Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 2B | Misja 2 | Gorky Zero Fabryka Niewolników poradnik Gorky Zero: Fabryka Niewolników

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Misja 2: Bliskie spotkanie trzeciego stopnia

Mapa 2B

Trzymając się lewą ręką ściany przedostań się pod drzwi B - pod oknem A przejdź w kucki, żeby Cię nie dostrzegł siedzący za nim strażnik - Mapa 2B | Misja 2 | Gorky Zero Fabryka Niewolników - Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Trzymając się lewą ręką ściany przedostań się pod drzwi B - pod oknem A przejdź w kucki, żeby Cię nie dostrzegł siedzący za nim strażnik. Trasą CDEF przedostań się w kucki i uważając na strażnika do F i stamtąd obezwładnij strażnika na korytarzu, gdy się zatrzyma na papierosa. Następnie korzystając z osłony sprzętów G i H dostań się do komputera I . Naukowcy siedzący przy swoich komputerach nie zauważą Cię, jeśli nie dasz się usłyszeć - uważaj cały czas na zaglądającego przez okna strażnika na korytarzu. Złamanie kodu w komputerze I otworzy drzwi J . Wycofaj się do nich tą samą drogą, a następnie daj sobie jakoś radę ze strażnikiem patrolującym korytarz albo... nie zawracaj sobie głowy otwieraniem drzwi, lecz przekradnij się pod przewód wentylacyjny biorący początek w rogu K i skorzystaj zeń. Inne godne zainteresowania rzeczy w tej części to: szafka W , szafka X , szafka Y oraz komputer Z (drugi komputer w tym pomieszczeniu otwiera drzwi do windy), ale warto po to wrócić później, gdy będzie się już miało broń.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie