Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[AKT II] cz.1 poradnik Jak rozpętałem II wojnę światową ...

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Po wejściu na pokład łodzi wysłuchaj, co ma do powiedzenia bosman. W czasie rozmowy:

  • poprosi Cię o numer, pod jakim można sprawdzić Twoje dane w centrali;
  • zabroni Ci opuszczać okręt, dopóki nie wyjaśni się sprawa, kim naprawdę jesteście z Johannem;
  • poinformuje Cię, że wybiera się do dżungli w poszukiwaniu dalszej części artefaktu, resztek mumii.
Po skończonej rozmowie musisz pozbierać - [AKT II] cz.1 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Po skończonej rozmowie musisz pozbierać:

  • z magazynu [30]: ziemniaki, pusty baniak i buraki, jeśli nie zabrałeś z poprzedniego aktu chochli i garnka, to możesz je też stąd zabrać;
  • napełnić baniak olejem wyciekającym z jednego ze zbiorników [31] w przejściu do magazynu.

Przejdź teraz na ekran ekwipunku, a następnie wrzuć wszystko, co zebrałeś do gara i wymieszaj chochlą. Przyrządziłeś właśnie prawdziwą zupę niemiecką. Teraz opuść okręt i porozmawiaj z wartownikiem. Dzięki wcześniej przygotowanemu daniu dalsza droga stoi przed Tobą otworem.

Znajdujesz się w wiosce plemienia Mulunga - [AKT II] cz.1 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Znajdujesz się w wiosce plemienia Mulunga. Na początku zwerbuj ponownie Leona, który jak widać, okazał się na tyle wiernym kompanem, że przegalopował szmat drogi, by znów móc Ci pomagać. Udaj się teraz do sklepu [32]. Porozmawiaj ze sprzedawcą i kup od niego cukierki oraz ewentualnie uzupełnij zapas apteczek. Wyjdź na zewnątrz i złap jednego z dzieciaków [33] bawiących się w wiosce. Daj mu cukierka, a dowiesz się, że na plaży można znaleźć krokodyle jaja. Porozmawiaj także z Hakuną [34]. Wróć do sklepikarza i rozpocznij z nim rozmowę od słów: "Hakuna ma katar" a następnie spytaj go, dlaczego tak dziwnie mówi. Dowiesz się, że jest to chwyt reklamowy i łatwiej dzięki temu sprzedawać upominki turystom. Popytaj go jeszcze o napis na upominkach "Made in China" oraz spytaj o jakiś podarunek promocyjny, a otrzymasz wykrywacz krokodylich jaj. Opuść teraz sklep i wykonaj następujące czynności:

  • pod sklepem siedzi Zulus M'Romeo [35], weź od niego list dla jego narzeczonej M'Bibi z wrogiego plemienia Makumba;
  • wykorzystując wykrywacz jaj krokodylich wykop jedno jajo na plaży [36], z którego po krótkim czasie wykluje się krokodyl.

Udaj się teraz do wodza [37] i porozmawiaj z nim a dowiesz się, że:

  • ich totem został skradziony przez kanibali z plemienia Makumba;
  • w skutek tej kradzieży Czarownik opuścił wioskę;
  • na poszukiwania Czarownika wyruszył najlepszy wojownik, M'Bele T'ele, jednak i on zaginął.

Opuść wioskę i wejdź w dżunglę. Idź do Czarownika. W czasie rozmowy z nim, Johann zacznie kpić z niego, za co zostanie zamieniony w żabę. Johann-żaba na niewiele Ci się zda, więc idź porozmawiać o tym problemie z Czarownikiem. W czasie krótkiej acz grzecznej z Twojej strony pogadanki dowiesz się:

  • rozwiązania jak odczarować Johanna musisz szukać w wiosce plemienia Makumba, zaczynając rozmowę z dowolnym mieszkańcem od słów: "Mam pytanie";
  • Czarownik wróci do wioski pod warunkiem, że odzyskasz totem.

Nie pozostaje Ci teraz nic innego jak podróż powrotna do wioski, w której musisz:

  • porozmawiać z kimkolwiek rozpoczynając rozmowę od słów: "Mam pytanie";
  • udać się do wodza po rytualny młot (będziesz musiał zapłacić za jego wypożyczenie: 500 lokalnych jednostek monetarnych), którym musisz zniszczyć Johanna-żabę na rytualnym ołtarzu w Starych Jaskiniach;
  • zaopatrzyć się w linę i udać się do Starych Jaskiń.