Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Serce Oscara

152. Odszukaj pociąg [192], wejdź do kabin maszynisty i ponownie porozmawiaj z Oscarem o zadaniu z sercem, które zlecił ci Hans. Oscar pożegna się z tobą, opuści pociąg i skieruje swe kroki to chaty szamanki [193].

1 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
192 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

192

193

153. Udaj się za Oscarem (po drodze odbierzesz telefon od swojego szefa) do chaty szamanki.

154. Będąc w chacie szamanki przyglądnij się leżącemu Oscarowi [194]. Musisz otworzyć jego serce [195].

A. Potraktuj serce Oscara tak jakby było tarczą zegara i kliknij na przyciskach znajdujących się na miejscach godzin 3 i 7 (zakładając że godzina 12 jest na samej górze) (tak naprawdę kliknąłeś na godzinie 7:15). Powinna pojawić ci się rozeta [196].

2 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
194 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

194

195

B. kliknij na przyciskach znajdujących się na miejscach godzin 12, 3, 6, i 9. Pojawi się klucz [VORALBERG KEY] [197], gdy go zabierzesz Oscar przeistoczy się w swego rodzaju kombinezon a szamanka opuści do niego ciało Hansa.

3 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
196 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

196

197

155. Porozmawiaj z szamanką, ta poinformuje cię, iż musisz przygotować wszystko do dalszej podróży.

Przygotowania do dalszej podróży

156. Wyjdź z chaty szamanki, wróć do pociągu i wejdź do kabiny maszynisty.

157. Przyglądnij się panelowi kontrolnemu [198].

198 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

198

A. Włóż klucz, który wyciągnąłeś z serca Oscara w otwór znajdujący się w środkowej, górnej części panelu (a).

B. Przełącz dźwignię w górnym, lewym rogu (b) (wąż wysunie się pod pociąg)

C. Przełącz lewy przełącznik (c) z dwóch przełączników znajdujących się na prawo od centralnego koła (pobrana zostanie woda)

D. Przełącz w górę dźwignię w prawym, górnym rogu (d).

E. Ponownie pociągnij za dźwignię w lewym górnym rogu (b) (wąż wysunie się nad pociągiem i sięgnie do węglarki).

F. Przełącz prawy przełącznik (e) z dwóch przełączników znajdujących się na prawo od centralnego koła (pobrany zostanie węgiel)

G. Przekręć duże koło w lewym dolnym rogu (f) (rozpalone zostanie palenisko)

H. Przekręć małe kółko znajdujące się na lewo od centralnego koła (g) (pojawi się para)

I. Przełącz przełącznik znajdujący się nieco poniżej i na lewo od małego kółka (h). Z przodu pociągu wysunie się dysza. Strumień pary uwolni z lodu cumującą nieopodal łódź.

158. Opuść pociąg i udaj się na łódź (zobaczysz Hansa wchodzącego na pokład [199]).

4 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
199 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

199

200

159. Porozmawiaj z Hansem [200], ten poinformuje cię, iż w dalsza podróż powinniście zabrać youki.

160. Przejdź do zagrody w której trzymane są youki i otwórz bramkę [201] odwiązując linę.

5 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
201 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

201

202

161. Wróć na łódź, youki już tam będzie. Gdy tylko wejdziesz na pokład to wyruszycie w dalszą podróż [202].