Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Panzer General III: Scorched Earth - poradnik do gry

Panzer General III: Scorched Earth - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Przykładowa misja] Ucieczka poradnik Panzer General III: Scorched Earth

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Wiele jest w Panzer General III Scorched Earth misji, w których trzeba Ci bezpiecznie wyprowadzić z mapy kilka jednostek. Bywa, że musisz przy okazji zająć jakieś miasto, ale sukces polega wówczas przede wszystkim na dotarciu do określonego punktu. O tym, jak sobie z tym poradzić, przeczytacie na przykładzie poniżej.

Za każdą misję zabrać należy się tak samo, bo od zerknięcia na mapę - [Przykładowa misja] Ucieczka - Panzer General III: Scorched Earth - poradnik do gry

Za każdą misję zabrać należy się tak samo, bo od zerknięcia na mapę. Nie inaczej jest i w tym przypadku. Jednostki rozmieścić można na północy [1] , dotrzeć zaś należy na południe [3] . Problem polega na tym, że mniej więcej w połowie drogi [2] chcąc nie chcąc wpadnie się na oddziały nieprzyjaciela. To sytuacja w misjach tego typu najzupełniej naturalna, na brak oporu lepiej się nie nastawiać. Rzecz w tym, by każdy kolejny ruch dobrze zaplanować i nie dać się zatrzymać.

W tym przypadku łatwo jest o tyle, że poza ucieczką z mapy nic więcej nie trzeba robić. Zamiast więc ruszać na spotkanie z przeciwnikiem, znacznie rozsądniej jest po prostu go ominąć. Odbijając na wschód [4] , a następnie na południe [5] schodzi się z oczu nieprzyjacielowi. Potem wystarczy już tylko posłać dalej [6] jednostkę rozpoznawczą, która ewentualnego wroga szybko zauważy. Odwrócenie jego uwagi potrzebne raczej nie jest, bo w pobliskim mieście [7] stacjonuje już kilka Twoich jednostek, które szybko znajdą się w centrum zainteresowania. Jeśli jednak nieprzyjaciel spróbuje Cię jakoś zatrzymać, wystarczy albo go zignorować, albo pozostawić jakiegoś pechowca na pożarcie. Można też, rzecz jasna, przejść do otwartej walki, ale to ryzykowne. Nie wolno wówczas dopuścić do rozproszenia oddziałów, ale powoli i stopniowo torować sobie drogę. Znacznie łatwiejsze wydaje się, przynajmniej w tym przypadku, puszczenie przodem najszybszych jednostek, które szybko dotrą do celu. Opuścić mapę można w dwóch miejscach, lepiej jednak korzystać z tego bardziej wysuniętego na wschód [8] . To na zachodzie [9] bowiem nie dość, że wymaga przeprawienia się przez wąskie przejście, to na dodatek prowadzi obok miasta. A to najpewniej szybko opanowane zostanie przez wrogie siły.