Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

V Rising - poradnik do gry

V Rising - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

V Rising: Wszyscy bossowie V Rising poradnik, solucja

Ta strona naszego poradnika do V Rising zawiera informacje o bossach. Dowiecie się, gdzie znaleźć wszystkich nosicieli krwi V, jak ich pokonać i jakie nagrody otrzymacie za ich pokonanie.

Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2024

Świat V Rising jest pełen niebezpiecznych bossów - tak zwanych nosicieli krwi V. Są to potężni przeciwnicy, których pokonanie nagrodzi was nowymi mocami, czarami, schematami budynków, etc. Choć możecie natknąć się na nich w świecie gry przypadkowo, możecie też namierzyć ich z zakładki menu Krew V podążając za czerwoną smugą, która okazjonalnie pojawiać będzie się na ekranie. Na tej stronie poradnika wypisaliśmy wszystkich bossów w grze, gdzie ich znaleźć, jak z nimi walczyć i jakie nagrody otrzymacie za ich pokonanie.

Alfa, Biały wilk (Akt I, Poziom 16)

1 - V Rising: Wszyscy bossowie - V Rising - poradnik do gry
  1. Lokacja: Wałęsa się nieopodal wilczej jamy na południu Lasu Farbane;
  2. Nagrody: Postać wilka (Moc wampira - przemieniacie się w wilka, co zwiększa waszą szybkość ruchu o 60%. Transformacja trwa dopóki nie zaatakujecie lub nie zostaniecie zaatakowani);
  3. Ataki: Zamach łapą (ma bardzo krótki zasięg i atakuje wyłącznie przed siebie), Wyskok w przód (wilk zamiera na chwilę w miejscu przygotowując się do skoku i nie może zmienić kierunku ataku, dzięki czemu łatwo go obejść), Wycie (przyzywa pomniejsze wilki);
  4. Strategia: Strategia walki jest bardzo prosta - utrzymujcie umiarkowany dystans, omijajcie wyskoki w przód i starajcie się zajść bossa z boku. Pozbywajcie się też przyzywanych wilków. Boss nie powinien sprawić wam żadnych kłopotów.

Keely Lodowa łuczniczka (Akt I, Poziom 20)

2 - V Rising: Wszyscy bossowie - V Rising - poradnik do gry
  1. Lokacja: W obozie traperskim bandytów na północnym wschodzie Lasu Farbane;
  2. Nagrody: Mróz - Punkt czaru (pozwala wykupić nowy czar z drzewka mrozu), Garbarnia (budynek służący do przetwarzania skór zwierzęcych), Chusta podróżnika (peleryna);
  3. Ataki: Potrójny strzał (strzela rozpryskiem trzech pocisków - trzymajcie się blisko i obejdźcie ją gdy celuje lub trzymajcie się daleko i przejdźcie pomiedzy strzałami), Deszcz strzał (strzela w górę - opuśćcie czerwone kręgi na ziemi, które oznaczają gdzie trafią strzały), Niewidzialność (znika na kilka sekund i pojawia się nieco dalej);
  4. Strategia: Jak na łuczniczkę przystało, Keely walczy głównie na dystans. Walka na średnim dystansie jest niezwykle niebezpieczna, ponieważ nie będziecie mieli wiele miejsca by uniknąć pocisków. Trzymajcie się jak najbliżej bossa krążąc wokół niej. Eliminujcie też bandytów, którzy dołączą do walki, ponieważ mogą być oni groźniejsi od bossa. Obszar jest też bardzo otwarty, nie próbujcie więc walczyć z Keely w dzień, ponieważ nie będziecie mieli schronienia przed słońcem.

Errol Miażdżyciel (Akt I, Poziom 20)

3 - V Rising: Wszyscy bossowie - V Rising - poradnik do gry
  1. Lokacja: W kopalni miedzi bandytów blisko centrum Lasu Farbane;
  2. Nagrody: Chaos - Punkt czaru (pozwala wykupić nowy czar z drzewka chaosu), Schowki (budynki służące do przechowywania przedmiotów, klejnotów i materiałów);
  3. Ataki: Podbródkowy młotem (bardzo krótki zasięg poprzedzony dość długim zamachem od dołu), Wymach z obrotem (spory zasięg wokół bossa poprzedzony zamachem w bok), Fala uderzeniowa (poprzedzony zamachem od góry, wystrzeliwuje fioletową falę uderzeniową, która zostaje na ziemi i po chwili wybucha), Krzyżowa fala uderzeniowa (po utracie połowy zdrowia wystrzeliwuje cztery fale uderzeniowe naraz w czterech kierunkach), Gwizdnięcie (przyzywa pomniejszych górników);
  4. Strategia: Walczcie z Errolem na dystans - jego fala uderzeniowa jest jedynym atakiem dystansowym, jaki posiada. Korzystajcie z włóczni - pozwoli wam ona dźgać bossa z relatywnie bezpiecznej odległości. Najbezpieczniej atakować go po podbródkowych młotem i wymachach z obrotem - musicie być ostrożniejsi przy fali uderzeniowej, ponieważ wybucha ona z lekkim opóźnieniem.

Rufus Brygadzista (Akt I, Poziom 20)

4 - V Rising: Wszyscy bossowie - V Rising - poradnik do gry
  1. Lokacja: W obozie drwali bandytów na południowym wschodzie Lasu Farbane;
  2. Nagrody: Krew - Punkt czaru (pozwala wykupić nowy czar z drzewka krwi), Stół do pracy z drewnem (budynki służące do tworzenia przedmiotów z drewna), Kusze (pozwala wytwarzać kusze);
  3. Ataki: Strzał z kuszy (pojedynczy strzał z kuszy poprzedzony długim czasem celowania), Rzut siecią (sięga do kieszeni i rzuca siecią by was unieruchomić - uniknijcie czerwonego kręgu na ziemi), Deszcz bełtów (strzela w górę - opuśćcie czerwone kręgi na ziemi, które oznaczają gdzie trafią bełty), Ogień automatyczny (po utracie połowy zdrowia wystrzeliwuje długą serię bełtów);
  4. Strategia: Rufus nie jest zbyt groźnym przeciwnikiem, jako że jego ataki są bardzo powolne. Najgroźniejszym momentem walki jest jego seria strzałów - trzymajcie się z dala od niego idąc na boki by uniknąć bełtów. Uważnie wypatrujcie też jego najszybszego ataku, jakim jest rzut siecią.

Goreswine Niszczyciel (Akt I, Poziom 27)

5 - V Rising: Wszyscy bossowie - V Rising - poradnik do gry
  1. Lokacja: Na zbezczeszczonym cmentarzu w południowej części Lasu Farbane;
  2. Nagrody: Siła nieczysta - punkt czaru (pozwala wykupić nowy czar z drzewka siły nieczystej), Grób (struktura generująca nieumartych, których można zabijać dla zasobów), Dekoracje cmentarne (świece, ogrodzenia, brama), Pierścień grabarza (magiczny artefakt zapewniający bonus do mocy czarów), Grobowy pył (składnik alchemiczny do przygotowania przy szlifierce), Przywołuj szkielety i ghule (zdolność przywoływania nieumartych po położeniu kwiatów na grobowcu).
  3. Ataki: Przywołanie trującej bulwy (wyrastająca pod nogami gracza bulwa po chwili eksploduje, zadając trujące obrażenia i pozostawiając na ziemi plamę trucizny), Strzelanie zielonkawymi pociskami (kultysta co jakiś czas strzeli zielonym promieniem, który leci jednak coś wolno i w łatwo jest go uniknąć), Teleportacja (powolny przeciwnik będzie próbował się od Was oddalić przy pomocy teleportacji na niewielką odległość), Tarcza (co jakiś czas Goreswine okryje się ochronną tarczą i zacznie rzucać szybkie serie trujących bulw).
  4. Strategia: Goreswine nie jest zbyt szybki, ale bardzo dobrze radzi sobie z kontrolą przestrzeni. Jego trujące bulwy i teleportacja utrudnią Wam zbliżenie się, dlatego warto na tę walkę uzbroić się np. w kuszę. Problematyczni mogą okazać się również pomniejsi nieumarli zamieszkujący cmentarz. By uniknąć przytłoczenia przez falę wrogów, starajcie się cały czas pozostawać w ruchu i co jakiś czas "czyścić" kolejną falę przeciwników. Waszym priorytetem powinien jednak pozostać Niszczyciel. Próbujcie łapać bossa zaraz po jego atakach i zalewajcie go gradem strzał oraz ataków dystansowych.

Grayson Zbrojmistrz (Akt I, Poziom 27)

Lista w przygotowaniu - V Rising: Wszyscy bossowie - V Rising - poradnik do gry
  1. Lokacja: W centralnej części Lasu Farbane;
  2. Nagrody: Iluzja - punkt czaru (pozwala wykupić nowy czar z drzewka magii iluzji), Podłogi warsztatu (podłogi zwiększające efektywność konstrukcji w zamkowym warsztacie), Kolekcja półek do przechowywania (zestaw niewielkich schowków na różnorodne odczynniki i narzędzia), Manekiny treningowe (kukły w różnych kształtach), Osełka (wytwarzany w piecu kamień do ostrzenia broni i narzędzi).
  3. Ataki: Rozrzucenie pułapek (Grayson rozrzuca po całej arenie ostre kolce, które chwilowo unieruchamiają postać po nadepnięciu), Szarża (szybki atak toporem, odrzuca przy trafieniu), Rzut (boss rzuca trzema pociskami, które jednak lecą dość wolno i są łatwe do ominięcia), Przywołanie poplecznika (Grayson przywołuje pojedynczego łucznika bandytów), wirujące uderzenie (bandyta bierze szeroki zamach i wykonuje szerokie cięcie dookoła siebie).
  4. Strategia: Grayson jest przeciwnikiem zdecydowanie łatwiejszym od Goreswine'a. Główną trudnością podczas walki z nim będzie omijanie porozrzucanych po arenie pułapek. Aktywowanie jednej z nich chwilowo Was unieruchomi, co wystawi Was na ciosy przeciwnika. Wokół pułapek można jednak dość łatwo lawirować, a dodatkowo możecie je przeskoczyć używając umiejętności wampirzego skoku (pod klawiszem spacji). Przed każdym atakiem Grayson wykonuje również dość wyraźny zamach, przez co łatwo będzie Wam przygotować się na wykonanie uniku. W walce pomoże wam również broń dystansowa, taka jak np. kusza. Uwaga! Wyjście poza obszar kuźni zresetuje bossa i przywróci mu zdrowie.

Lista w przygotowaniu.