Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry

RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampanie reklamowe i wyróżnienia | Porady do RollerCoaster Tycoon poradnik RollerCoaster Tycoon

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Możliwe do zamówienia kampanie reklamowe

W grze możemy zamówić kilka rodzajów kapani reklamowych, które mniej lub bardziej skutecznie mogą przyciągnąć gości. Za każdym razem możemy ustalić czas trwania danej kampanii lub promocji.

1 - Kampanie reklamowe i wyróżnienia | Porady do RollerCoaster Tycoon - RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry
Kupony na bezpłatne wejście do parku - Kampanie reklamowe i wyróżnienia | Porady do RollerCoaster Tycoon - RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry

Kupony na bezpłatne wejście do parku

  • KOSZT: 50 za jeden tydzień.
  • SKUTECZNOŚĆ: Dobra tylko wtedy, kiedy masz drogie bilety. W przeciwnym przypadku nawet nie warto próbować.

Kupony na darmowe skorzystanie z atrakcji

  • KOSZT: 50 za jeden tydzień.
  • SKUTECZNOŚĆ: Dobra sprawa. Goście skorzystają z konkretnej atrakcji i zostaną w parku. Można tu zastosować dwie taktyki. Albo podwyższyć cenę dobrej i popularnej atrakcji, która i tak zwabi gości. Albo zaproponować kupony na mało ciekawe ale tanie atrakcje.

Kupony na 50% zniżkę na wejście do parku

  • KOSZT: 50 za jeden tydzień.
  • SKUTECZNOŚĆ: Podobnie jak w pierwszym przypadku, wszystko zależy od cen biletów. Kiedy są wyższe, można stosować.

Kupony na bezpłatne jedzenie lub napoje

  • KOSZT: 50 za jeden tydzień.
  • SKUTECZNOŚĆ: Jedzenie i napoje i tak schodzą dobrze. Te kupony można zastosować, kiedy ludzie nie chcą jeść albo pogoda jest zła i coś nie schodzi.

Kampania reklamowa parku

  • KOSZT: 250 za jeden tydzień.
  • SKUTECZNOŚĆ: Dobra w dwóch sytuacjach - na początku i kiedy interes nie idzie jak powinien. W pierwszych miesiącach zapewni nam stały dopływ gości, a w krytycznej sytuacji gwarantuje ratunek. Nie należy jednak za bardzo jej ufać. Jeżeli mamy niski stopień reputacji, przyniesie ona jedynie częściowe skutki.

Kampania reklamowa konkretnej atrakcji

  • KOSZT: 350 za jeden tydzień.
  • SKUTECZNOŚĆ: To zależy. Możemy wypromować nowo powstałą atrakcję lub zareklamować już istniejącą. W tym przypadku można także zastosować chwyty znane z kuponów na atrakcje. Oczywiście reklama jest o wiele bardziej skuteczna.

Wyróżnienia możliwe do zdobycia

Podczas gry możemy zdobyć konkretne wyróżnienia za dane osiągnięcia. Zależnie od poziomu czystości czy ilości (albo braku) wypadków otrzymujemy określony komentarz. Oto ich lista.

  • Najbardziej wartościowy park w kraju.
  • Najmniej wartościowy park w kraju.
  • Najczystszy park.
  • Najbrudniejszy park.
  • Najpiękniejszy park (zależnie od scenografii i rozłożenia atrakcji).
  • Najbezpieczniejszy park.
  • Najlepsze rollercoastery.
  • Najlepsze jedzenie.
  • Najgorsze jedzenie.
  • Najbardziej rozczarowujący park (niski poziom atrakcji i zabawy).
  • Najlepsze toalety w kraju.