Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia IV (1) | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

44-01 Wielebny Mędrzec Anlokar - rozmawiamy z nim - Akademia IV (1) | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

44-01 Wielebny Mędrzec Anlokar - rozmawiamy z nim

44-02 Nauczyciel Raanaar - powoli zbliżamy się do końca.

[Quest] 110: Final Test - Ostateczny test na to czy potrafimy się przenosić pomiędzy wymiarami za pomocą Riftów (Szczelin). Aby wykonać ten test będziemy potrzebowali różdżki. Znajdziemy ją w 44-03.

44-03 Samuel ze swoimi sługami, zabijamy go i zabieramy znalezioną przy nim Różdżkę Szczelin. Wracamy do nauczyciela do 44-02. Dostajemy od niego koordynaty które mamy użyć przy próbie otwarcia Riftu (Szczeliny)

44-04 Tu będziemy dokonywali próby.

Używamy w plecaku Różdżki Szczelin i otwieramy Rift.

[Quest] 111: Stepping Through the Rift - wchodzimy w utworzoną przez nas szczelinę, zwiedzamy tą lokację i wracamy z powrotem.

Pojawiamy się koło Rift (Szczelina) - Nasze wejście i wyjście.

Podchodzimy do muru i niszczymy go tworząc przejście.

Z sufitu zwisa 5 łańcuchów, pociągamy za 2 i 4 licząc od lewej.

Pojawiają się Duchy. Pojawia się okno dialogowe pozwalające nam użyć znalezionej wcześniej Klepsydry (Hourglass) co powoduje chwilowe zatrzymanie czasu dla potworów. Nie ma to wielkiego znaczenia gdyż i tak musimy je zabić. Przeszukujemy groby i wchodzimy ponownie do Riftu aby wrócić do 44-04

Idziemy do nauczyciela w 44-02 i pytamy się go jak zamyka się Rifty.

Wracamy do 44-04 i zamykamy Rift.

Ponownie idziemy do 44-02 do nauczyciela i kończymy [Quest] 111

Wychodzimy do centralnej sali i jesteśmy świadkami sceny gdy Damian próbuje zabić Wielebnego Mędrca Anlokara

44-05 Tu rozegrała się powyższa scena. Rozmawiamy z umierającym Anlokarem i czytamy notatkę która leży na stole.

44-06 Czytamy Notatkę na stole i odsuwamy Kamień Raanaar za którym ukryty jest Teleport. Wchodzimy w Teleport i pojawiamy się w 44-07

44-07 Z dwóch Symboli Raanaar wyciągamy dwie Mikstury Trwale Podnoszące Parametry. Czytamy dwie książki rozłożone na stole i bierzemy Drewniany Klucz. W pokoju znajduje się Złota Skrzynia a w niej KLUCZ AKT4 BF5

[Quest] 112: Odzyskać KLUCZ AKT4 BF5 - mamy już drewniany klucz który znaleźliśmy w pokoju ze Złotą Skrzynią. Wchodzimy ponownie w Teleporter w 44-07 i idziemy Akademia III do lokacji 38-13 znajdziemy tam Drewnianą Skrzynię, otwieramy ja i wyciągamy z niej Kamienny Klucz.

Teraz idziemy do Podziemia Akademii II i w lokacji 36-13 otwieramy Kamiennym Kluczem Kamienną Skrzynię - wyciągamy z niej Srebrny Klucz.

Idziemy do Akademia IV 37-25 i otwieramy Srebrną Skrzynię znajdujemy w niej Złoty Klucz

Wracamy ze Złotym Kluczem do 44-07 i otwieramy Złotą Skrzynię.