rozwojowy budynku wraz z jego nazwą. W środkowym polu znajduje się krótki opis (charakterystyka) wznoszonej budowli.