Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 02G] Taris - Lower Sewers | Star Wars Knights of the Old Republic poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

02 - 38 - [Lokacja 02G] Taris - Lower Sewers | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

02 - 38. Wyjście do Undercity.

02 - 39. Idziemy do tych drzwi. Po drodze spotkamy Rakghoule i Gamorreanów. Zanim przejdziemy przez te drzwi musimy przygotować się na trudniejszą walkę. Za drzwiami czeka na nas oddział Gamorreanów.

02 - 40. Po walce znajdujemy na ziemi Cardio-Regulator.

Mission otwiera drzwi do sali obok, odnajdujemy i uwalniamy Zaalbar, którego możemy po rozmowie przyłączyć do drużyny.

Nowa postać w drużynie ZAALBAR - Scout - [Lokacja 02G] Taris - Lower Sewers | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Nowa postać w drużynie ZAALBAR - Scout

STR 20, DEX 13, CON 20, INT 10, WIS 12, CHA 8

Zaalbar to wielki futrzasty Wookiee - maszyna do zabijania. Nie próbujcie zrobić z niego nic innego niż siepacza z mieczem w każdej ręce. Nie do pogardzenia będą również jego zdolności w Computer Use.

Zaalbar dzięki wysokiej STR i CON jets urodzony do walki w pierwszej linii brania na siebie ataków w czym pomoże mu Feat związany z jego profesją czyli Uncanny Dodge.

Rozwijamy mu głównie skille :

  • Computer Use
  • Repair
  • Treat Injury

Rekomendowana broń: Dwa Miecze o jednym w każdej ręce. O jego kuszy zapomnijcie gdyż jest beznadziejna.

Feats do rozwijania w kolejności :

  • Two-Weapon Fighting
  • Critical Strike
  • Power Attack
  • Toughness
  • Conditioning

Atrybuty do rozwijania:

  • STR - dla ataku
  • DEX - dla obrony

Zaalbar przyrzeka nam dozgonną przyjaźń.

The Search for Bastila (4) - [Lokacja 02G] Taris - Lower Sewers | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

The Search for Bastila (4)

Po uwolnieniu Zaalbara, Mission chce wywiązać się ze swojej obietnicy i pomoże nam się dostać do bazy Vulkarów. Musimy odzyskać swoop accelerator i wystartować w Swoop Race który musimy wgrać. Ten Quest kończy się w Swop Race.

The Rancor in the Sewers - [Lokacja 02G] Taris - Lower Sewers | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

The Rancor in the Sewers.

Mission przestrzega nas że spotkamy na swojej drodze Rancora (to ten potwór z którym walczył Lucke w filmie).

Rancora spotkamy w 02 - 49 i całe szczęście nie będziemy musieli z nim walczyć.

02 - 41. Po pokonaniu dwóch Gamorreanów otwieramy skrzynię i odzyskujemy Zaalbar's Bowcaster, inne przedmioty.

Teraz zwiedzamy resztę Lower Sewers, uważamy na miny które może zbierać Mission, zabijamy przeciwników i kierujemy się do 02 - 42.

02 - 42. Promised Land Journal część druga.

Jeżeli nie znajdziecie go tu wyjdźcie do Upper Sewers i wródźcie tu z powrotem. Potrzebny do Quest: The Promised Land

02 - 43. Promised Land Journal część druga. Jeżeli nie znajdziecie go tu wyjdźcie do Upper Sewers i wródźcie tu z powrotem. Potrzebna do Quest: The Promised Land

Mamy wszystkie części Journala wracamy przez 02 - 38 do Undercity do 02 - 27 i oddajemy je Rukil (Light Side) lub Igear (Dark Side)

Po oddaniu Journali Rukil, osada pustoszeje gdyż Outcasts wyruszają na poszukiwania swojej ziemi obiecanej - [Lokacja 02G] Taris - Lower Sewers | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Po oddaniu Journali Rukil, osada pustoszeje gdyż Outcasts wyruszają na poszukiwania swojej ziemi obiecanej.

Wracamy do 02 - 44

02 - 44. Wejście do Upper Sewers. Wejście jest zablokowane przez pole siłowe ale Mission bez problemu poradzi sobie z włamaniem do komputera którego terminal jest koło pola siłowego i odblokuje drogę.