Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obóz Goblinów | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Obóz Goblinów

A - Przejście przez wodospad - Obóz Goblinów | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Wyjścia do innych lokacji:

A - Przejście przez wodospad

B - Obóz Łowców Nagród

C - Jaskinie Goblinów

Ważniejsze punkty:

1 - Tutaj straż goblińska zapyta cię, co robisz. Musisz mieć wysoką umiejętność Retoryki lub też być sprzymierzony z goblinami (patrz zadanie Zabij rzeczną driadę dla goblina Grumdżuma , nawet jeśli zadanie to wykonałeś trzecim sposobem), by wpuściły cię do obozu. Dostaniesz za to 50 doświadczenia.

2 - Chatka, w której znajduje się gobliński handlarz - Hublub .

3 - Inkwizytor Darsh . Daje ci zadanie Uratuj Inkwizytora Darsha .

4 - Chatka z goblinem i skrzynią (jeśli otworzysz skrzynię wytrychem, wszystkie gobliny cię zaatakują).

5 - Chatka z samym goblinem.

6 - Chatka ze skrzynią zabezpieczoną pułapką.

7 - Chatka ze skrzynią.

8 - Szaman Rakeb . Jeśli jesteś zaprzyjaźniony z goblinami, to możesz od niego otrzymać najpierw zadanie: Na prośbę Rakeba zlikwiduj żyjącą w rzece diabelską rybę, a później: Zdobądź oczy drwala . Później za zabicie Rakeba dostaniesz 650 doświadczenia.

9 - Ukryte przejście w skale prowadzące do tajnego pomieszczenia.

10 - Chan Plumdżum . Jeśli rozwiązałeś zadanie Zabij rzeczną driadę dla goblina Grumdżuma w drugi sposób (czyli zabicie driady) i jesteś zaprzyjaźniony z goblinami, to Chan Plumdżum może dać ci zadanie: Wykonaj misję dla Chana i zabij łowcę nagród . Jeśli nie zabiłeś driady, ale nadal przyjaźnisz się z goblinami i zaczniesz rozmawiać z chanem, to lepiej mieć wysoką Retorykę - tylko w taki sposób uda ci się wykaraskać z rozmowy i odejść (50 doświadczenia). Inaczej wszyscy cię zaatakują. Zostaniesz także zaatakowany, jeśli będziesz próbował otworzyć tajne przejście w [11]. Za zabicie Chana dostaniesz 1070 doświadczenia.

11 - Ukryte przejście w skale prowadzące do tajnego pomieszczenia.

12 - Ukryte przejście w skale prowadzące do tajnego pomieszczenia (po lewej).

13 - Skrzynia, a w niej księga Zbiór Poezji . Księga nadaje się dla Wenga Choi (patrz zadanie Uzupełnij kolekcję ksiąg Wenga Choi ).

Kolory przeciwników:

Zielony - Goblin Mongolski

Różowy - Goblin Łucznik

Żółty - Goblin Szaman