Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Great Escape - poradnik do gry

The Great Escape - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape poradnik The Great Escape

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

MISJA 6: The Cooler King

Rodzaj etapu: skradanie

Przeciwnicy: spore zastępy wartowników (niestety, nie możesz się wdawać w żadne walki)

Stopień trudności: 6/10 (dość dużo skradania; najbardziej wartościowe przedmioty poukrywano w dobrze pilnowanych miejscach)

Długość misji: średnia (25-35 minut)

Opis przejścia:

Twoim zadaniem będzie ucieczka z kolejnego obozu przy czym nie jest to jedyny nadrzędny cel tego etapu. Po drodze będziesz musiał obowiązkowo wykonać kilka pobocznych zadań.

Nowy cel: Get the lockpick (Zdobądź wytrych)

Nowy cel: Get the Official German Stamp (Zdobądź oficjalną niemiecką pieczęć)

Nowy cel: Get ink and paper (Zdobądź atrament i papier)

Na początek radzę udać się po wytrych - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Na początek radzę udać się po wytrych. Znajduje się on w jednym z baraków. Uwaga! Okolica między barakami jest patrolowana przez co najmniej dwóch wartowników. Nie oznacza to jednak, że nie można się między nimi w miarę swobodnie przemieszczać. Zauważ, że stoją blisko siebie. Najlepsza taktyka polega więc na przebieganiu między sąsiadującymi budynkami. Oczywiście, wcześniej dobrze jest sprawdzić okolicę zerkając przez dziurkę od klucza. Po dotarciu do miejsca, w którym zostawiono wytrych zabierz go.

Oficjalna pieczęć jest w posiadaniu przetrzymywanego w izolatce oficera - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Oficjalna pieczęć jest w posiadaniu przetrzymywanego w izolatce oficera. Udaj się do baraku znajdującego się na północ od odgrodzonego kompleksu. Zerknij przez dziurkę w południowych drzwiach. Musisz uważać na jednego wartownika i gostka w wieży (reflektor).

Kiedy okolica będzie czysta przebiegnij do wskazanego budynku - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Kiedy okolica będzie czysta przebiegnij do wskazanego budynku. Dobrze by było gdyby strażnik patrolujący teren na dole nie został w żaden sposób zaalarmowany. W przeciwnym przypadku najprawdopodobniej udałby się za Tobą sprawdzić okolicę (a nie masz się gdzie schować). Podejdź do lewych drzwi i skorzystaj z lockpicka (wytrych).

Wejdź do środka i odbierz od oficera pieczęć - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Wejdź do środka i odbierz od oficera pieczęć. Uwaga! Jeśli mimo wszystko zdarzy się tak, że niemiecki strażnik się tu zjawi to schowaj się w celi oficera a gdy wartownik będzie sprawdzał tę sąsiednią ucieknij z budynku. Wracaj z powrotem do kompleksu baraków. Uważaj przy tym na reflektor!

Korzystając z wyżej wymienionej taktyki (szybkie sprinty między budynkami) musisz dostać się do baraku numer 3 - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Korzystając z wyżej wymienionej taktyki (szybkie sprinty między budynkami) musisz dostać się do baraku numer 3. Wejdź do środka.

Znajdziesz tu atrament, który oczywiście zabierz - [MISJA 6] The Cooler King cz.1 | The Great Escape - The Great Escape - poradnik do gry

Znajdziesz tu atrament, który oczywiście zabierz. Jest tu także butelka, którą można wykorzystać do nokautowania strażników chociaż tego zagrania osobiście nie polecam.