Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Na początek mała uwaga. Laboratoria Delta to ostatni przystanek przed wejściem do Piekła, w którym jak wiadomo - tracimy wszystkie bronie. Nie warto przesadnie oszczędzać na amunicji, zwłaszcza w przypadku najpotężniejszych środków zagłady (Rocket Launcher, Plasma Gun i później BFG 9000).

Delta Power Failure

Tuż po przekroczeniu progu sekcji Delta dowiesz się, że cierpi ona na brak zasilania. Oznacza to, że wszystkie przejścia będą chwilowo zamknięte. Idź przed siebie i podnieś PDA należący do Roberta Price'a. Po dotarciu do pierwszych drzwi, obróć się w prawo i wykorzystaj fakt, że przed momentem została rozbita szyba. Podążając jedyną dostępną drogą, w końcu znajdziesz się w dużym pomieszczeniu kontrolnym. Spróbuj uruchomić którykolwiek z panelów, zlokalizowanych w głębi hali, na mostku (#139). Dowiesz się, że do prawidłowego działania potrzebują one urządzenia o nazwie Data Linker.

1 - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Wróć się do korytarza i poczekaj, aż wybuch pary wyrwie kraty w podłodze - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Retrieve Data Linker

Wróć się do korytarza i poczekaj, aż wybuch pary wyrwie kraty w podłodze. Wskocz do środka i przedostań się do głównego holu kompleksu Delta. Skorzystaj z korytarza po lewej i w nowym pomieszczeniu przyglądnij się jednemu z truposzy (#140). Pod jego ramieniem spoczywa poszukiwany Data Linker. Wziąwszy go, wracaj do pokoju kontrolnego. Umieść przedmiot w niszy pomiędzy panelami a część energii zostanie przywrócona - dzięki temu odblokowanych zostanie większość drzwi. Zanim opuścisz pomieszczenie, podejdź jeszcze do komunikatora (#141), gdzie sierżant Kelly obwieści nowe rozkazy.

Reactor Control Room

Wracaj do sali, gdzie znalazłeś Data Linker i skorzystaj z drzwi po lewej. Idź cały czas przed siebie i zatrzymaj się dopiero w pomieszczeniu, gdzie zaatakują Cię Lost Soule. Jeśli chcesz pozbierać amunicję do karabinu plazmowego, będziesz musiał przepchać skrzynki tak, aby skacząc po nich dostać się na górne półki. Kiedy załatwisz już wszystkie formalności, skieruj się do tunelu wentylacyjnego (#142). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do niewielkiego magazynu. Otwórz szafkę za pomocą kodu (298), który znajdziesz w nagraniach audio Roberta Price'a i ruszaj w dalszą drogę. Po kilku minutach przemierzenia ciasnych korytarzy trafisz do pomieszczenia z reaktorem (#143).

4 - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
5 - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
6 - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Zlokalizuj drabinę prowadzącą na wyższy poziom i po skorzystaniu z niej, skieruj się do drzwi - [Opis] Delta Labs - Level 1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Zlokalizuj drabinę prowadzącą na wyższy poziom i po skorzystaniu z niej, skieruj się do drzwi. Trafisz do pokoju kontrolnego, gdzie za pomocą panelu uruchom reaktor (#144).

Delta Main Elevator

W pomieszczeniu znajdują się trzy pary drzwi. Jedne z nich są na razie zablokowane (potrzebujesz autoryzacji), drugimi przyszedłeś, natomiast trzecie prowadzą do kilku drabinek, które pozwolą Ci osiągnąć najwyższy poziom w sali z reaktorem. Tam też znajdziesz PDA należący do Briana Mory (#145), który umożliwi Ci przedostanie się przez zamknięte drzwi w pokoju kontrolnym (kliknij na panelu, aby je otworzyć). Idź cały czas przed siebie jedyną dostępną drogą i zabijaj pojawiające się co chwilę potwory. Po tym długim i wyczerpującym spacerku, trafisz w końcu do głównego holu bazy Delta, gdzie czekać będą na Ciebie gotowe do użycia windy (#146). Wsiądź do jednej z nich i udaj się na niższy poziom.